DISKUZE K ČLÁNKU Dnes v dvojitém vydání: Alkohol a rádio hýbají F1
Přes půl zeměkoule aneb také od důvěrně známého prostředí do sice kouzelného, ale zcela nového místa. Tak by se daly charakterizovat poslední dva závodní víkendy, ale kolem nich se toho nabalilo daleko víc.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Dnes v dvojitém vydání: Alkohol a rádio hýbají F1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
kik
19:23 23.06.2016 78.45.89.XXXJá nechci říkat že mi dnešní piloti připomínají "cvičené opice" které "jenom" kroutí volantem a mačkají příslušná tlačitka pro změnu převodu, ale někdy mi to tak opravdu připadá. Možná je to tím, že se auta mnohem snadněji ovládají, že jim z boxu inženýři řeknou "pozor, máš problém tam a tam" apod. Co si tak pamatuji z doby kdy jsem F1 začínal sledovat (což byl rok 1971), tak komunikace s boxy max. přes cedule, žádné rádio, ruční řazení apod. Možná by to chtělo některé věci vrátit zpátky - např. jen komunikaci přes cedule nebo jen komunikace směrem do boxů - a závody by se třeba staly zajímavějšími. Prostě by pilot na ceduli viděl že má v příštím kole jet do boxu a eventuelně by mohl oznámit že pojede později....
Jinak Paddock Line výborný jako obvykle, na Mosport se pamatuji, jezdilo se na podzim, nebylo vidět apod. -
-
-
uzivatel001465
10:33 23.06.2016 160.217.142.XXXRobertino, nevíš, od kdy je ve F1 radiové spojení mezi boxy a piloty? Tuším, že v dobách např. Reutmanna a Jonese a jejich svárů ještě nebylo...? -
-
Ligier
07:12 23.06.2016 176.74.128.XXXSouhlas souhlas souhlas... Jenže tyhle pseudomotory s elektrickými hejblaty prostě potřebují šílené nastavování... Od začátku se mi nelíbí něco takového v klasickém motorsportu. Bohužel aai nejlepší zážitek už pro mne bude koukat na závod historických F1... -
Easy
20:43 22.06.2016 78.24.19.XXXS článkem víceméně souhlasím.
Na F1 se mi líbí komplexnost nastavení charaktistik vozů za jízdy pilotem, ale ten by tak měl činit jen na základě vlastního rozhodnutí, tj. měl by té funkci stoprocentně rozumět a neprovádět úkony na doporučení inženýrů z boxů. To by si pak mohli tyto činnosti provádět sami na dálku bez nutnosti otravovat pilota -
RST
19:48 22.06.2016 37.48.25.XXXZa článek
Také bych jim ty vyfikundace na volantu nejraději zakázal, nebo omezil, ale řekl bych to takhle. Kdyby tam dnes seděl Schumi, věděl by přesně, co který přepínač dělá a ne proto, že byl na přípravu geniální, ale protože by si volant s inženýry přizpůsobil svým potřebám. Určitě tam nepotřebují bambilion různých kombinací pro chod motoru, tak proč si to každý nepřizpůsobí k obrazu svému?
Jinak nápovědu pomocí ukazatelů na boxové zídce, bych samozřejmě povolil. To tu bylo vždy.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek