DISKUZE K ČLÁNKU Patrick Depailler nám chybí už 35 let

Pokud se o Chrisu Amonovi říkalo, že je Král smolařů, pak Francouz Patrick Depailler byl zván korunním princem nebo "věčně druhým". Osmkrát dojel na této pozici, než se konečně mohl radovat z vítězství v Grand Prix. Výročí jeho tragického skonu jsme vzpomenuli v první srpnový den.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Patrick Depailler nám chybí už 35 let

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 04.08.2015 15:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovalo 32 lidí) 04.08.2015 12:18
Ligier možná doplatil v roce 1979 na přechod z… »
» tom11 (Hlasovalo 31 lidí) 04.08.2015 13:25
díky za bezva článek a za skvělé úvodní foto 01»
» 1958MrLotus1994 (Hlasovalo 30 lidí) 04.08.2015 11:21
Patrick byl typ jezdce,pro kterého bylo závodění… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • achmed-cz

    achmed-cz

    212.24.138.XXX
    je fascinující, jak byly tenkrát volný pravidla, když prošlo i to šestikolový monstrum

    + 25 / − 18

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    díky za bezva článek a za skvělé úvodní foto 01 moje srdcovka 21 11

    + 31 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • RoBertino

    RoBertino

    83.208.82.XXX
    Ligier možná doplatil v roce 1979 na přechod z Matry na klasický Cosworth, byla to premiérová sezóna a Jacques měl třeba v Itálii neskutečnou smůlu, jakým způsobem vypadl ze závodu, ale tým až do roku 1981 byl v popředí a Laffite dokonce v Las Vegas 1981 ještě měl za určitých okolností šanci na titul. Všechno spadlo do háje až v roce 1982, kdy se krutě nepovedla JS19 a z toho se tým už nevyhrabal, ačkoliv Laffite po svém návratu ještě dosáhl pár slušných výsledků.

    + 32 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ligier

      Ligier

      88.103.97.XXX
      O roce 1981 nemluvit, moc jsem prožíval a nakonec ještě Jones dokázal uzmout i to třetí místo :-( Ale fakt je, že v tom závodě se Jacques dokázal dostat jen na druhé místo a potřeboval vyhrát, takže to bylo daleko...
      JS19 a příchod Talbotu byl nezvratný krok dolů, bohužel. 1986 sice vypadalo vše na lepší časy ale Anglie tomu dala stop. A i ty dva roky u Williamsu měl Laffite naprd bylo to období, kdy si Williams vybral "oddech". No jo to byly pro mne ty nej roky 80, 81...
      Apropo Laffite na den před 41 roky https://www.facebook.com/jacques.laffite.F1/photos/np.1438679190295954.100000474189833/10152988871678062/?type=1&notif_t=notify_me_page
      A k článku:
      https://www.facebook.com/jacques.laffite.F1/posts/10152983683203062

      + 24 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Ligier

      Ligier

      88.103.97.XXX
      Na druhou stranu Matra neumožňovala podobně jako Ferrari V12 využít dokonale wing cars...

      + 18 / − 15

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ligier

    Ligier

    88.103.97.XXX
    Je fakt, že Lotus tehdy překvapil hodně...negativně, a nikdy už s ena úplný vrchol bohužel nevrátil. Věčný přecházeč do vítězných týmů po dvanácté, Reutemann, byl asi dost frustrován, stejně jako, když přišel do Ferrari, teď Lotusu a pak Williamsu... A Ligier v roce 79? Bohužel asi chybělo dost peněz, protože je pak převálcoval jak Williams, tak Ferrari a navíc Ickx byl slabá náhrada...

    + 27 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • 1958MrLotus1994

    1958MrLotus1994

    176.61.236.XXX
    Patrick byl typ jezdce,pro kterého bylo závodění nad vše!!! V roce 79 měl obrovskou šanci.Všichni čekali co předvede Chapman s s novou 80tkou! A přišel šok v podobě modrobílé rakety JS11! Mít Guy více peněz na vývoj a kdyby se Patrickovi nestalo to co se stalo,měl by ten rok největší šanci na titul!

    + 30 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ligier

    Ligier

    176.74.136.XXX
    Díky za další pěkný článek! Přiznám se, ze bych si to výročí neuvedomil, kdyby ten den nedal Jacques Laffite na svůj profil foto s Patrickem a vzpomínku, sakra to uteklo. Letmo jsem si vzpomenul na letité záběry už nevím odkud, jak spolu v 79 řádili i mimo trať, úplně jiný svět než dnes včetně těch cigaret. S Didierem, který také přišel od strýčka Kena, už si myslím tolik nesedli... V tom 79 jej myslím nahradil Ickx ale bylo to slabé, a zájem měl Hunt, ovšem Wolf ho nepustil a Hunt raději skončil... Když koukám na staré záznamy ci fotky je děsný kolik těch kluků ze stupňů vitezu do par let bylobpo smrti...

    + 25 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama