DISKUZE K ČLÁNKU MINARDI TEAM SpA

Někteří lidé se k určité činnosti dostanou shodou okolností a další spousta náhod jim umožní nečekaně nabyté možnosti zúročit. Pak jsou ale takoví, jímž je příslušnost určitému oboru dána doslova od kolébky či dětských kroků. Mezi ně se rozhodně řadí Giancarlo Minardi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: MINARDI TEAM SpA

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 11.04.2014 18:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001465 (Hlasovalo 18 lidí) 11.04.2014 13:09
Minardi Díky za super článek! Minardi mi bylo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    178.23.219.XXX
    Supr Dík za článek.
    Dodnes mi tam chybí, sice outsider, ale snaha se cení.

    A s odstupem času člověk vidí, kolik kvalitních lidí týmem prošlo.
    Většinou se tam učili.
    Alonso už tehdy ukázal svůj potenciál a bůh ví zda by se bez tohoto týmu do F1 dostal??
    Takoví nadšenci dělali F1, dnes je to hlavně o penězích 05

    + 17 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    165.72.200.XXX
    kik Je jenon skoda ze takove tymy uz dneska vlastne nemaji sanci na existenci. V 70. letech stacilo do zacatku nekolik motoru Cosworth, sasi od Marche nebo Surteese a slo se zavodit. Po roce nebo dvou se eventuelne vyvinulo vlastni sasi zase s Cosworthem. Tenhle tym vlastne zacinal hodne podobne, ale v nizsich kategoriich. Byli to nadsenci kteri by mozna s lepsimi motory dosahli podstatne vetsich uspechu.

    + 15 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001465

    uzivatel001465

    62.168.11.XXX
    Minardi Díky za super článek!

    Minardi mi bylo vždy sympatický a koukám, že nejsem jedinej :-). Pokaždý si taky vzpomenu na chudáka Lucu a Velkou cenu Evropy 1999. Slzy jako hrachy...

    Jinak je vtipný s ohledem na článek hned vedle, že se Minardi nebálo zaměstnat Justina Wilsona, kterej měl tuším přes 190 cm :-).

    + 18 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jenik

    194.213.48.XXX
    Hodně se mluvilo o tom 5.místu Webbera z Austrálie 2002, ale mě vždycky, když si vzpomenu na minardi, vytane na mysli Evropa 1999 a hlavně Rakousko 2000, kde Gené v autě se starým těžkým motorem dlouho statečně bojoval o body s jaguary, saubery a wiliamsy a nakonec dojel osmý. To pro mě tak nějak symbolizuje minardi v F1. Chudá, sympatická stáj nadšenců, často s velmi solidním šasi, ale většinou také s beznadějně zastaralými motory. Stoddart jim dal naději a Alonso byl v roce 2001 výborný, ale to byl poslední rok, kdy bylo minardi jen trochu konkurenceschopné.

    + 16 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      83.208.82.XXX
      Takový malý zázrak Vystihl jste to přesně - sympatií od ostatních týmů si Italové vždycky užili, navíc jim kde kdo záviděl atmosféru, kterou bychom mohli nazvat rodinnou, ale bez patosu, který toto slovo často provází. A ještě jedna věc Minardi provázela a kvůli ní byla recepce stáje častým centrem návštěv, schůzek nejen VIP hostů, ale i ostatních členů týmů - skvělá italská kuchyně. Mohl za ní mistr Giovanni Cenni a hodně těch, kteří Minardi ještě pamatují, jen slastně při té vzpomínce přivírají oči...

      + 14 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        37.188.234.XXX
        Tak. Mám v paměti tak nějak zaháknuto, že mívali nejlepší espresso ze všech :-)

        + 13 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Zhodou okolností boli v F1 vtedy,... ...keď to bolo presadiť sa veľmi ťažké a hoci nič veľké nezískali, zúčastnili sa a zhlboka vdychovali vzduch okolo cirkusu F1, čo im určite zvyšovalo hladinu adrenalínu a tešilo ich, že sú jeho súčasťou. 01

    + 19 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jenik

      194.213.48.XXX
      Řekl bych, že v dnešní f1 měli ještě těžší.

      + 12 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Práve, že teraz by mali väčšiu šancu,.. ...lebo odborníkov na nové technológie je dostatok, vtedy dominovali tímy ako Ferrari, čo mali vlastnú testovaciu dráhu a iné, ktoré si ju mohli prenajať a testovať do roztrhnutia tela skúšobných pilotov aj jazdcov a Michael by vedel o tom podrobne hovoriť. Od toho sa totiž odvíjali úspechy aj na závodnej dráhe. Kto na testovanie nemal peniaze, nemal šancu na úspech. Dnes dominuje na špici Force India z polovičným rozpočtom a ľuďmi v tíme, ako najbohatšie tímy, ako Red Bull, Ferrari a McLaren, ktoré sú za ňou. To by v tej dobe nebolo možné, Jeníku. 11

        + 15 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          37.188.234.XXX
          Těžko sumarizovat po třetím závodě 19 dílné série. Kdo ví, jak Force India dopadne. Naposled skončil v první pětce PK malej tým někdy v r. 2002 (Sauber) a to byla ještě éra Minardi...
          A že by malinkatej soukromej tým v první sezóně vyjezdil 5.místo celkově (Jordan 1991), o tom si dneska garážníci mohou nechat jenom zdát.

          + 12 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • HONZA

    81.30.254.XXX
    f Díky za super počtení! Tenhle web je bezva, nejlepší v ČR!

    + 18 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    37.188.234.XXX
    Díky za článek o jedné z legend F1. 21 sezón je 21 sezón, to už jim nikdo nevezme. A jenom 7 týmů se v historii F1 zúčastnilo více závodů než Minardi.

    Akorát mi trošku nesedí motory, lépe řečeno verze Cosworthů. Podle různých zdrojů mělo Minardi v r.
    1985 DFV
    1988 DFZ
    1989 DFR
    1990 DFR

    + 12 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.234.XXX
      ... mimochodem, ten sponzor Lost Boys - těžko mohli najít něco výstižnějšího

      + 14 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama