DISKUZE K ČLÁNKU Trpělivost má své meze, otázky se rojí. To vše na pozadí povedené Belgie

Belgická Grand Prix je roky označovaná za ikonickou, zejména pro malebné prostředí v ardenských hvozdech a pohoří. Jenže to by samo o sobě nestačilo, protože diváci většinou chodí na závody kvůli tomu, aby viděli své hrdiny v souboji na trati.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Trpělivost má své meze, otázky se rojí. To vše na pozadí povedené Belgie

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 01.09.2017 11:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 30.08.2017 16:23
Díky za hezký článek. 01 »
» Radon (Hlasoval 1 člověk) 30.08.2017 20:28
K tomu Kimimu - já jen myslím, že vedení FIA… »
» uzivatel000276 (Hlasoval 1 člověk) 31.08.2017 10:11
Alonso má jen 2 možnosti. Podle mne tedy. :-) 1.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000276

    uzivatel000276

    192.168.10.XXX
    Alonso má jen 2 možnosti. Podle mne tedy. :-)
    1.
    McL zdá se má hodně dobré šasi.
    Motor ale na prd.
    Klidně jsem ochoten věřit, že se to konečně od příštího roku změní a Honda se dotáhne někde na úroveň Renaultu.
    Což by Alonsovi stačilo na to, aby mohl bojovat s RB a možná dokonce i zlobit Mercedes a Ferrari.
    Alonso by byl hloupý, kdyby nezkusil ještě vydržet.
    Zatím snad pokaždé udělal chybu při přestupu.
    U McL je jeho jediná a poslední šance.
    A pokud to v 2018 třeba po prvních 4 závodech zase nepojede, tak prostě s tím sekne a půjde pryč v průběhu sezóny.
    Nechal bych si to dát jako klauzuli do smlouvy.
    Jako náhradu tam může McL nasadit někoho, třeba toho Norrise.

    2.
    Konec v F1 a odchod jinam.
    V jiné stáji F1 už buď pro něj není místo, nebo do nějakého průměrného středu nemá cenu jít.
    To je fakt lepší sem tam udělat zázrak s McL a někde pěkně zajet.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Taky bych to tak viděl. Nějaké klauzule výkonnosti, za to trochu nižší plat, a nikdo nemá moc co ztratit.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Radon

    Radon

    84.242.97.XXX
    K tomu Kimimu - já jen myslím, že vedení FIA potřebuje mít na své straně, v případném soudním sporu, kdyby se něco stalo při odklízení auta z trati, nějaké argumenty, že pro bezpečnost něco dělá. Přijde mi totiž úplně jedno, jestli auto jede 310 nebo 360. Pořád je to let nad zemí a v případě kolize průšvih. Takže Kimi byl obětní beránek. Vlk se nažral a koza zůstala celá...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Díky za hezký článek. 01

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama