DISKUZE K ČLÁNKU Charlie Whiting o mapování, výfukových difuzorech a safety caru

Nová pravidla ohledně mapování motorů, omezení výfukových difuzorů, dvě DRS zóny, to vše se nedávno objevilo v pravidlech F1. Jelikož v tom divák může mít pěkný zmatek, Charlie Whiting vše objasnil.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Charlie Whiting o mapování, výfukových difuzorech a safety caru

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 28.06.2011 16:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000718 (Hlasoval 1 člověk) 27.06.2011 14:51
Ach jo. Přál bych si, aby se zasekla Formule… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000718

    uzivatel000718

    XXX
    Ach jo. Přál bych si, aby se zasekla Formule jedna tak ped 2-3 lety, kdy bylo povoleno KERS, ale mělo jej jen pár týmů. Bylo povolenou kolik difuzorů chceš a F-kanálky nikomu nevadili. Kraviny typu DRS ještě k tomu když to ti blbci pořádne nedomyslí, zastavení závodu na 2 hodiny při dešti, přitom si vzpomínám na krásnou velkou cenu Německa kdy lilo jako z konve a jelo se dál (byť skončilo 2/3 týmů) před asi 3 lety atp. Proč proboha? Trochu svobody. Nechápu třeba, proč je vývoj motorů zamražen, když vývoj aerodynamiky běží dál? A nemí to být třeba naopak? Kdo tohle určuje a proč to může dělat jen on? Achjo. až budu prezident světa, ujmu se F1 já :).

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    Myslím si, že ak zakážu niečo, čo bolo ileálne od VC Anglie, tak je to v podstate správne. Tí čo na tom profitovali, len využili dieru v pravidlách, lebo tieto záležitosti tam neboli dostatočne jasne vysvetlené. Dve zóny DRS a jedna aktivačná zóna myslím,že úplne postačuje. 01

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly se na katalánském okruhu vytáhl (ilustrační foto)

Druhý trénink kořistí Hamiltona, překvapením bezesporu Alpine

Lando Norris v závodě v Bahrajnu

První trénink pro Norrise. Alonso způsobil červenou vlajku

George Russell v GP Kanady

"Jak jsme mohli být tak hloupí?" Allison o objevu, díky kterému se teď Mercedes dotáhl na špici

Nico Hülkenberg v Kanadě

Bearman nastoupí s Haasem v Barceloně, nahradí v roce 2025 Hülkenberga? Zamíří Sainz k Williamsu?

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama