DISKUZE K ČLÁNKU Rozhovor s Whitmarshem: Proč Hamiltonovi Alonso s Pérezem ujížděli?
Martin Whitmarsh odpovídá na dotazy týkající se poslední Velké ceny Malajsie. Jak si v ní podle něj McLaren vedl? Proč Lewis nestahoval Alonsa s Pérezem a dostal podle něj Mexičan šanci na Ferrari zaútočit? Měl být závod v úvodu kvůli dešti přerušen? Proč za smíšených podmínek nezazářil Button, jak jsme u něj byli zvyklí?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Rozhovor s Whitmarshem: Proč Hamiltonovi Alonso s Pérezem ujížděli?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
jiva61
18:11 29.03.2012 212.158.158.XXXJá myslím,že udělali správně když závod přerušili.Nejde o to,že by jich dojelo jen 10,ale tady šlo už o bezpečnost jezdců.Ty co jezdili od druhého místa výš v jednu chvíly skoro vůbec nic neviděli.Jen si představte,že tam sedí někdo z vás,to moře vody co se na vás valí...nic nevidíte a ještě jste zmáčený jako když vylezete z rybníka -
Kapor
13:34 29.03.2012 194.160.178.XXXJa si však myslím, že aerodynamika monopostu Mclarenu je dobre vyriešená a overená pri suchom závode,.. ..ale nie je oslnivá, len priemerná pri mokrom, lebo obtekanie vodnej triešte má iné vlastnosti od ktorých sú odvodené potom aj hlavné charakteristiky vozidla, ktoré neexcelovalo, ale zapadlo do priemeru, pričom ešte aj Ferrari a dokonca aj Sauber bol v tom lepší. Asi je to tým, že predsezóne testy prebiehali len v suchých podmienkach a za ďažďa a silného lejaku sa netestovalo vôbec. -
Huhukoktejl
13:22 29.03.2012 193.228.234.XXXHmmm Mě štve, že ten závod přerušili... no a co, že by 14 aut vypadlo a dojelo by jen deset. To se nedá nic dělat, tak to je!! Má se závodit! Vyhraje ten, kdo se s podmínkama vyrovná nejlépe. Nevím, co to zavádějí za móresy v posledních letech, trošku zaprší a už se stojí. Na co teda ty gumy do mokra mají? Copak se dřív nejezdilo v dešti?? ...howgh... byl jsem v tu neděli fakt dost nas*atej, naštěstí mi to pak ten nezvyklý průběh závodu částečně vynahradil... -
anonym
10:41 29.03.2012 109.202.68.XXXArry Na jednu stranu velká propast u Ferrari v kvalifikaci, na druhou o dost menší ztráty v závodech. O tom, že potřebují zapracovat na svém monopostu není pochyb, ale líbí se mi jedna věc - Ferrari vždy stavilo auta hlavně pro ZÁVOD. O tom by F1 měla být především. Ne na jedno kolo nahypované auto, které sice v kvaldě získá pole a v závodě nedokáže konkurovat. Velká cena nekončí v sobotu...-
Hr3bec
11:11 29.03.2012 85.135.106.XXXViděl bych to tak jak Mynona.....Podle mě není dost možné aby když mám rozdíl 1s na kolo na suchém setupu u obou vozů tak to musí +/- platit i když jsou oba nastaveny na mokro......nevěřím, že Ferratri a Sauber maj auta dělané do deště a na suchu jsou ko...
Takže na této myšlence, že Fernando a Perez zariskovali a nastavili to na mokro by mohlo docela logicky vysvětlovat, proč McLaren byt má momentálně asi nejrychlejší auto jezdil najednou stejné nebo o něco málo horší časy.
Takže podle mě McLaren oba vozy suchý setup a u Ferrari (Massa -suchý, Fernando - mokrý) a to samé i u Sauberu...Perez - Kobi -
-
Mynona
10:06 29.03.2012 165.72.200.XXXAsi možná tuším důvod proč byl Alonso a Perez tak rychly proti zbytku. Zajímalo by mne zda nedošlo ke změně konfigurace vozu u Alonsa a Perze po druhé části kvalifikace ? Zapadá mi totiž jejich velká ztráta ve třetí části suché kvaldy a jejich dominance v závodě hlavně za mokrých podmínek. Podle mého názoru tito dva jezdci riskli nastavení do mokra a obětovali tak třetí část kvaldy, stačí se podívat na časy.
-
David
09:40 29.03.2012 178.22.116.XXXKonec Lewise Podle mne jsme svědky konce Lewise. Za mokra kdy se ruší veškeré výhody, kdy mají všichni jakoby stejnou techniku se ukázalo že Lewis už je někde jinde. Jakoby začal používat mozek a skončilo jeho rádoby závodění. Takže né talent ale pouze mnohdy riskující člověk který mnohdy ukončil vlastní chybou druhému soupeři závod. Když začínal v F1 měl skvělou techniku a nikdo ho na předních pozicích neohrožoval tudíš byl za supermana, teď má opět skvělou techniku a dosud nic nepředvedl. Zřejmně minulý rok zjistil že riskovat nemá cenu, neboť to vede pouze k havárii, bohužel pro něj, jinak rychlý být neumí.-
anonym
10:36 29.03.2012 89.29.32.XXXPo dvou zavodech za atypickych podminek, kdy navic Lewise hodne poskodily boxy a strategie tymu, delas a jak se divam na souhlasna "kliknuti" nejen ty totalne ukvapeny nazor, ze Lewis 1. nema talent 2. nic nepredvedl 3. rychly je jen, kdyz jede za hranou 4. vsechny jeho kolize jsou jenom jeho vina a dalsi vyplody tve fantazie.
Jsem rad, ze ses vratil s dalsim objevnym komentarem o tvem "milackovi" , Sice je neslusne smat se chore mysli, ale smich je zdravy a dekuji ti za nej Kazdy den aspon jedno tve zamysleni prosim-
David
13:01 29.03.2012 178.22.116.XXXNebyli dostatečně rychlý, jen si to přiznej, tedy jen Lewis. ALO a PEREZ byli v tu správnou chvíli (za mokra či osychající tratě) nejrychlejšími na dráze a samozřejmně jim pomohl SC. Všichni měli stejné podmínky na trati, takže vymluvy nejsou namístě. A hlavní věc PROČ Lewis nestahoval Peréze nebo Alonsa??? Ano dvakrát byl na PP ale to neznamená že vyhrál závod. V kvalifikaci si může dovolit jet na 120 % protože je si jist že by to nikdo neodnesl. Kdežto v závodě mu ta jeho rychlost je na nic když si brzo odrovná pneu a začíná strácet. Austrálie byla také toho ukázka, tam mu Button natrhl gaťata. Ukázal mu jak se jezdí na pneu Pirelli.-
Duncan66
14:27 29.03.2012 89.29.32.XXX1. Ze maji vsichni stejne podminky neznamena, ze maji vsichni stejne nastaveni auta, ktere ma velmi zasadni vliv na to jak ti to jede. To je pro tebe na pochopeni asi moc silny orisek, co?
2. kdyz 12 kol pred koncem ztracis 15s a jsi schopen stahovat 1s na kolo, proc riskovat ztratu 15 bodu a poskozeni vozu? ( Lewis po prezuti chvili stahovat zacal, ale proste by tech 15s za tech par kol uz nezvladl a tak udelal dobre a dojel v klidu pro 15 bodu.)
3. kdyz mas v zavode volnou trat, muzes jet taky "na 120%" takze tvoje teorie o kvalifikaci vs zavod vs kolize je jen dalsi nesmysl z tve plejady.
4. kdyz to budu brat stejne stupidne jako ty, tak v Malajsii ukazal Lewis Jensonovi mnohem vic jak se jezdi na pneu Pirrelli nez Jenson v Australii. Ale takhle muze premyslet pouze primitiv, kdyz nevidi vsechny souvislosti a ty je bud nevidis, nebo v pripade Lewise videt nechces
5. Tesim se na tvoje ohybani reality v dalsi"objektivni" analyze o tvem "o tvem milackovi"
-
-
-
Hr3bec
11:03 29.03.2012 85.135.106.XXXStejně jako kolega se tomu cos napsal jen směju! 2 závody = 2* PP a 2*třetí místo a ty napíšeš, že nic nedokázal a že není rychlý... Kdyby nebyl rychlý nebyl by 2* na PP. Pokud jsi závod viděl tak musíš vědět co se dělo při všech Lewisových zastávkách a když se podíváš na zdejší web tak najdeš i přesné čísla z pitu.....a tam se jasně dočteš, že kdyby to mechanici nepodělali byl by na tom o 10s lépe...tzn, že by byl přímo v souboji Fernando x Perez...Takže nevím kde na ty výplody chodíš .-))
Nejvíce mě fascinuje jak do Lewise x let všichni kopou, že je sice nejrychlejší ze všech ale nejezdí hlavou a proto nikdy nebude nejlepší....a když vidí, že je 10s za 2 místem a podmínky jsou jaké jsou a dojede na jisté body místo aby se hnal za něma.....tak je zase pomalý, z formy, končí, ... :-D jste směšní :)))
To jen ukazuje na to jak jste objektivní a stojíte si za svým názorem :-DDDD-
David
08:20 01.04.2012 178.22.116.XXXStačí jedna otázka, PROČ Lewis nestahoval ALO a PER??? Odpověz si na ni a zjistíš kde je chyba. V austrálii to bylo vidět na souboji s Vettelem, vůbec po něm nešel nedělal nic, pouze kroužil. button dokázal Vettelovi ujed. Jak jsem psal může být rychlý na jedno kolo a tím to taky končí. Dle mého to jsou kecy, myšleno to že neumí pracovat s pneu. Šlo to vidět na tom co řekl o jeho situaci a to ve smyslu že se chce vrátit k roku 2007 a chce podávat konzistentní výkony. Tohle naznačuje že začal myslet mozkem že musí začít myslet, ale bohužel pro něj s tím zkončilo jeho závodění ale to se pouze znovu opakuji.
-
-
-
-
anonym
09:33 29.03.2012 89.29.32.XXXTaky jsem ocekaval v clanku trochu konkretnejsi duvody proc Lewis nestihal a treba proc se Lewise rozhodli povolat na posledni pitstop az kolo po Alonsovi a ne aspon dve kola drive, kdyz uz Ricciardo na suchych jezdil o 5 a vic sekund rychlejsi kola nez zbytek startovniho pole V clanku je z 90% napsane to, co se zde pise v ruznych jinych prohlasenich Whitmarche
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek