DISKUZE K ČLÁNKU Senna k nám chodil na kávu. Exkluzivní rozhovor s Gian Carlem Minardim

Tým Minardi byl ve světě F1 považován za malý zázrak. Bez velkých sponzorů, ale s kvalitními piloty a techniky brázdil Formuli 1 dvě desítky let, aby se pak změnil ve Scuderii Toro Rosso. Ale tato cesta nebyla vůbec fádní a nijak nezajímavá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Senna k nám chodil na kávu. Exkluzivní rozhovor s Gian Carlem Minardim

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 24.12.2023 21:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasoval 1 člověk) 18.12.2023 15:05
Fando, dovolím si polemizovat, byly i úspěšnější… »
» rock (Hlasoval 1 člověk) 19.12.2023 15:51
Začátek musel být brutálně těžkej; první bod… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.115.XXX
    Kluci na vlastní nebezpečí :

    Díl první :

    [odkaz na stránku]
    Díl druhý :
    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    85.160.68.XXX
    Začátek musel být brutálně těžkej; první bod získali ve své 4. sezóně...

    :-) Měli taky sezónu, kdy skončili 7. z devatenácti týmů, porazili současně Brabham, Lotus i Ligier a jejich pilot byl v TOP10 celkově.

    Pamatuju si, jak jsem byl u TV nadšenej, když Webber v AUS 2002 dojel 5.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      185.63.97.XXX
      Rocku, podívejme se na zisk bodů současných týmů - Minardi za těch 21 let při podstatně menším počtu závodů a větší konkurenci dokázalo dle současných bodovaných pozic vyjet 477 bodů. Je to málo?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.115.XXX
        Za mne je to úplně jedno. O body nejde. Jsou navždy vtisknuti v paměti do F1 a jsou její navždy nekonečnou součástí. Dostat se do F1 a vydržet tam, být známý tým, ač bez úspěchu, taky hodně znamená. Pokud jsi součástí , tak tvoříš.

        Já neměl nikdy tyhle věčné outsidery v lásce, ale v dané době nemohli býti lepší a zpětně uznávám, že jsem byl kritický moc a mýlil jsem se. Byl to přínos. "Křoví" je důležitější než si myslíme.... 11 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          185.63.97.XXX
          Jenže tohle takoví "klasičtí lúzři" nikdy nebyli. Ačkoliv došlo k transformaci do jiného týmu, to už byla jiná písnička. Čím víc se nořím do jejich historie, nacházím stále nové a zajímavé okolnosti - a že tvořili opravdu užitečný a důležitý prvek. Čím méně týmů dnes máme, tím víc se zostřují rozdíly. Minardi umělo překvapit a rozhodně nebyli pořád na chvostu....

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.115.XXX
            Já vím a uvědomuji si, že náš mozek zkresluje historii, věci si občas pamatuje jinak. Otázkou je co je "větší" pravda, jestli ta co si člověk pamatuje a nebo co si nakreslí, když se do toho zpětně ponoří. Samozřejmě je jasné, že to člověk vnímá vše jiných souvislostech , než tehdy v reálném čase. Holt někdy je tp více o pocitech , než o realitě. Také úhly pohledu na věc. A jen dodám, zkus dojet pátej, když vyjíždíte 4. 11

            Dost často mne překvapí, že si to pamatuji "blbě".

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.60.XXX
          Ale oni byli známí právě tím, že byli poslední a tak dlouhou dobu se drželi... Samozřejmě si zaslouží uznání, že dokázali postavit vůz a odjet sezónu...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.60.XXX
        Ale zase v době, kdy vozy odstupovali pro nespolehlivost, je to těžký srovnávat... Dneska když jsi na chvostu, tak nevyjedeš nic...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        85.160.68.XXX
        Vůbec ne, naopak, myslím si, že si svoje místo mezi elitou zasloužili.
        Na tom, co jsem napsal, to ale nic nemění. Oni měli první sezóny opravdu problémy dostat se do cíle; z nějakých 78 pokusů z prvních tří sezón projeli cílovou páskou snad sedmkrát (plus pár případů, kdy sice byli klasifikováni na základě ujeté vzdálenosti, ale šachovnici neviděli) a průměrně měli tři kola ztráty, když už teda dojeli.
        Za takových okolností to prostě muselo vyžadovat obrovské množství optimismu a pevné vůle, aby dokázali pokračovat.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Pěkný. 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.60.XXX
    Já bych se ho zeptal, bez jakýchkoli zlých úmyslů na to, že provozovat stáj Minardi znamenalo dlouhodobě přežívat na chvostu, tak by mě zajímalo jakou měl motivaci to tak dlouho dělat...

    Na jednu stranu to musí být super být uvnitř toho všeho... Na druhou stranu to musí být strašně těžký... Neustále končit poslední, doufat v zázrak, lepit rozpočet rok co rok...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      185.63.97.XXX
      Fando, dovolím si polemizovat, byly i úspěšnější roky (1991 a 1993, například), ale já bych neváhal označit Minardiho jako typického nadšence, co vždy nějak poslepoval rozpočet nebo se spojil s někým, kdo mu pomohl. Z dnešního ryze pragmatického, ekonomicky zdůvodněného a všemi možnými agenturami vypracovaného scénáře do budoucna něco nemyslitelného, ale o to zajímavější je na takové lidi vzpomínat.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        95.80.230.XXX
        Dle mého názoru, bylo dalším motorem i jeho fanoušci. Minardimu fandilo spostu lidí, protože ten tým byl zkrátka sympatický jak svojí nezlomností ve snaze udržet se v F1 tak i tím, jak přiváděli talenty... A pro koho jiného to dělat, než pro fanoušky. Jen je škoda, že se ta fanouškovská základna neodrazila na získávání sponzorů...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.60.XXX
          Na to už bylo v F1 příliš mnoho peněz, aby to takhle fungovalo... To je jako bys chtěl vydělat na pořádání VC... Ve smyslu, že bys přivedl diváky, ze vstupného zaplatil co je potřeba a něco ti zbylo... Tohle už je dávno pasé a sledují si nějaké multiplikační efekty atd.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            95.80.230.XXX
            no, zrovna pořádání VC sis jako dobrej příklad nevybral, protože organizátor musí dát až nesmyslnou částku liberty (dříve eklákovi) a nemá právo ani prodat reklamní plochy, ty si všechny také uzurpuje liberty. Takže musí vše vydělat jen na vstupenkách a "pivu"
            14

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              83.240.60.XXX
              To je ale důsledek toho, kam se to posouvá... Bernie chtěl jeden čas si i nárokovat místo na kapotě vozů 18... Vlastnit stáj, pořádát VC je o prestiži a nějakých multiplikačních efektech (Např. jméno / značku Minardi známe dosud, ačkoli stáj skončila sezónou 2005)... Nevyděláváš jednoduchou logikou má dáti dal... Samozřejmě pod Liberty se to dost mění, ale toho už se Minardi "nedožili"...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso v F1 pokračuje ve své dlouhé kariéře

"19 jezdců si teď myslí, že letos titul nezískají." Kdo se podle Alonsa stane šampionem?

Carlos Sainz s novým Ferrari v Bahrajnu

Sainz hledá tým, kde by měl nejlepší šanci na zisk titulu. Jak rychlé je nové Ferrari SF-24?

Valtteri Bottas s novým Sauber Kick C44 - Ferrari při testech v Bahrajnu

FOTO: Nové vozy v akci během předsezónních testů v Bahrajnu

Charles Leclerc s novým Ferrari SF-24 při testech v Bahrajnu

Závěr předsezónních testů v Bahrajnu - v poslední hodině překvapil Cunoda, Leclerc uhájil vedení

Charles Lecler s novým Ferrari SF-24 při testech v Bahrajnu

Druhý den testů v Bahrajnu nejrychlejší Ferrari, Red Bull ztrácel tři čtvrtě sekundy

Alexander Albon při testu nového Williamsu FW46

V Bahrajnu začaly předsezónní testy, Verstappen s "revolučním" Red Bullem dominoval

Nový Red Bull RB20

Nálada u Red Bullu po prvotním testu RB20? Coulthard sděluje své dojmy, hodnotí soupeře

Verstappen v souboji s Leclercem

Verstappen k Ferrari? "Nikdy neříkej nikdy," komentuje Max

Leclerc testuje nové Ferrari SF-24

VIDEO: Ferrari SF-24 poprvé v akci ve Fioranu

Red Bull RB20

Mistrovský Red Bull odhaluje novou zbraň R20. Podaří se Neweymu opět zaskočit soupeře? + FOTO

  • Čtvrtek

    • 1. Trénink (12:30 - 13:30)
    • 2. Trénink (16:00 - 17:00)
  • Pátek

    • 3. Trénink (13:30 - 14:30)
    • Kvalifikace (17:00)
  • Sobota

    • Závod (16:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. ALONSO, 3. BOTTAS... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama