DISKUZE K ČLÁNKU MINARDI TEAM SpA

Někteří lidé se k určité činnosti dostanou shodou okolností a další spousta náhod jim umožní nečekaně nabyté možnosti zúročit. Pak jsou ale takoví, jímž je příslušnost určitému oboru dána doslova od kolébky či dětských kroků. Mezi ně se rozhodně řadí Giancarlo Minardi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: MINARDI TEAM SpA

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 11.04.2014 18:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001465 (Hlasovalo 18 lidí) 11.04.2014 13:09
Minardi Díky za super článek! Minardi mi bylo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    178.23.219.XXX
    Supr Dík za článek.
    Dodnes mi tam chybí, sice outsider, ale snaha se cení.

    A s odstupem času člověk vidí, kolik kvalitních lidí týmem prošlo.
    Většinou se tam učili.
    Alonso už tehdy ukázal svůj potenciál a bůh ví zda by se bez tohoto týmu do F1 dostal??
    Takoví nadšenci dělali F1, dnes je to hlavně o penězích 05

    + 17 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    165.72.200.XXX
    kik Je jenon skoda ze takove tymy uz dneska vlastne nemaji sanci na existenci. V 70. letech stacilo do zacatku nekolik motoru Cosworth, sasi od Marche nebo Surteese a slo se zavodit. Po roce nebo dvou se eventuelne vyvinulo vlastni sasi zase s Cosworthem. Tenhle tym vlastne zacinal hodne podobne, ale v nizsich kategoriich. Byli to nadsenci kteri by mozna s lepsimi motory dosahli podstatne vetsich uspechu.

    + 15 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001465

    uzivatel001465

    62.168.11.XXX
    Minardi Díky za super článek!

    Minardi mi bylo vždy sympatický a koukám, že nejsem jedinej :-). Pokaždý si taky vzpomenu na chudáka Lucu a Velkou cenu Evropy 1999. Slzy jako hrachy...

    Jinak je vtipný s ohledem na článek hned vedle, že se Minardi nebálo zaměstnat Justina Wilsona, kterej měl tuším přes 190 cm :-).

    + 18 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jenik

    194.213.48.XXX
    Hodně se mluvilo o tom 5.místu Webbera z Austrálie 2002, ale mě vždycky, když si vzpomenu na minardi, vytane na mysli Evropa 1999 a hlavně Rakousko 2000, kde Gené v autě se starým těžkým motorem dlouho statečně bojoval o body s jaguary, saubery a wiliamsy a nakonec dojel osmý. To pro mě tak nějak symbolizuje minardi v F1. Chudá, sympatická stáj nadšenců, často s velmi solidním šasi, ale většinou také s beznadějně zastaralými motory. Stoddart jim dal naději a Alonso byl v roce 2001 výborný, ale to byl poslední rok, kdy bylo minardi jen trochu konkurenceschopné.

    + 16 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      83.208.82.XXX
      Takový malý zázrak Vystihl jste to přesně - sympatií od ostatních týmů si Italové vždycky užili, navíc jim kde kdo záviděl atmosféru, kterou bychom mohli nazvat rodinnou, ale bez patosu, který toto slovo často provází. A ještě jedna věc Minardi provázela a kvůli ní byla recepce stáje častým centrem návštěv, schůzek nejen VIP hostů, ale i ostatních členů týmů - skvělá italská kuchyně. Mohl za ní mistr Giovanni Cenni a hodně těch, kteří Minardi ještě pamatují, jen slastně při té vzpomínce přivírají oči...

      + 14 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        37.188.234.XXX
        Tak. Mám v paměti tak nějak zaháknuto, že mívali nejlepší espresso ze všech :-)

        + 13 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Zhodou okolností boli v F1 vtedy,... ...keď to bolo presadiť sa veľmi ťažké a hoci nič veľké nezískali, zúčastnili sa a zhlboka vdychovali vzduch okolo cirkusu F1, čo im určite zvyšovalo hladinu adrenalínu a tešilo ich, že sú jeho súčasťou. 01

    + 19 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jenik

      194.213.48.XXX
      Řekl bych, že v dnešní f1 měli ještě těžší.

      + 12 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Práve, že teraz by mali väčšiu šancu,.. ...lebo odborníkov na nové technológie je dostatok, vtedy dominovali tímy ako Ferrari, čo mali vlastnú testovaciu dráhu a iné, ktoré si ju mohli prenajať a testovať do roztrhnutia tela skúšobných pilotov aj jazdcov a Michael by vedel o tom podrobne hovoriť. Od toho sa totiž odvíjali úspechy aj na závodnej dráhe. Kto na testovanie nemal peniaze, nemal šancu na úspech. Dnes dominuje na špici Force India z polovičným rozpočtom a ľuďmi v tíme, ako najbohatšie tímy, ako Red Bull, Ferrari a McLaren, ktoré sú za ňou. To by v tej dobe nebolo možné, Jeníku. 11

        + 15 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          37.188.234.XXX
          Těžko sumarizovat po třetím závodě 19 dílné série. Kdo ví, jak Force India dopadne. Naposled skončil v první pětce PK malej tým někdy v r. 2002 (Sauber) a to byla ještě éra Minardi...
          A že by malinkatej soukromej tým v první sezóně vyjezdil 5.místo celkově (Jordan 1991), o tom si dneska garážníci mohou nechat jenom zdát.

          + 12 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • HONZA

    81.30.254.XXX
    f Díky za super počtení! Tenhle web je bezva, nejlepší v ČR!

    + 18 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    37.188.234.XXX
    Díky za článek o jedné z legend F1. 21 sezón je 21 sezón, to už jim nikdo nevezme. A jenom 7 týmů se v historii F1 zúčastnilo více závodů než Minardi.

    Akorát mi trošku nesedí motory, lépe řečeno verze Cosworthů. Podle různých zdrojů mělo Minardi v r.
    1985 DFV
    1988 DFZ
    1989 DFR
    1990 DFR

    + 12 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.234.XXX
      ... mimochodem, ten sponzor Lost Boys - těžko mohli najít něco výstižnějšího

      + 14 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama