DISKUZE K ČLÁNKU Kterak se Ferrari zbavilo titulu aneb nejhorší může být jen jeden

Letošní sraz debatujících ze zdejšího webu v Hříměždicích měl jednu speciální položků: účastníci si mohli přímo a fyzicky kopnout do Ferrari. Jak se z diskusním příspěvků zdá, měla by onoho květnového víkendu dorazit celá Scuderia Fans.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kterak se Ferrari zbavilo titulu aneb nejhorší může být jen jeden

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 52, poslední 10.07.2022 12:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 05.07.2022 15:23
Sorry Roberte, ale s tím se fakt nedá souhlasit. … »
» tom11 (Hlasovali 5 lidé) 06.07.2022 19:33
nemyslím si, že by Hamilton zůstal na staré tvrdé… »
» Mansell_fan (Hlasovali 4 lidé) 06.07.2022 17:30
Kdybychom chtěli být trochu konspirační, tak k… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Jsem rád, že i fanda Mercedesu chápe, že to nebyla invektiva vůči Mercedesu, ale naopak. 01

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    193.165.96.XXX
    Moc hezky napsané. 01
    Pro změnu do Ferrari kopat nebudu. Však taky proč, když si v tomhle vystačí samo a dokonce na výbornou.
    Raději se zaměřím na ochranný oblouk. Jak je možné, že nevydržel? Nevěřím, že by Alfa něco udělala špatně. Spíše FIA v čele s Rossem B. si vůbec neuvědomili, že neustálé navyšování váhy má své limity. Čím těžší vůz, tím větší setrvační i mechanické síly na něj útočí. A přesně to se stalo s vozem Zhoa. Při jízdě po boudě těžký vůz zaryl ochranný oblouk tak hluboko do země, že trubky prostě tu tíhu a rychlost prostě nevydržely.
    A ještě jedna věc na kterou možná nikdo nepomyslel. Vozy jsou moc dlouhé a aby ochranný oblouk plnil stejnou funkci jako kdysi u krátkých oplechovaných motokár, tak by musel být mnohem vyšší, ale to by zase vznikla delší páka a výsledek by byl možná ještě horší než teď u Alfy.
    Moc by mě potěšilo, kdyby si tohle dnešní ajťáci kteří projektují současné vozy uvědomili a alespoň pro jednou si ze svých předků vzali příklad a po Colinovém vzoru se skutečně snažili vyprojektovat sportovní vozy tak, aby byly spíše atletického vzezření, než podobné zápasníkům Sumo.
    Buďme rádi, za ty tangáče, které Zhouovi hodně pomohly. Nelíbí se mi, ale jsou hodně užitečné.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      194.212.104.XXX
      byl jsem vždycky proti HALO. ale svoji existenci v mých očích postupně ospravedlňují. sice by to šlo řešit i tebou zmíněným obloukem, ale to by bylo v tomto případě, v jiných by zase oblouk moc nevyřešil. takže ty tanga beru postupně tak nějak na milost 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        193.165.96.XXX
        Proti HALO nemám obrany. Bohužel pro něj hrají velkou roli i obrubníky, které vozy katapultují do luftu a mít téměř tunový vůz na hlavě není nic příjemného.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Tak hlavní je, že ho to ochránilo. Sice má váha vozu vliv na to, jestli to praskne, ale ono to mohlo prasknout i na starém voze. Tohle jsme do té doby neviděli.
      Zhou žije, nic se mu nestalo a to při havárii, kterou by ještě před pár lety zaplatil životem. Za mne dobrý. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        193.165.97.XXX
        Naštěstí k žádnému zranění nedošlo, ale jezdec měl hlavu o 12-20cm níže k zemi a to moc důvěry k bezpečnosti nevzbuzuje.
        A co teď udělá FIA? Navrhne pevnější, nebo silnější materiál a váha vozu zase půjde opačným směrem.
        S takovým přístupem budou nakonec závodit podvalníky vezoucí formule. 17

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Zatím to stačilo. Možná navrhnou pevnější materiál. A váha půjde o půl kila nahoru. A nebo taky ne, protože půl kila nikdo řešit nebude. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            84.242.124.XXX
            Půl kila? To jsi na omylu. Půl kila by vzal pouze materiál, ale týmy by okamžitě požadovaly zvýšit váhu alespoň o pět kilo a nakonec by to usmlouvaly na tři. Samozřejmě že by se váha navíc použila všude jinde a na ochranný oblouk by šlo pouhé minimum.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Tak muselo by to splňovat nějaké crashtesty, takže by to museli nacpat tam. O půl kila by se zvedl materiál a týmy už nemají proč zvyšovat hmotnost vozu. Na limitu budou za chvíli všichni. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                193.165.97.XXX
                Týmy mají vždycky důvod proč chtít vyšší váhové limity vozů.
                Né kvůli nějakému zvýšení bezpečnosti, ale kvůli lepšímu vyvážení vozu.

                Prostě FIA jde některým týmům na ruku a zcela proti logice navyšuje minimální váhový limit. To je hodně špatně.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Teď už nemají. Nemá smysl chít něco, co budou mít i soupeři. Pokud soupeř získá to samé co ty, proti němu se nezrychlíš.
                  Dávalo by to smysl, pokud by někdo z nich byl více nad limitem. Ale oni jsou na něm (nebo blízko něj) už teď téměř všichni a kdo není, brzy bude.. S finančními stropy jsou na tom i po stránce finanční stejně (až na některé malé týmy).
                  Není důvod chtít vyšší hmotnost. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    193.165.97.XXX
                    Nechej si to posvětit Renaultem. Doporučuji preventívní masáž svalů Francovým nápojem. 14

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Nechápu. Jakože Renault má největší nadváhu?

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Ferda

                        Ferda

                        193.165.97.XXX
                        Tak trochu ano. Renaultu se vůbec nelíbí, že se povolilo používat lanka místo zpevnění podlahy. Totiž zpevnění podlahy jsou kila váhy navíc.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          A nešlo spíš o to, že se povolilo něco, co oni nepoužívají a jiným to přineslo výhodu? 03
                          My se ale bavíme oněčem, co budou mít všichni stejné.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    194.79.55.XXX
    Já si tedy myslim, že v Silverstone u Ferrari TR použili - když mělo vyměnit při SC pneumatiky oběma jezdcům, udělali to jen pro jednoho - tím tomu druhému odebrali šanci bojovat o vítězství aniž by mu do vysílačky řekli "Carlos je rychlejší" - to by navíc i dost lhali. Nejspíš vědí že Carlos potřebuje psychickou vzpruhu aby zrychlil a přestal dělat chyby

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Mě to nepřijde že by Ferrari podrazilo Leclerca...spíš ho nechtěli viditelně zvýhodnit...a okolnosti způsobili že Sainz (v závodě viditelně pomalejší) nakonec vyhrál.

    Na jednu stranu chápu že mají za to že disponují dvěma vynikajícími piloty...a nechtějí jednoznačně rozdělit jejich role...byť si myslím že Leclerc je opravdu lepší a jestli je schopen někdo z této dvojice Ferrari přivézt titul tak je to on.

    Horší je že Sainz letos vyrobil chyby...zatímco Leclerca připravila o body technika. Takže za současného stavu Ferrari dost hazarduje...konečně má reálně šanci bojovat o titul. Leda by si byl Binnoto jistý že budou v druhé polovině sezóny lepší než Redbull (technicky)...a je docela zajímavý že už se objevily zvěsti o problémech s dodržením finančního stropu...a jestli si dobře pamatuju jedním z těch co vyhrožoval vynecháním posledních závodů byl Horner.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.62.XXX
      Jak zvýhodnit ? On byl objektivně rychlejší a dotíral na něj... Když se během závodu prohodili, tak Sainz škemral do vysílačky, aby tým zkusil zařídit, aby mu Charles neodjel z dosahu DRS, aby se chudák mohl bránit před LH... Ostatně skoro všechny Sainzovi vysílačky byly na facku...

      A ten závěr, kdy máš 2 piloty... Vyjede SC a tomu vpředu gumy nevyměníš, zatímco tomu vzadu je vyměníš... To je absolutní vrchol všeho... Rázem věčně škemrající Sainz na požadavek, že má vytvořit pro Leclerca rozestup... Hrdině prohlásí "Hoši tohle po mě nechtějte"... A ještě hrdiněji si na něm smlsne a nechá ho na pospas...

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama