DISKUZE K ČLÁNKU Když to v radiové komunikaci bouří. Každý má svou pravdu

V historii F1 se mnohokrát dostala ke slovu týmová režie a vždy to znamená značně choulostivé rozhodnutí pro tým. Popsány byly stohy papíru, možná gigabyty internetových stránek, ale pořád se objevují nové a nové případy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Když to v radiové komunikaci bouří. Každý má svou pravdu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 16.11.2022 16:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 14.11.2022 10:04
Musím přiznat, že se mi počínání Maxe vůbec… »
» Hwrychlik H. (Hlasovali 4 lidé) 14.11.2022 11:18
TVL, vždyť jel Verstappen 3/4 závodu jak s hnojem… »
» spokar (Hlasovali 4 lidé) 14.11.2022 10:39
Nemusím ani Maxe ani Pereze, ale když Max předjel… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • LiborTr

    LiborTr

    178.20.142.XXX
    Loni v Abú Dhabí Perez neskutečně dlouho a účinně bránil předjetí Hamiltona a bil se za Verstappena jako lev... na těch pneu co měl, to byl naprosto heroický výkon. Právem mohl čekat něco recipročního... ale na to Verstappen holt není...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adam P.

    Adam P.

    88.146.132.XXX
    Checo prý úmyslně boural v Monaku letos při kvaldě. Čímž znemožnil Maxovi jej překonat a ten je na něj za to dodneška naštvaný. Alespoň to se proslýchá mezi holandskými novináři, viz citace z konkurenčního webu - "Divoká spekulace
    „To, co právě řekl Tom Coronel (nizozemský závodník a publicista) na ViaPlay, je správné,“ napsal na Twitteru novinář z De Telegraaf Erik Van Haren.

    „Pérez úmyslně havaroval v kvalifikaci v Monaku a později to Helmutu Markovi a Christianu Hornerovi přiznal. Max Verstappen mu to nezapomněl.“"

    Samozřejmě to jen ukazuje že Max si lépe pamatuje křivdy než to kolikrát mu Checo pomohl a i když prohlašoval něco před závodem, tak na to jaksi v zápalu boje se sklopeným hledím zapomněl. Tak jako tak si tímhle Max dobré jméno neudělal ani u fanoušků, ani u týmu. Na druhou stranu, který vícenásobný mistr světa v historii F1 by v posledním kole počkal 4 sekundy na svého týmového kolegu aby ho mohl pustit, když nahání soupeře do půl vteřiny před ním?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      185.63.97.XXX
      Ayrton Senna coby právě trojnásobný šampion v GP Japonska 1991. Až pár set metrů před cílem provokativně zpomalil a za závěrečnou šikanou ho předjel Gerhard Berger. Šlo o rozhodnutí týmu a Sennna s ním sice nesouhlasil, ale podvolil se.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Poky

    Poky

    46.254.64.XXX
    Max nikdy nebude jezdit pro tým, natož pro kolegu. To jsme tu říkali už dávno když Pero šel do RB. Tedka se to jen potvrzuje. Nikdy mu to ego nedovolilo a ani mu to nikdy nedovolí.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SEMPERIT

    SEMPERIT

    88.103.239.XXX
    Verstappen má více tváří. Narcista či psychopat.Jednou to pod tlakem vyleze komplet.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • spokar

    spokar

    195.113.82.XXX
    Nemusím ani Maxe ani Pereze, ale když Max předjel Péro i po tom co byl po startu poslední, měnil křídlo, penalizace, problém s výměnou kola a Perez měl čistej závod. Navíc mu po předjetí ujel o 4s. Proč pouštět takový nemehlo? Navíc se proslýchá, že Péro schválně boural v kvalifikaci Monaka 22.

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hwrychlik H.

      Hwrychlik H.

      90.183.80.XXX
      TVL, vždyť jel Verstappen 3/4 závodu jak s hnojem a oproti Perezovi mu nahrál neskutečně poslední SC a jaké zrovna pak měl gumy. Naprosto stejné jak LEC na Silverstone.

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      94.113.224.XXX
      Vzdyt zavod ovlivnily vsechny ty nehody a dostaveni vozu. Kdyby to byl cisty zavod a Verstapen stahnul minutu, tak nereknu, ale nic takoveho se nestalo.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Musím přiznat, že se mi počínání Maxe vůbec nelíbilo. Jak se píše v článku, Péro toho pro něj udělal víc jak dost a obětovat 2 body v situaci, kdy mu vůbec o nic nejde je maličkost. Mohly se mu vrátit třeba příští rok v situaci, kdy je bude nutně potřebovat. Nicméně není to první ani poslední pilot, který příkazy týmu ignoruje. Takových bylo včera na roštu hned několik. Vlastně je spíš otázka, jestli jich není většina.
    Co je pozitivní, že u Ferrari mají také touhu po "férovém boji" a Charlesovi v boji o titul vicemistra nijak nepomáhají. A to mají také druhého pilota, kterému už o nic nejde.
    Tak si to prostě Charles a Checo budou muset rozdat sami, bez pomoci týmu a kolegů. 04

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Kolegiální to nebylo ale kdo je v F1 kolegiální, že. Upřímně osobně mě to nechává chladným.
      Jak by řekl klasik, silnější pes...vy víte co 04

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        To máš pravdu. Ale trochu s nostalgií vzpomínám na toho "prasáka" Schumachera, který ve stejné situaci nechal klidně kolegu vyhrát. Jako poděkování a vrácení toho, co pro něj kolega udělal.

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Jo jo Shumi, to byl frajer. Jak správně zmiňuješ, dost v kontrastu s tím, co si o něm myslím nemalá část fanoušků 11
          Osobně bych to ale viděl tak, že tohle je nadstavba na víc. Oceňme toho, kdo je kolegiální, ale nehaňme zbytek. Ono to totiž může být i horší viz třeba Ocon, který s týmovými kolegy závodí jak šílenec, což někdy vede až ke kolizi. 03

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Signifikantní záběr hlavních hrdinů letošního ročníku

Sezóna F1 v číslech, souvislostech i názorech - shrnutí ročníku tentokrát vzácně vyrovnaného

Gilles Villeneuve byl pro Waltera Wolfa ikonou

Walter Wolf po letech prozradil, proč Villeneuve nejezdil za Wolf

Mistr světa Max Verstappen

"Norris opravdu nahnal Verstappenovi strach," říká se Rosberg

Fanoušci týmu Ferrari - Tifosi

Vánoční výzva pro naše čtenáře, debatéry a vůbec všechny, co chodí rádi na www.F1NEWS.cz

Jediné představení „ventilátoru“ na trati - Grand Prix Švédska 1978

Legendární „ventilátor“ Brabhamu většina fanoušků F1 zná. Ale víte o jeho konkurentovi?

Guanyu Zhou je jedním z několika pilotů, které příští rok už ve startovním poli neuvidíme (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Gratulace vítězům, odhodlání do roku 2025

Vyhráli sice „jen“ Pohár konstruktérů, ale McLaren a oba jeho piloti patřili k nejvýraznějším v letošním roce (ilustrační foto)

Zázraky se nekonaly, penalizacemi a kolizemi provázený závod vyhrál Norris, slaví i McLaren

Checo Pérez se tentokrát vyvaroval chyb, ale zase doplatil na zmatky kolem traťových limitů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: je znát, že sezóna se chýlí ke konci

Charles Leclerc si v kvalifikaci musel připadat jako oběť nějakého „spiknut“ (ilustrační foto)í

Kvalifikace přála oranžové barvě, Leclerc odstartuje poslední

Připravil si Piastri výkonem ve třetím tréninku půdu pro své první pole-position v Grand Prix? (ilustrační foto)

Poslední trénink v režii McLarenů, vytáhly se oba Haasy, Leclerc nebyl v dobrém rozpoložení

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama