DISKUZE K ČLÁNKU MINARDI TEAM SpA
Někteří lidé se k určité činnosti dostanou shodou okolností a další spousta náhod jim umožní nečekaně nabyté možnosti zúročit. Pak jsou ale takoví, jímž je příslušnost určitému oboru dána doslova od kolébky či dětských kroků. Mezi ně se rozhodně řadí Giancarlo Minardi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: MINARDI TEAM SpA
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001465
(Hlasovalo 18 lidí)
11.04.2014 13:09
Minardi Díky za super článek!
Minardi mi bylo… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
anonym
18:42 11.04.2014 178.23.219.XXXSupr Dík za článek.
Dodnes mi tam chybí, sice outsider, ale snaha se cení.
A s odstupem času člověk vidí, kolik kvalitních lidí týmem prošlo.
Většinou se tam učili.
Alonso už tehdy ukázal svůj potenciál a bůh ví zda by se bez tohoto týmu do F1 dostal??
Takoví nadšenci dělali F1, dnes je to hlavně o penězích -
anonym
15:05 11.04.2014 165.72.200.XXXkik Je jenon skoda ze takove tymy uz dneska vlastne nemaji sanci na existenci. V 70. letech stacilo do zacatku nekolik motoru Cosworth, sasi od Marche nebo Surteese a slo se zavodit. Po roce nebo dvou se eventuelne vyvinulo vlastni sasi zase s Cosworthem. Tenhle tym vlastne zacinal hodne podobne, ale v nizsich kategoriich. Byli to nadsenci kteri by mozna s lepsimi motory dosahli podstatne vetsich uspechu. -
uzivatel001465
13:09 11.04.2014 62.168.11.XXXMinardi Díky za super článek!
Minardi mi bylo vždy sympatický a koukám, že nejsem jedinej :-). Pokaždý si taky vzpomenu na chudáka Lucu a Velkou cenu Evropy 1999. Slzy jako hrachy...
Jinak je vtipný s ohledem na článek hned vedle, že se Minardi nebálo zaměstnat Justina Wilsona, kterej měl tuším přes 190 cm :-). -
Jenik
09:53 11.04.2014 194.213.48.XXXHodně se mluvilo o tom 5.místu Webbera z Austrálie 2002, ale mě vždycky, když si vzpomenu na minardi, vytane na mysli Evropa 1999 a hlavně Rakousko 2000, kde Gené v autě se starým těžkým motorem dlouho statečně bojoval o body s jaguary, saubery a wiliamsy a nakonec dojel osmý. To pro mě tak nějak symbolizuje minardi v F1. Chudá, sympatická stáj nadšenců, často s velmi solidním šasi, ale většinou také s beznadějně zastaralými motory. Stoddart jim dal naději a Alonso byl v roce 2001 výborný, ale to byl poslední rok, kdy bylo minardi jen trochu konkurenceschopné.-
RoBertino
10:09 11.04.2014 83.208.82.XXXTakový malý zázrak Vystihl jste to přesně - sympatií od ostatních týmů si Italové vždycky užili, navíc jim kde kdo záviděl atmosféru, kterou bychom mohli nazvat rodinnou, ale bez patosu, který toto slovo často provází. A ještě jedna věc Minardi provázela a kvůli ní byla recepce stáje častým centrem návštěv, schůzek nejen VIP hostů, ale i ostatních členů týmů - skvělá italská kuchyně. Mohl za ní mistr Giovanni Cenni a hodně těch, kteří Minardi ještě pamatují, jen slastně při té vzpomínce přivírají oči...
-
-
-
-
Kapor
15:02 11.04.2014 194.160.178.XXXPráve, že teraz by mali väčšiu šancu,.. ...lebo odborníkov na nové technológie je dostatok, vtedy dominovali tímy ako Ferrari, čo mali vlastnú testovaciu dráhu a iné, ktoré si ju mohli prenajať a testovať do roztrhnutia tela skúšobných pilotov aj jazdcov a Michael by vedel o tom podrobne hovoriť. Od toho sa totiž odvíjali úspechy aj na závodnej dráhe. Kto na testovanie nemal peniaze, nemal šancu na úspech. Dnes dominuje na špici Force India z polovičným rozpočtom a ľuďmi v tíme, ako najbohatšie tímy, ako Red Bull, Ferrari a McLaren, ktoré sú za ňou. To by v tej dobe nebolo možné, Jeníku.-
rock
15:22 11.04.2014 37.188.234.XXXTěžko sumarizovat po třetím závodě 19 dílné série. Kdo ví, jak Force India dopadne. Naposled skončil v první pětce PK malej tým někdy v r. 2002 (Sauber) a to byla ještě éra Minardi...
A že by malinkatej soukromej tým v první sezóně vyjezdil 5.místo celkově (Jordan 1991), o tom si dneska garážníci mohou nechat jenom zdát.
-
-
-
-
rock
08:50 11.04.2014 37.188.234.XXXDíky za článek o jedné z legend F1. 21 sezón je 21 sezón, to už jim nikdo nevezme. A jenom 7 týmů se v historii F1 zúčastnilo více závodů než Minardi.
Akorát mi trošku nesedí motory, lépe řečeno verze Cosworthů. Podle různých zdrojů mělo Minardi v r.
1985 DFV
1988 DFZ
1989 DFR
1990 DFR
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek