DISKUZE K ČLÁNKU Domenicali: Stále mám co nabídnout
Stefano Domenicali, šéf týmu z Maranella, hodnotí uplynulou sezonu sebekriticky. Cíle pro nadcházející šampionát jsou jasné: zkonstruovat rychlejší vůz, vyvarovat se chyb ve strategii a motivovanější Felipe Massa, který přinese týmu více bodů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Domenicali: Stále mám co nabídnout
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000286
(Hlasoval 1 člověk)
05.01.2011 10:39
měl hodně hodně dlouhou dobu na to aby něco… »
» uzivatel000286
(Hlasoval 1 člověk)
06.01.2011 07:49
Pán je srandysta, byť to sice dávno vím ale… »
» uzivatel000286
(Hlasoval 1 člověk)
06.01.2011 07:56
Já jsem viděl jak Alonso to dvakrát nebo víckrát… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000286
10:39 05.01.2011 XXXměl hodně hodně dlouhou dobu na to aby něco ukázal neudělal nic. Víc a víc chybuje a už ani nepřináší lepší data, nedokáže už vůz víc vyvíjet. Pryč s massou dělá ferrari ostudu. Barik byl mnohem lepší parťák-
-
Harry
12:30 05.01.2011 XXXJediné co se Massovi povedlo v Německu byl start, poté už jen překážel Alonsovi, který byl evidentně rychlejší. V Austrálii a Turecku byl Alonso též rychlejší a přesto, zřejmě na pokyn týmu, jel poslušně za Massou. Ztratil tak 5 bodů a ty by mu na konci roku pomohly k titulu.
Chci věřit, že v příštím roce Massa Alonsa pořádně prožene, stejně jako to provedl v roce 2008 Kimimu. Letos však na Alonsa neměl ani náhodou.-
elrik
14:04 05.01.2011 XXXv 2008 Kimiho prohnal Massa jen z toho duvodu, ze si alibisticke Ferrari vedomo sveho mirneho naskoku snazilo protlacit na mistra sveta FM, tak aby meli dva sampiony v rade za sebou. proto udelali verzi B, ktera absolutne nevyhovovala jezdeckemu stylu KR a az kdyz jim zacal utikat pohar konstrukteru, tak delali nejakou meziverzi C. pak se Kimi opet "probudil".. -
-
Harry
17:35 05.01.2011 XXXJestli jsem se dobře díval, tak ho předjel i bez týmové režie. Massa mu předjetí okamžitě vrátil a to Alonso celkem oprávněně nečekal. Jistě měl za to, že dokázal kdo je rychlejší a jako v šampionátu výše postavený jezdec se už o první místo neobával. Schylovalo se tak k bratrovražedné bitvě o kterou Ferrari samozřejmě nestálo. Riziko vzájemného vyřazení bylo příliš velké.-
-
uzivatel000286
07:56 06.01.2011 XXXJá jsem viděl jak Alonso to dvakrát nebo víckrát skusil na Massu a on mu to docela tvrdě zavřel. Nedivím se že se tým rozhodl (ano na poput alonsova stěžování si) poslat do vysílačky to co poslali. Taky bych do vysílačky zařval ať uhne když se tam motá jak maďar v kukuřici. Nikdo nechce prohrávat to je jasné ale tak jak prohrává massa, sám vlastní vinnou. Měl v tom německu opravdu dokázat že je rychlejší a ujed Alonsovi, to ale neudělal.
-
-
-
uzivatel000286
08:05 06.01.2011 XXXMassa je borec v brždění, a pokud by jses díval na F1 je nemožné předjíždět pokud máš jen o 2 či 3 desetiny rychlejší auto. Ale opět se dostávám k tomu že ty s F1 nemáš společného vůbec ale vůbec nic.-
zeto
12:50 06.01.2011 XXXA co jako? Kolik je v poli pilotů, kteří se zaseknou za mírně i více pomalejším autem? Řekl bych, že v každém závodě několik. Ale nikdo z nich nebrečí do vysílačky. Tak prostě asi není dostatečně rychlejší, to se prostě stává. To už by mohli za chvíli dávat modré vlajky podle naměřených časů na kolo - ty jezdíš rychleji, máš přednost, ty pomaleji, tak ho pusť. Hloupost, že?
-
-
-
uzivatel000286
07:49 06.01.2011 XXXPán je srandysta, byť to sice dávno vím ale takový bludy, to tu od posledka co jsi psal zase nebylo. Massa kdyby byl lepší tak už má titul a chlubí se s ním tak jak Kimi či alonso, či Hamilton. Je to děcko bohatého tatíka co šel kolem F1, bez talentu, bez motivace, atd.
Uvěď mi příklad kdy byl Massa rychlejší ale něco konkrétního ne to co ty umíš. Jestli zase řekneš německo tak se dám na modlení. Už na posled, massa v německu rychlejší nebyl tak už to pochop. A pokud má chuť někoho zdržovat ať jde do DTM tam mu to vysvětlí. Naposled ti to vysvětlím Massa je rychlý díky Ferrari a Ferrari díky Alonsovi.
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek