DISKUZE K ČLÁNKU Trocha statistiky a historie nemůže škodit

Poněkud pokroucená a různými zásahy ovlivněná sezóna 2020 se nám pomalu přesunula do poslední třetiny a téměř odpověděla na několik otázek. Já bych se dnes rád věnoval jedné analýze a splnil vyslovené přání.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Trocha statistiky a historie nemůže škodit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 17.10.2020 22:06 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Tradičně pěkné počtení. Paddocky mám rád, protože autor vždy poskytne čtenářům jistý názor a také srovnání s minulostí. Pravda v tomto paddocku to porovnávání bylo trochu vynucené Ferdou. Já si ale myslím, že porovnávat "minulost" se současností v F1, lze jen velmi těžko, pokud vůbec. 03 Jedna věc je inflační bodování (což lze dle Robertova návodu přepočítat ), ale druhá věc je počet zúčastněných pilotů a týmů a pak ještě "poměry", které v tom, či onom období, v F1 panovaly.

    Co se týče autorových výhrad k "škodolibým" komentářům na adresu Ferrari, pak je třeba rozlišovat, zda byly myšleny škodolibosti v diskuzích na různých fórech, či škodolibosti z úst kometátorů TV přenosů. V druhém případě by ta míra škodolibosti měla být přeci jenom korigována výší profesionalismu, neb komentátoři ovlivňují veřejnost. Ale tak, či onak vlna negativního vnímání Ferrari vznikla kvůli něčemu, co není ve sportu zcela obvyklé. A srovnání s Juventusem kulhá na obě nohy. V případě Juventusu totiž byli všichni (soupeři i fanoušci) informováni co se stalo a jaký trest byl udělen. V případě Ferrari nic takového není. Víme pouze, že Ferrari s FIA ukulo pikle jejichž výsledkem je tajná dohoda (o čem? se můžeme pouze domnívat...) a propastná ztráta výkonu jejich pohonné jednotky a to u všech týmů, které ji používají.
    Pro mne je to arogance nejhrubšího zrna, plivnutí do tváře všem kteří mají F1 rádi. A vůbec se nedivím fanouškům, kteří si "zchladí žáhu" za to, jak je s nimi jednáno (stylem: " polibte nám pr..l, my jsme Ferrari a nikomu nic vysvětlovat nebudeme a FIA máme zmáknutou..."). 03
    Prostě to, co předvedla FIA s Ferrari není jízda všemi koly mimo trať, to je jízda skrz tribuny přes diváky a mimo okruh. Zkrátka, už jsme zase o krok jinde, kde já F1 vidět nechci.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama