DISKUZE K ČLÁNKU Dnes v dvojitém vydání: Alkohol a rádio hýbají F1

Přes půl zeměkoule aneb také od důvěrně známého prostředí do sice kouzelného, ale zcela nového místa. Tak by se daly charakterizovat poslední dva závodní víkendy, ale kolem nich se toho nabalilo daleko víc.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dnes v dvojitém vydání: Alkohol a rádio hýbají F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 24.06.2016 19:26 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kelner (Hlasovali 3 lidé) 22.06.2016 19:07
Trat v Kanadě je pěkná Palettiho je opravdu škoda… »
» Easy (Hlasovali 2 lidé) 22.06.2016 20:43
S článkem víceméně souhlasím. Na F1 se mi líbí… »
» Ligier (Hlasovali 2 lidé) 23.06.2016 07:12
Souhlas souhlas souhlas... Jenže tyhle… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • kik

    kik

    78.45.89.XXX
    Já nechci říkat že mi dnešní piloti připomínají "cvičené opice" které "jenom" kroutí volantem a mačkají příslušná tlačitka pro změnu převodu, ale někdy mi to tak opravdu připadá. Možná je to tím, že se auta mnohem snadněji ovládají, že jim z boxu inženýři řeknou "pozor, máš problém tam a tam" apod. Co si tak pamatuji z doby kdy jsem F1 začínal sledovat (což byl rok 1971), tak komunikace s boxy max. přes cedule, žádné rádio, ruční řazení apod. Možná by to chtělo některé věci vrátit zpátky - např. jen komunikaci přes cedule nebo jen komunikace směrem do boxů - a závody by se třeba staly zajímavějšími. Prostě by pilot na ceduli viděl že má v příštím kole jet do boxu a eventuelně by mohl oznámit že pojede později....
    Jinak Paddock Line výborný jako obvykle, na Mosport se pamatuji, jezdilo se na podzim, nebylo vidět apod.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    ... lépe bych to nenapsal. naprostý souhlas jak s Heinekenem, tak s rádiovou, potažmo "cedulovou" komunikací s boxy01.
    PS: že ty jsi, Robertino, četl moje příspěvky pod ostatními články 18

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001465

    uzivatel001465

    160.217.142.XXX
    Robertino, nevíš, od kdy je ve F1 radiové spojení mezi boxy a piloty? Tuším, že v dobách např. Reutmanna a Jonese a jejich svárů ještě nebylo...?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ligier

    Ligier

    176.74.128.XXX
    Souhlas souhlas souhlas... Jenže tyhle pseudomotory s elektrickými hejblaty prostě potřebují šílené nastavování... Od začátku se mi nelíbí něco takového v klasickém motorsportu. Bohužel aai nejlepší zážitek už pro mne bude koukat na závod historických F1...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    78.24.19.XXX
    S článkem víceméně souhlasím.
    Na F1 se mi líbí komplexnost nastavení charaktistik vozů za jízdy pilotem, ale ten by tak měl činit jen na základě vlastního rozhodnutí, tj. měl by té funkci stoprocentně rozumět a neprovádět úkony na doporučení inženýrů z boxů. To by si pak mohli tyto činnosti provádět sami na dálku bez nutnosti otravovat pilota 03

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • RST

    RST

    37.48.25.XXX
    Za článek 01
    Také bych jim ty vyfikundace na volantu nejraději zakázal, nebo omezil, ale řekl bych to takhle. Kdyby tam dnes seděl Schumi, věděl by přesně, co který přepínač dělá a ne proto, že byl na přípravu geniální, ale protože by si volant s inženýry přizpůsobil svým potřebám. Určitě tam nepotřebují bambilion různých kombinací pro chod motoru, tak proč si to každý nepřizpůsobí k obrazu svému?
    Jinak nápovědu pomocí ukazatelů na boxové zídce, bych samozřejmě povolil. To tu bylo vždy.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Trat v Kanadě je pěkná Palettiho je opravdu škoda.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama