DISKUZE K ČLÁNKU Renault vysvětluje zastavení Grosjeana a Vettela ve Valencii, safety-car za ně nemohl
Zástupce generálního ředitele společnosti Renault Sport F1 - Rob White - hovoří o příčinách zastavení Red Bullu RB8 Sebastiana Vettela a Lotusu E20 Romaina Grosjeana a o tom, jaká opatření přijmou před dalším závodem v Silverstone.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault vysvětluje zastavení Grosjeana a Vettela ve Valencii, safety-car za ně nemohl
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Petr
13:05 29.06.2012 109.81.245.XXXNemyslím si, že by Renault něco podcenil, v této souvislosti mě ale napadly dvě věci:
- U RB a Lotusu jsou technickými řediteli aerodynamici - ti preferujou vždy aero (až k limitu) před spolehlivostí mechanický částí
- zbylí 2 ze 3 výrobců motorů se nespoléhají pouze na vzduch, ale používají vodní chlazení alternátoru
-
Mike17
13:30 29.06.2012 93.99.87.XXXMyslel jsem, že používají vodní spolu s chlazením motoru. Díky za zajímavou informaci.
Přesto předpokládám, že za správné chlazení této části (součásti motoru) bude odpovídat spíš Renault než týmy. Že na to aero vozu nemá moc velký vliv nasvědčují problémy 2 týmů v jediném závodě, zatímco týmoví kolegové problémy neměli. Přikláněl bych se tedy k vadné sérii alternátorů.
-
-
-
-
erdedy
09:02 29.06.2012 195.80.165.XXX:-) Taffin minule uz nieco podobne naznacoval, ale o to nejde - podstatne je, ze Helmut aj jeho zverenec su vazne "brzdy"...
Uz sa rozmahaju vtipne diskusie o tom, ze SC bol vypusteny na trat, prave na objednavku RB (a nie Ferrari) - aby Sebovi vydrzalo auto co najdlhsie...-
-
uzivatel000718
09:55 29.06.2012 46.39.182.XXXSouhlasím.
Jinak jak sem se díval na live přenos, tak sem myslel že si dělá moderátor srandu s alternátorem. Netušil jsem, že něco takového mají motory Formule 1. Alternátor beru jako praktickou věc do "běžného života" automobilu. Ale zajímavé, alespoň jsem o něco chytřejší.-
-
uzivatel000718
11:11 29.06.2012 46.39.182.XXXTak ono je prakticky jedno zda použiješ jednu jednorázovou baterii nebo ji dobíjíš alternátorem, ne? A KERS má tuším jiný systém dobíjení, snad.-
uzivatel000324
14:32 29.06.2012 80.242.32.XXXBaterku formula pouziva... preco len v takom rozsahu neviem ale asi je vyhodnejsi alternator...
dodo
-
-
-
Jake
15:01 29.06.2012 213.151.87.XXXHeh, nám když na závodech odešel alternátor u starý a elektrický nenáročný (čti - jen běh motoru, ani světla nesvítila), tak jsme odjeli pouhých 15km na baterii. Rychle jsme vybrakovali auto s tou nejsilnější 12V baterií a ujeli jsme dalších 17km a do cíle auto v podstatě dotlačili. Takže bych chtěl vidět tu baterii, co by táhla takovou bestii, kterou F1 je, po celou dobu závodu... Bez altíku je to prostě už od jádra věci blbost :)
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek