DISKUZE K ČLÁNKU Rozhovor s Buemim: Utrácíme miliony za auta, ale pak kvůli pneumatikám nemůžeme jezdit

Oficiální server Formule1.com si pro další dotazy zaměřené na fantazii pilotů vybral Sébastiena Buemiho. Mimo jiné se mu nelíbísoučasná pravidla týkající se pneumatik, monopost Red Bullu RB7 označuje předčasně za legendu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rozhovor s Buemim: Utrácíme miliony za auta, ale pak kvůli pneumatikám nemůžeme jezdit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 09.10.2011 10:26 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Souhlasím s tebou v tom, že ekologický přínos je zatím naprosto zanedbatelný.
    Zapomínáš na jednu maličkost. Na výrobu vodíku je potřeba mnohem víc energie, než z něj pak dostaneš. To samé z hlediska ekologie se dá říct i o ostatních "alternativních" palivech (třeba alkoholu). Elektřinu můžeš vyrábět i solárně, geotermálně, z větru nebo vody. Ale uznávám, že v malém měřítku a i tyto způsoby nejsou zcela "ekologické" a mají své mouchy. Z ostatních většinových zdrojů je jasně nejekologičtější jádro, ale i to není ideální.
    Přednost hybridů je pro mě hlavně v tom, že dokáže využít energii z brždění. Pravda není to moc, ale proč to nevyvíjet a použití KERS se mi zdá celkem zajímavé. Každý ho může použít podle svého uvážení, což umožňuje zajímavější závody. Uznávám, že ekologické to moc není, když člověk započítá i výrobu článků, ale třeba se i to změní a budou jiné články. 03
    Do budoucna je jasný, že s benzínem se budeme muset jednou rozloučit. Pro mě je představa elektromotoru celkem hrozná. Sám bych to v autě nechtěl. Ale je možné, že v F1 jednou budou a zvuk motoru budou pouštět z repráků.
    Společně s tebou budu asi doufat ve vodík. Aspoň částečně se zachová zvuk a vlastnosti spalovacího motoru. Jen to není ekologické a s výrobou, uchováváním a přepravou jsou problémy, tak je možné že se zvolí něco jiného. 05

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000598

    uzivatel000598

    XXX
    sice Buemiho nemám vůbec v oblibě...ale tento rozhovor rozhodně není špatný...jediný s čím nesouhlasim jsou ty hybridní krámy...kdy už konečně pochopí to naše superEU že hybrid je prostě slepá ulička?? pohon na alternativní paliva? ano...v budoucnu stejně nic jiného nezbyde...

    ale hybrid...?? dokud se bude elektřina vyrábět z plynu, uhlí, jádra nebo ropy tak na tom není žádná ekologie... 02 02 02 02a ve skutewčnosti výroba těch článku je strašně ekologicky i energeticky náročná takže prostě hybrid-slepá ulička...a jsem zvědav kdy se na to přijde

    já třeba velmi fandím mercedesu s tím vodíkem...to by mohlo být cesta budoucnosti

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • CaesarF1

    CaesarF1

    XXX
    Zajímavé názory a asi shodné s mnohými z nás. Pár otázek a odpovědí a najednou zjistíte,že ve formuli sedí docela rozumný "šofér" 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    XXX
    za týmového kolegu Sennu? To je nějaká móda? By se měl zeptat těch, co to zažili, jaké bylo mít Ayrtona za kolegu. To jeho zbožštění jen proto, že se zabil, je hrozné pokrytectví

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jc

    XXX
    Dobry, az na to zbytecne pochlebovani RB...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Gregorius

    XXX
    teda musím říct, že tímto rozhovorem u mě HODNĚ stoupl v ceně. Jde vidět, že je to opravdu inteligentní člověk, který nad věcma přemýšlí - viz odpověď o závodění ve Švýcarsku nebo o hybridních technologiích - není jako ti ostatní tupouni, kteří se vyžívají jen při představě 12V motorů... 01 01 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    To je můj člověk! 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Oňo

    XXX
    S tými pneumatikami má úplnú pravdu ! 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama