DISKUZE K ČLÁNKU Trocha statistiky a historie nemůže škodit

Poněkud pokroucená a různými zásahy ovlivněná sezóna 2020 se nám pomalu přesunula do poslední třetiny a téměř odpověděla na několik otázek. Já bych se dnes rád věnoval jedné analýze a splnil vyslovené přání.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Trocha statistiky a historie nemůže škodit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 17.10.2020 22:06 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Ach jo, já jsem moula 20 Tolik jsem toho teď napsal ohledně Ferrari a něco jak to autor vnímá, přes hodinu jsem nad tím strávil a vážil slova, dokud mi při překliknutí na záložku s obsahem článku trochu neujela ruka a při kliku se trefila přesně na křížek zavření záložky s mým těžce vytvořeným elaborátem 11

    Nemám sílu do toho jít opět tak se omlouvám ale ve zkratce. Nějaká silná pomstychtivá vlna jsou hodně přehnaná slova. Současný stav Ferrari vnímám jako důsledek opatření proti šlendriánským praktikám a tudíž to vnímám spíše jako zadostiučinění než jako nějakou pomstu. To že to FIA zazdila poměrně netransparentním způsobem mě na tom bolí nejvíce, ale co se týče Ferrari, doufám že budou zpět na předních příčkách brzy, ale ne tak kontroverzním způsobem. Nějaké škodolibé pošlapávání, já nevím, jejich fanoušci to určitě vnímají intenzivněji ale já obecně nějaké přehnané ataky na jejich formu nevnímám.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      185.63.99.XXX
      Tohle moc dobře znám - jednou jsem takhle hodlal doformulovat poslední myšlenku v Paddocku, udělalo to bzuíííííí a byl jsem bez proudu. No, kdyby moje rozpoložení šlo přeměnit na elektrickou energii, asi bych z ní žil tak týden.
      Moc dobře vnímám, jak to je myšleno, jen si myslím, že v týmu je plno lidí, kteří třeba vůbec netuší, co se děje "nahoře", osobně považuju za velkou sci-fi, že by si vedení svolalo celou továrnu a řeklo: Ragazzi, ode dneška makáme na nelegálním motoru. Praktiky neslučující se s pravidly rozhodně nemají být podporovány, legenda nelegenda. Ale jak nám historie F1 ukazuje, zločin a trest tu nefungují a pohyb nejen Ferrari, ale i jiných týmů byl kolikrát na hraně a sem tam i kousek za ní. Spíš to, Situsi, myslím takhle: Ferrari chybovalo, dopustilo se přestupku - to je fakt. Ale soustavě a opakovaně se do něj trefovat? To je jako kdybych dodneška řval na Juventus, že to je banda podvodníků, kteří nemají ve špičkovém fotbale co dělat - kvůli sázkařské aféře. To neznamená, že bychom je měli honem všichni litovat a milovat je, ale hned několikrát za přenos zopakovat, jak je to v Maranellu strašné, závod za závodem? Bylo by mi milejší, kdyby konkrétně komentátoři místo tohoto lebedění dávali pozor, co se děje na trati, pak by jim neutíkaly podstatné věci, jako naposled kolize Albon - Kvjat, a to je jen jeden případ z několika.
      Zkrátka, klidně si rýpejme, ale mějme i respekt. Třeba v případě Williamsu neslýchám, že nebýt diskvalifikace v Německu 2019, tak už bezmála 40 závodů neurvali ani jeden bodík, nebo jak dlouho čeká McLaren na vítězství...
      V každém případě díky za reakci.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Tak co se týče komentátorů tak to se chce v každém případě obrnit, protože oni si jedou to svoje a jejich názory často až vnucují obecenstvu bez ohledu na to jak je ten jejich názor tzv. "na vodě", a opakovaně. K McLarenu toho měli "na vodě" taky nespočet, je to divné ale chce to brát tu povídanou od nich asi jako kdekoliv jinde v diskuzi. Posledně třeba jak Hulk střídal Péreze, že nakonec neodstartoval do závodu ze strany Racing Pointu ÚMYSLNĚ. Možná to jen hypoteticky naznačit, ale to jak to bylo podané ve mě vzbuzovalo pocit "jak to takhle můžou říci".

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          185.63.99.XXX
          Vypadá to vysloveně profesionálně, když se po dvou třech minutách proberou a konečně zjistí, co už většina diváků dávno ví. Dost často čtu, že se zvuk vypíná nebo se ladí na jiný kanál. Pravda je, že se člověk může obrnit, ale dovolím si jednu myšlenku - zatímco diskutující zastupuje jen sám sebe, komentátor je profesionál, od nějž se očekává stejný výkon. Vím, že všude možně existuje snaha udělat z toho něco jako plážový mejdan, ale pak se nesmíme divit, že nám ten či onen nadšeně sděluje, jak se právě podařilo jezdci, který deset kol předtím odpadl, předjet soupeře. 13

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama