Mike17
10:26 09.10.2011 XXXZapomínáš na jednu maličkost. Na výrobu vodíku je potřeba mnohem víc energie, než z něj pak dostaneš. To samé z hlediska ekologie se dá říct i o ostatních "alternativních" palivech (třeba alkoholu). Elektřinu můžeš vyrábět i solárně, geotermálně, z větru nebo vody. Ale uznávám, že v malém měřítku a i tyto způsoby nejsou zcela "ekologické" a mají své mouchy. Z ostatních většinových zdrojů je jasně nejekologičtější jádro, ale i to není ideální.
Přednost hybridů je pro mě hlavně v tom, že dokáže využít energii z brždění. Pravda není to moc, ale proč to nevyvíjet a použití KERS se mi zdá celkem zajímavé. Každý ho může použít podle svého uvážení, což umožňuje zajímavější závody. Uznávám, že ekologické to moc není, když člověk započítá i výrobu článků, ale třeba se i to změní a budou jiné články.
Do budoucna je jasný, že s benzínem se budeme muset jednou rozloučit. Pro mě je představa elektromotoru celkem hrozná. Sám bych to v autě nechtěl. Ale je možné, že v F1 jednou budou a zvuk motoru budou pouštět z repráků.
Společně s tebou budu asi doufat ve vodík. Aspoň částečně se zachová zvuk a vlastnosti spalovacího motoru. Jen to není ekologické a s výrobou, uchováváním a přepravou jsou problémy, tak je možné že se zvolí něco jiného.