DISKUZE K ČLÁNKU Rozhovor s Neweym: Ferrari postavilo obyčejné auto, nejvíce zaujal Renault

Hlavní konstruktér mistrovského Red Bullu Adrian Newey hodnotí v rozhovoru pro španělský El País vozy soupeřů a hovoří o své práci, kariéře i tom, v čem spočívá síla jeho posledního výtvoru - monopostu RB7.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rozhovor s Neweym: Ferrari postavilo obyčejné auto, nejvíce zaujal Renault

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 12.05.2011 17:35 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jozef

    XXX
    aby ich to obycajne auto nezacalo porazat :)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    XXX
    šéfkonštruktér je v podstate umelec a na vysvetlenie myšlienok mu stačí tužka a papier. Na potvrdenie, alebo vyvrátenie myšlienok a detaily je treba počítačových odborníkov, ktorých je hafo.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Xinho

    XXX
    mno, ten koniec znie tak trosku ako American dream 04 nepochybne je Adrian skvely inzinier a dokonca aj manazer, ale netreba zabúdať na v podstate neobmedzenu financnu podporu Mateschitza, ktorá sa prejavila nielen vo vybavení, platoch ale aj farmarskom teame Toro Rosso 03

    Viem že Honda a Toyota to nezvládli, ale nemožme z RB robiť zázračný team 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000324

    uzivatel000324

    XXX
    CFD

    dodo

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    Je to o niečo zložitejšie, ako je to popísané, lebo on navrhuje celé auto a svoje návrhy posúva jednotlivým inžinierom, ktorý sú zodpovedný za určitú časť. Každý návrh má viacero modifikácií, pričom každá sa prekreslí v CAde v mierke 3D a overí CDF a tiež aj zostava celého auta. Potom sa vyrobí model prvkov aj celého auta a ofukuje sa v tuneli jednotlivo aj v zostave celé auto. Nakoniec sú zimné testy, po ktorých sa porovnávajú jednotlivé dáta s metódou CDF. A to ešte nie je všetko, lebo prvý tréning je dôležitý na doladenie nastavenia auta pre danú trať! 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar

    XXX
    Ta poseldní otázka je nějaká divná, nějak se nemohu sdopátrat kdy byl s Rossem Brawnem ce stejném týmu, natož kdy spolu vybojovali titul, či dokonce tři.

    Asi to bylo myšleno tak, že stejně jako Ros Brawn vyhrál titul ve třech týmech, což by bylo OK, ale formulace otázky "S Rossem Brawnem jste vyhrát titul ve třech různých týmech." je nesmyslná.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ligier

      XXX
      řekl bych chyba překladu, samozřejmě jde o to, že jsou jedinní kdo maj tituly se třemi stájemi...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Upraveno, díky za upozornění (po pár měsících jsem oprášil španělštinu, přišlo mi to vcelku zajímavé).

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000324

    uzivatel000324

    XXX
    Ak by kreslili vykresy tak by neboli tam kde su. Tymi vykresmi mysli Adrian urcite nacrty asi ako by malo co vypadat potom sa na to vrhnu dizajnery ktori to dostanu v PC do nejakeho CADu a namodeluju diel a az ako posledne z toho robia vykres, ak ho aj robia, ak sa nepuziva len modelaj na vyrobu aj na kontrolu. Ak by mali kreslit stale vykres ku kazdej mdifikacii rucne tak by si to mohli akurat tak hodi :)

    dodo

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • andrej

    XXX
    nechce sa mi verit ze by robil vykresy rucne. maximalne to moze byt dajaka skica typu "takto to chcem"

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama