DISKUZE K ČLÁNKU Senna k nám chodil na kávu. Exkluzivní rozhovor s Gian Carlem Minardim
Tým Minardi byl ve světě F1 považován za malý zázrak. Bez velkých sponzorů, ale s kvalitními piloty a techniky brázdil Formuli 1 dvě desítky let, aby se pak změnil ve Scuderii Toro Rosso. Ale tato cesta nebyla vůbec fádní a nijak nezajímavá.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Senna k nám chodil na kávu. Exkluzivní rozhovor s Gian Carlem Minardim
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» RoBertino
(Hlasoval 1 člověk)
18.12.2023 15:05
Fando, dovolím si polemizovat, byly i úspěšnější… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
GRAHAM
19:32 19.12.2023 109.81.115.XXX -
rock
15:51 19.12.2023 85.160.68.XXXZačátek musel být brutálně těžkej; první bod získali ve své 4. sezóně...
:-) Měli taky sezónu, kdy skončili 7. z devatenácti týmů, porazili současně Brabham, Lotus i Ligier a jejich pilot byl v TOP10 celkově.
Pamatuju si, jak jsem byl u TV nadšenej, když Webber v AUS 2002 dojel 5.-
-
GRAHAM
19:30 19.12.2023 109.81.115.XXXZa mne je to úplně jedno. O body nejde. Jsou navždy vtisknuti v paměti do F1 a jsou její navždy nekonečnou součástí. Dostat se do F1 a vydržet tam, být známý tým, ač bez úspěchu, taky hodně znamená. Pokud jsi součástí , tak tvoříš.
Já neměl nikdy tyhle věčné outsidery v lásce, ale v dané době nemohli býti lepší a zpětně uznávám, že jsem byl kritický moc a mýlil jsem se. Byl to přínos. "Křoví" je důležitější než si myslíme....-
RoBertino
00:30 20.12.2023 185.63.97.XXXJenže tohle takoví "klasičtí lúzři" nikdy nebyli. Ačkoliv došlo k transformaci do jiného týmu, to už byla jiná písnička. Čím víc se nořím do jejich historie, nacházím stále nové a zajímavé okolnosti - a že tvořili opravdu užitečný a důležitý prvek. Čím méně týmů dnes máme, tím víc se zostřují rozdíly. Minardi umělo překvapit a rozhodně nebyli pořád na chvostu....-
GRAHAM
09:53 20.12.2023 109.81.115.XXXJá vím a uvědomuji si, že náš mozek zkresluje historii, věci si občas pamatuje jinak. Otázkou je co je "větší" pravda, jestli ta co si člověk pamatuje a nebo co si nakreslí, když se do toho zpětně ponoří. Samozřejmě je jasné, že to člověk vnímá vše jiných souvislostech , než tehdy v reálném čase. Holt někdy je tp více o pocitech , než o realitě. Také úhly pohledu na věc. A jen dodám, zkus dojet pátej, když vyjíždíte 4.
Dost často mne překvapí, že si to pamatuji "blbě".
-
-
-
rock
12:01 22.12.2023 85.160.68.XXXVůbec ne, naopak, myslím si, že si svoje místo mezi elitou zasloužili.
Na tom, co jsem napsal, to ale nic nemění. Oni měli první sezóny opravdu problémy dostat se do cíle; z nějakých 78 pokusů z prvních tří sezón projeli cílovou páskou snad sedmkrát (plus pár případů, kdy sice byli klasifikováni na základě ujeté vzdálenosti, ale šachovnici neviděli) a průměrně měli tři kola ztráty, když už teda dojeli.
Za takových okolností to prostě muselo vyžadovat obrovské množství optimismu a pevné vůle, aby dokázali pokračovat.
-
-
-
Fanda.LH
12:44 18.12.2023 83.240.60.XXXJá bych se ho zeptal, bez jakýchkoli zlých úmyslů na to, že provozovat stáj Minardi znamenalo dlouhodobě přežívat na chvostu, tak by mě zajímalo jakou měl motivaci to tak dlouho dělat...
Na jednu stranu to musí být super být uvnitř toho všeho... Na druhou stranu to musí být strašně těžký... Neustále končit poslední, doufat v zázrak, lepit rozpočet rok co rok...-
RoBertino
15:05 18.12.2023 185.63.97.XXXFando, dovolím si polemizovat, byly i úspěšnější roky (1991 a 1993, například), ale já bych neváhal označit Minardiho jako typického nadšence, co vždy nějak poslepoval rozpočet nebo se spojil s někým, kdo mu pomohl. Z dnešního ryze pragmatického, ekonomicky zdůvodněného a všemi možnými agenturami vypracovaného scénáře do budoucna něco nemyslitelného, ale o to zajímavější je na takové lidi vzpomínat.-
jumpman
08:18 19.12.2023 95.80.230.XXXDle mého názoru, bylo dalším motorem i jeho fanoušci. Minardimu fandilo spostu lidí, protože ten tým byl zkrátka sympatický jak svojí nezlomností ve snaze udržet se v F1 tak i tím, jak přiváděli talenty... A pro koho jiného to dělat, než pro fanoušky. Jen je škoda, že se ta fanouškovská základna neodrazila na získávání sponzorů...-
Fanda.LH
09:59 21.12.2023 83.240.60.XXXNa to už bylo v F1 příliš mnoho peněz, aby to takhle fungovalo... To je jako bys chtěl vydělat na pořádání VC... Ve smyslu, že bys přivedl diváky, ze vstupného zaplatil co je potřeba a něco ti zbylo... Tohle už je dávno pasé a sledují si nějaké multiplikační efekty atd.-
jumpman
12:47 21.12.2023 95.80.230.XXXno, zrovna pořádání VC sis jako dobrej příklad nevybral, protože organizátor musí dát až nesmyslnou částku liberty (dříve eklákovi) a nemá právo ani prodat reklamní plochy, ty si všechny také uzurpuje liberty. Takže musí vše vydělat jen na vstupenkách a "pivu"
-
Fanda.LH
21:21 24.12.2023 83.240.60.XXXTo je ale důsledek toho, kam se to posouvá... Bernie chtěl jeden čas si i nárokovat místo na kapotě vozů ... Vlastnit stáj, pořádát VC je o prestiži a nějakých multiplikačních efektech (Např. jméno / značku Minardi známe dosud, ačkoli stáj skončila sezónou 2005)... Nevyděláváš jednoduchou logikou má dáti dal... Samozřejmě pod Liberty se to dost mění, ale toho už se Minardi "nedožili"...
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek