DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari na mnoho způsobů s lehkou nostalgií na úvod
Sezóna se nám pomalu láme do poslední čtvrtiny a i když se zdá být rozhodnuto (ačkoliv i James Bond tvrdil Never Say Never Again), svět se baví zmrtvýchvstáním nejpilnějšího účastníka Formule 1. Každopádně zdaleka nejenom Ferrari je v centru dění.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari na mnoho způsobů s lehkou nostalgií na úvod
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jumpman
15:39 24.09.2019 178.255.168.XXX
nepřidal by evidentně nikdo, kdyby hamilton mohl přidat, tak se drží na dosah drs a když leclerk zajel do boxů, tak by mohl zatopit, ale on to nezvládl, proč? Protože evidentně pneumatiky fungovali jinak než všichni očekávali. Nevím proč v tom zase hledáš něco, co tam není. Ferrari zariskovalo, riskantní strategii naordinovali hůře postavenému pilotu, a to že jim to tentokrát vyšlo, neznamená, že to vyjde i příště. A že tu pozici vettel nevrátil? Nebuď naivka, ferrari je jasné, že hamiltonovi ten titul může vzít jenom hamilton nějakou brutální ránou, kdy by si nezajezdil do konce sezony a jedinou šanci mají v poháru konstruktérů, ale tam ji je platnější motivavanej a sebevědomej vettel a naštvanej leclerk evidentně umí taky jezdit líp, takže pro tým jenom dobře a uvidí se dál.
Apropo musím s robertinem jenom souhlasit, že tím brečením si leclerk plusové body moc nezíská. Udělal vettelovi sviňárnu v monze a pokud by vettel startoval výš, tak to pravděpodobně dopadlo pro celý tým ferrari mnohem lépe. Ano, je extrémně talentovaný, ale začíná mu chybět taková ta zdravá pokora, kdy by měl pochopit, že bez týmu si neškrtne. Alonso by mohl vyprávět, že?
Apropo musím s robertinem jenom souhlasit, že tím brečením si leclerk plusové body moc nezíská. Udělal vettelovi sviňárnu v monze a pokud by vettel startoval výš, tak to pravděpodobně dopadlo pro celý tým ferrari mnohem lépe. Ano, je extrémně talentovaný, ale začíná mu chybět taková ta zdravá pokora, kdy by měl pochopit, že bez týmu si neškrtne. Alonso by mohl vyprávět, že?
Situs
15:38 24.09.2019 88.102.38.XXX
Ano, nebýt pomalé jízdy Leclerca tak by nemusel dostat ani Hamiltona, i když si myslím že dle těch kol co pak zajel by to zvládl taky, ale Leclerca určitě ne. Proto je taky to rozčarování Leclerca hodně pochopitelné takže to je ta pointa proč to vzít jen tak fakt není snadné. Byl by naštvaný uplně každý.
RoBertino
15:12 24.09.2019 178.17.4.XXX
Každý to vnímáme jinak a to je v pořádku, od toho je to diskuzní fórum, kde si ty názory můžeme vyměňovat. U Leclerca si myslím, že v minulých závodech dostal od vedení prostor, aby se s ohledem "na strategii, která nás zaskočila" vrátil na svou pozici. Je pochopitelně otázkou, zda jel Leclerc na přání týmu natolik pomalu, aby se Vettel před něj dostal - osobně jsem nic takového neslyšel.
Co se Mercedesu týče, lidská paměť je krátká a já opravdu nevylovím z paměti, že by byl u Mercedesu Rosberg natolik dehonestován. A u Bottase tohle není zdaleka první případ, kdy mu je ze strany týmu nařízeno, aby se postavil do lajny a moc nevyčníval. A pozor, já nenapsal, že ten špatný je Mercedes, účel světí prostředky kdekoli a stejně jako u nich se mi takové jednání nelíbí ani u Ferrari a kdekoli jinde. Vadí mi to právě proto, že tím "zabíjejí" šance a ambice pilotů. Jenže, jak se jednalo v historii F1, když šlo o titul??? Bohužel takový Ronnie Peterson a někteří další už nám o tom vyprávět nebudou...
Co se Mercedesu týče, lidská paměť je krátká a já opravdu nevylovím z paměti, že by byl u Mercedesu Rosberg natolik dehonestován. A u Bottase tohle není zdaleka první případ, kdy mu je ze strany týmu nařízeno, aby se postavil do lajny a moc nevyčníval. A pozor, já nenapsal, že ten špatný je Mercedes, účel světí prostředky kdekoli a stejně jako u nich se mi takové jednání nelíbí ani u Ferrari a kdekoli jinde. Vadí mi to právě proto, že tím "zabíjejí" šance a ambice pilotů. Jenže, jak se jednalo v historii F1, když šlo o titul??? Bohužel takový Ronnie Peterson a někteří další už nám o tom vyprávět nebudou...
Situs
14:47 24.09.2019 88.102.38.XXX
Určitě článek bude opět přijat s velkou přízní, ale ne mnou. Co se týče Leclerca který by měl dle autora jen vzít na vědomí že Vettel jel tak rychle že ho prostě podsekl, to nesouhlasím a jsem rád že to tak nevzal, ani já to tak nevzal. Kdyby Leclerc alespoň jel naplno aby zamezil podseknutí tak by se to snad i dalo chápat, ale když ani nedostanete šanci si s někým na dálku zasoupeřit tak přijmout to tak lehce myslím fakt není možný. Další věc je to mnohem horší vnímání přístupu Mercedesu. Ano, Hamiltom má v Mercedesu svoje výhody a kecal bych kdybych neřekl že je dopředu tlačen, ale Mercedes má určitá pravidla pro oba a vidím tam otevřenou šanci pro Bottase. Může být ten lepší od Hamiltona. Však Rosberg je toho důkazem. Ferrari začne sezonu s tím že maj dvojku, slyšíte od prvního závodu týmovou režii která nemá přesná pravidla pro oba ale ten špatnej je Mercedes. Mě nezklamal Mercedes, mě zklamal po nadějném začátku Bottas.
rock
14:04 24.09.2019 78.45.212.XXX
OT:
Všimli jste si, jak se vrátila móda reklamních těžítek místo trofejí pro vítěze? Heineken v Číně a Itálii, Pirelli v Kanadě a Francii, Johnnie Walker v Belgii, Singapore Airl. v Singapuru. U Německa si nejsem jistý, protože tu kočku neumím zařadit. Mohl by to být odkaz na Bádensko-Württembersko a to by se pak dalo vzít na milost.
Ale i bez něj je to skoro polovina jasných reklamních předmětů. Fuj...
Všimli jste si, jak se vrátila móda reklamních těžítek místo trofejí pro vítěze? Heineken v Číně a Itálii, Pirelli v Kanadě a Francii, Johnnie Walker v Belgii, Singapore Airl. v Singapuru. U Německa si nejsem jistý, protože tu kočku neumím zařadit. Mohl by to být odkaz na Bádensko-Württembersko a to by se pak dalo vzít na milost.
Ale i bez něj je to skoro polovina jasných reklamních předmětů. Fuj...
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek