10:58 16.10.2020
185.63.99.XXX
Tohle moc dobře znám - jednou jsem takhle hodlal doformulovat poslední myšlenku v Paddocku, udělalo to bzuíííííí a byl jsem bez proudu. No, kdyby moje rozpoložení šlo přeměnit na elektrickou energii, asi bych z ní žil tak týden.
Moc dobře vnímám, jak to je myšleno, jen si myslím, že v týmu je plno lidí, kteří třeba vůbec netuší, co se děje "nahoře", osobně považuju za velkou sci-fi, že by si vedení svolalo celou továrnu a řeklo: Ragazzi, ode dneška makáme na nelegálním motoru. Praktiky neslučující se s pravidly rozhodně nemají být podporovány, legenda nelegenda. Ale jak nám historie F1 ukazuje, zločin a trest tu nefungují a pohyb nejen Ferrari, ale i jiných týmů byl kolikrát na hraně a sem tam i kousek za ní. Spíš to, Situsi, myslím takhle: Ferrari chybovalo, dopustilo se přestupku - to je fakt. Ale soustavě a opakovaně se do něj trefovat? To je jako kdybych dodneška řval na Juventus, že to je banda podvodníků, kteří nemají ve špičkovém fotbale co dělat - kvůli sázkařské aféře. To neznamená, že bychom je měli honem všichni litovat a milovat je, ale hned několikrát za přenos zopakovat, jak je to v Maranellu strašné, závod za závodem? Bylo by mi milejší, kdyby konkrétně komentátoři místo tohoto lebedění dávali pozor, co se děje na trati, pak by jim neutíkaly podstatné věci, jako naposled kolize Albon - Kvjat, a to je jen jeden případ z několika.
Zkrátka, klidně si rýpejme, ale mějme i respekt. Třeba v případě Williamsu neslýchám, že nebýt diskvalifikace v Německu 2019, tak už bezmála 40 závodů neurvali ani jeden bodík, nebo jak dlouho čeká McLaren na vítězství...
V každém případě díky za reakci.