DISKUZE K ČLÁNKU Radost, smutek a vzpomínky Formuli 1 nikdy neminou

Proč se vlastně létu říká okurková sezóna? Především široko daleko žádné nerostou a v obchodech jsou nemravně drahé. A že by se nic nedělo? Stačí mít oči otevřené a všimnete si tolika zajímavostí, že by se některé věci daly psát na pokračování.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Radost, smutek a vzpomínky Formuli 1 nikdy neminou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 17.08.2019 23:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» kik (Hlasoval 1 člověk) 14.08.2019 17:38
Frank hodně let různé paběrkoval, i když tenkrát… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • kik

    kik

    89.103.10.XXX
    Frank hodně let různé paběrkoval, i když tenkrát s tím ISO dosáhl na 2. místo v Německu - sakra, kdy to vlastně bylo? Už jsem to našel - Jacques Laffite v roce 1975 na Nurburgringu. Mám takovej dojem, že jsem to dokonce viděl v televizi v neděli večer s komentářem pana Pecháčka, ale ruku do ohně za to nedám.
    Patrick Tambay - velice dobrý a jednáním a chování velice slušný pilot, stále se na něj pamatuji. Bohužel jeho kariéra byla opravdu nahoru dolu - možná to chtělo být víc drzý, ale on to asi neměl v povaze.
    Přiznám se že teď už závody v televizi nesleduji, obvykle mám v neděli odpoledne na práci něco jiného. Škoda - Německo a Maďarsko byly po delší době povedené závody a jsem opravdu rád že Hamilton toho - s prominutím - fracka Maxe Verstappena porazil. Už jenom proto jak je Max u Red Bullu protěžovanej. Pravda, to byl Lewis proti Alonsovi kdysi taky, ale snad jen jednu sezónu než McLarenům došlo, že díky tomu prohráli titul.
    A ještě jedno díky za Patricka i az to že jsi mu, Robertino, přál i za nás pamětníky 01

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      178.17.4.XXX
      Jenom malé upřesnění - v roce 1975 už spolupráce s ISO-Rivolta nefungovala, dalo by se říci, že před sezónou se s Italy Frank rozkmotřil, takže nejlepší umístění v této éře bylo 4. místo Merzaria v GP Itálie 1974. Laffite byl tehdy zjevením a málokdo tušil, že si u Franka vydobyl ostruhy k bojům o titul.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • kik

        kik

        89.103.10.XXX
        Teď jsem si znovu přečetl tvůj článek o začátcích Frankovy vlastní stále.... Já už nevím, kdo to kdy prohlásil ale bylo to něco v tom smyslu že když si po závodě Frank vždy přitiskl na prsa obálku s penězi tak vypadal jak důchodce poté co dostal důchod....
        Ano, souhlasím s tím že Jaqcues byl tenkrát zjevením - bohužel mu to nejlépe šlo u Ligieru a tam také po těžkém zranění zakončil kariéru. A vůbec - ten prvni Ligier s komínem ve tvaru čajové konvice a dámou značky Gitanes byl jedním z nejkrásnějších monopostů F1....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          178.17.4.XXX
          Vidíš, a novináři napsali o JS7, se kterým Jacques vyhrál svůj první závod ve Švédsku 1977 "Nejkrásnější Ferrari, jaké kdy Ligier postavil" 03 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    to je počteníčko, to je balzámek…. 01
    ze zmíněných ve spojitosti s Williamsem si matně vzpomínám na Wolfa. ostatní bych musel gůglit a to se mi teď nechce. ale dobrý nápad pro skoro již dlouhé podzimní večery 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      178.17.4.XXX
      Na tomto webu jsou počátky historie Williamsu popsány hodně podrobně, stačí se podívat na týmy a tam to určitě najdeš. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      178.17.4.XXX
      Jen abys to nemusel dlouho hledat... https://f1news.autoroad.cz/historie-gp/68022-team-williams-tezke-zacatky-1969-1978

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        185.99.177.XXX
        tedy takhle mi to ulehčovat!!! 03
        znovu jsem si ten článek přečetl a opět v něm objevil spoustu pro mě nových informací, které jsem tehdy také měl na očích, ale dnes jsou součástí zapoměnky.
        v diskusi pak Kaporko.... to už nemám slov vůbec 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Lahva

          Lahva

          95.143.138.XXX
          tyhle články by zasloužili jednou za čas určitě připomenout. Minimálně na sockách. Dají se číst vždy znovu 01

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • fogy

    fogy

    158.193.80.XXX
    Ono sa v F1 deje mnoho, ale za veľké peniaze a je len škoda, že zadanie na agregáty F1 majú dneľnú podobu, lebo ak by bolo zadanie od Prďov vo FIA zadané omnoho rozumnejšie, mohlo byť v kolotoči F1 viacej tímov a závodenie nemuselo byť tak nákladné a čo je najdôležitejšie aj radosť fanúšikov omnoho väčšia ! 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Max Verstappen na pódiu po GP Španělska

Verstappen je pro Hondu velmi důležitý, přiznává její šéf

Koncept monopostu pro rok 2021 v aerodynamickém tunelu Alfy Romeo v Hinwilu

FOTO: Budoucnost F1 v aerodynamickém tunelu - v Hinwilu už testují vůz pro rok 2021

Alexander Albon v Monaku

"Albon je rychlejší než Kvjat," zdůvodňuje Helmut Marko a hovoří o jeho smlouvě

Lando Norris v kvalifikaci v Německu

První polovina sezony očima Landa Norrise

Společná fotografie pilotů F1

Souboje týmových kolegů po 1. části sezóny 2019: Kdo dominuje a kdo nejvíce zklamal?

Nico Hülkenberg (Renault), Romain Grosjean (Haas) a Carlos Sainz (vpravo s McLarenem) v závodě v deštivé GP Německa 2019

"Rozdíly mezi týmy jsou větší, než si lidé dokážou představit." Sainz vidí u McLarenu velký prostor pro zlepšení

Pohonná jednotka Hondy RA617H

Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá

Vozy Mercedes před tréninky na Hungaroringu

Tenčí pneumatiky nejsou zdrojem úspěchu Mercedesu, říká Pirelli. Poukazuje na McLaren

Williams FW42

Jak vidí zvyšování počtu závodů šéfka Williamsu?

Sebastian Vettel v kvalifikaci na Velkou cenu Maďarska 2019

Mistrovský titul s Ferrari - Vettelův cíl se podle Binotta nemění

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama