DISKUZE K ČLÁNKU Domenicali: Stále mám co nabídnout

Stefano Domenicali, šéf týmu z Maranella, hodnotí uplynulou sezonu sebekriticky. Cíle pro nadcházející šampionát jsou jasné: zkonstruovat rychlejší vůz, vyvarovat se chyb ve strategii a motivovanější Felipe Massa, který přinese týmu více bodů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Domenicali: Stále mám co nabídnout

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 09.01.2011 22:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000286 (Hlasoval 1 člověk) 05.01.2011 10:39
měl hodně hodně dlouhou dobu na to aby něco… »
» uzivatel000286 (Hlasoval 1 člověk) 06.01.2011 07:49
Pán je srandysta, byť to sice dávno vím ale… »
» uzivatel000286 (Hlasoval 1 člověk) 06.01.2011 07:56
Já jsem viděl jak Alonso to dvakrát nebo víckrát… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    měl hodně hodně dlouhou dobu na to aby něco ukázal neudělal nic. Víc a víc chybuje a už ani nepřináší lepší data, nedokáže už vůz víc vyvíjet. Pryč s massou dělá ferrari ostudu. Barik byl mnohem lepší parťák

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • zeto

      XXX
      Když něco ukázat chtěl a mohl, tak mu to zatrhli. To je potom těžké.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Harry

        XXX
        Jediné co se Massovi povedlo v Německu byl start, poté už jen překážel Alonsovi, který byl evidentně rychlejší. V Austrálii a Turecku byl Alonso též rychlejší a přesto, zřejmě na pokyn týmu, jel poslušně za Massou. Ztratil tak 5 bodů a ty by mu na konci roku pomohly k titulu.
        Chci věřit, že v příštím roce Massa Alonsa pořádně prožene, stejně jako to provedl v roce 2008 Kimimu. Letos však na Alonsa neměl ani náhodou.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • elrik

          XXX
          v 2008 Kimiho prohnal Massa jen z toho duvodu, ze si alibisticke Ferrari vedomo sveho mirneho naskoku snazilo protlacit na mistra sveta FM, tak aby meli dva sampiony v rade za sebou. proto udelali verzi B, ktera absolutne nevyhovovala jezdeckemu stylu KR a az kdyz jim zacal utikat pohar konstrukteru, tak delali nejakou meziverzi C. pak se Kimi opet "probudil"..

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • zeto

          XXX
          Překážel, nepřekážel... já chci vidět závody a pokud byl Alonso o tolik rychlejší, měl ho předjet. Ale asi Massa nebyl tak špatný, když ho dvojnásobný mistr světa nedokázal předjet bez týmové režie.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Harry

            XXX
            Jestli jsem se dobře díval, tak ho předjel i bez týmové režie. Massa mu předjetí okamžitě vrátil a to Alonso celkem oprávněně nečekal. Jistě měl za to, že dokázal kdo je rychlejší a jako v šampionátu výše postavený jezdec se už o první místo neobával. Schylovalo se tak k bratrovražedné bitvě o kterou Ferrari samozřejmě nestálo. Riziko vzájemného vyřazení bylo příliš velké.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • zeto

              XXX
              Hm, asi jsme každý viděli jiný závod. Já jsem viděl a především slyšel, jak si Alo od začátku stěžoval, že je rychlejší a že je to směšné, že ho FM nepustí. A to už od prvních kol.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel000286

                uzivatel000286

                XXX
                Já jsem viděl jak Alonso to dvakrát nebo víckrát skusil na Massu a on mu to docela tvrdě zavřel. Nedivím se že se tým rozhodl (ano na poput alonsova stěžování si) poslat do vysílačky to co poslali. Taky bych do vysílačky zařval ať uhne když se tam motá jak maďar v kukuřici. Nikdo nechce prohrávat to je jasné ale tak jak prohrává massa, sám vlastní vinnou. Měl v tom německu opravdu dokázat že je rychlejší a ujed Alonsovi, to ale neudělal.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • uzivatel000286

            uzivatel000286

            XXX
            Massa je borec v brždění, a pokud by jses díval na F1 je nemožné předjíždět pokud máš jen o 2 či 3 desetiny rychlejší auto. Ale opět se dostávám k tomu že ty s F1 nemáš společného vůbec ale vůbec nic.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • zeto

              XXX
              Muhehe, a co máš s F1 společného ty, internetový žvanile a urážeči? 12

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • zeto

              XXX
              A co jako? Kolik je v poli pilotů, kteří se zaseknou za mírně i více pomalejším autem? Řekl bych, že v každém závodě několik. Ale nikdo z nich nebrečí do vysílačky. Tak prostě asi není dostatečně rychlejší, to se prostě stává. To už by mohli za chvíli dávat modré vlajky podle naměřených časů na kolo - ty jezdíš rychleji, máš přednost, ty pomaleji, tak ho pusť. Hloupost, že?

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Candry

                XXX
                Ja myslim že do ty vysilacky brecí dost pilotu jen reziser nepoustí do televize vsechny radivyy spojeni ...

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000286

        uzivatel000286

        XXX
        Pán je srandysta, byť to sice dávno vím ale takový bludy, to tu od posledka co jsi psal zase nebylo. Massa kdyby byl lepší tak už má titul a chlubí se s ním tak jak Kimi či alonso, či Hamilton. Je to děcko bohatého tatíka co šel kolem F1, bez talentu, bez motivace, atd.
        Uvěď mi příklad kdy byl Massa rychlejší ale něco konkrétního ne to co ty umíš. Jestli zase řekneš německo tak se dám na modlení. Už na posled, massa v německu rychlejší nebyl tak už to pochop. A pokud má chuť někoho zdržovat ať jde do DTM tam mu to vysvětlí. Naposled ti to vysvětlím Massa je rychlý díky Ferrari a Ferrari díky Alonsovi.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • zeto

    XXX
    Hm... těžko motivovat někoho, kdo ví, že nesmí vyhrát. 17

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama