DISKUZE K ČLÁNKU Kterak se Ferrari zbavilo titulu aneb nejhorší může být jen jeden
Letošní sraz debatujících ze zdejšího webu v Hříměždicích měl jednu speciální položků: účastníci si mohli přímo a fyzicky kopnout do Ferrari. Jak se z diskusním příspěvků zdá, měla by onoho květnového víkendu dorazit celá Scuderia Fans.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kterak se Ferrari zbavilo titulu aneb nejhorší může být jen jeden
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Ferda
19:16 06.07.2022 193.165.96.XXXMoc hezky napsané.
Pro změnu do Ferrari kopat nebudu. Však taky proč, když si v tomhle vystačí samo a dokonce na výbornou.
Raději se zaměřím na ochranný oblouk. Jak je možné, že nevydržel? Nevěřím, že by Alfa něco udělala špatně. Spíše FIA v čele s Rossem B. si vůbec neuvědomili, že neustálé navyšování váhy má své limity. Čím těžší vůz, tím větší setrvační i mechanické síly na něj útočí. A přesně to se stalo s vozem Zhoa. Při jízdě po boudě těžký vůz zaryl ochranný oblouk tak hluboko do země, že trubky prostě tu tíhu a rychlost prostě nevydržely.
A ještě jedna věc na kterou možná nikdo nepomyslel. Vozy jsou moc dlouhé a aby ochranný oblouk plnil stejnou funkci jako kdysi u krátkých oplechovaných motokár, tak by musel být mnohem vyšší, ale to by zase vznikla delší páka a výsledek by byl možná ještě horší než teď u Alfy.
Moc by mě potěšilo, kdyby si tohle dnešní ajťáci kteří projektují současné vozy uvědomili a alespoň pro jednou si ze svých předků vzali příklad a po Colinovém vzoru se skutečně snažili vyprojektovat sportovní vozy tak, aby byly spíše atletického vzezření, než podobné zápasníkům Sumo.
Buďme rádi, za ty tangáče, které Zhouovi hodně pomohly. Nelíbí se mi, ale jsou hodně užitečné.-
tom11
19:37 06.07.2022 194.212.104.XXXbyl jsem vždycky proti HALO. ale svoji existenci v mých očích postupně ospravedlňují. sice by to šlo řešit i tebou zmíněným obloukem, ale to by bylo v tomto případě, v jiných by zase oblouk moc nevyřešil. takže ty tanga beru postupně tak nějak na milost -
Mike17
10:23 07.07.2022 185.149.130.XXXTak hlavní je, že ho to ochránilo. Sice má váha vozu vliv na to, jestli to praskne, ale ono to mohlo prasknout i na starém voze. Tohle jsme do té doby neviděli.
Zhou žije, nic se mu nestalo a to při havárii, kterou by ještě před pár lety zaplatil životem. Za mne dobrý.-
Ferda
16:46 07.07.2022 193.165.97.XXXNaštěstí k žádnému zranění nedošlo, ale jezdec měl hlavu o 12-20cm níže k zemi a to moc důvěry k bezpečnosti nevzbuzuje.
A co teď udělá FIA? Navrhne pevnější, nebo silnější materiál a váha vozu zase půjde opačným směrem.
S takovým přístupem budou nakonec závodit podvalníky vezoucí formule.-
-
Ferda
18:01 07.07.2022 84.242.124.XXXPůl kila? To jsi na omylu. Půl kila by vzal pouze materiál, ale týmy by okamžitě požadovaly zvýšit váhu alespoň o pět kilo a nakonec by to usmlouvaly na tři. Samozřejmě že by se váha navíc použila všude jinde a na ochranný oblouk by šlo pouhé minimum.-
-
Ferda
20:13 07.07.2022 193.165.97.XXXTýmy mají vždycky důvod proč chtít vyšší váhové limity vozů.
Né kvůli nějakému zvýšení bezpečnosti, ale kvůli lepšímu vyvážení vozu.
Prostě FIA jde některým týmům na ruku a zcela proti logice navyšuje minimální váhový limit. To je hodně špatně.-
Mike17
20:19 07.07.2022 185.149.130.XXXTeď už nemají. Nemá smysl chít něco, co budou mít i soupeři. Pokud soupeř získá to samé co ty, proti němu se nezrychlíš.
Dávalo by to smysl, pokud by někdo z nich byl více nad limitem. Ale oni jsou na něm (nebo blízko něj) už teď téměř všichni a kdo není, brzy bude.. S finančními stropy jsou na tom i po stránce finanční stejně (až na některé malé týmy).
Není důvod chtít vyšší hmotnost. -
-
-
-
-
-
-
-
-
Petr Hloušek
16:42 06.07.2022 194.79.55.XXXJá si tedy myslim, že v Silverstone u Ferrari TR použili - když mělo vyměnit při SC pneumatiky oběma jezdcům, udělali to jen pro jednoho - tím tomu druhému odebrali šanci bojovat o vítězství aniž by mu do vysílačky řekli "Carlos je rychlejší" - to by navíc i dost lhali. Nejspíš vědí že Carlos potřebuje psychickou vzpruhu aby zrychlil a přestal dělat chyby-
Mansell_fan
17:30 06.07.2022 37.188.154.XXXKdybychom chtěli být trochu konspirační, tak k tomu cos napsal dodám že šéf stratégů Ferrari je Španěl a jeden z hlavních sponzorů je španělská banka -
-
-
juras
14:06 06.07.2022 88.103.92.XXXMě to nepřijde že by Ferrari podrazilo Leclerca...spíš ho nechtěli viditelně zvýhodnit...a okolnosti způsobili že Sainz (v závodě viditelně pomalejší) nakonec vyhrál.
Na jednu stranu chápu že mají za to že disponují dvěma vynikajícími piloty...a nechtějí jednoznačně rozdělit jejich role...byť si myslím že Leclerc je opravdu lepší a jestli je schopen někdo z této dvojice Ferrari přivézt titul tak je to on.
Horší je že Sainz letos vyrobil chyby...zatímco Leclerca připravila o body technika. Takže za současného stavu Ferrari dost hazarduje...konečně má reálně šanci bojovat o titul. Leda by si byl Binnoto jistý že budou v druhé polovině sezóny lepší než Redbull (technicky)...a je docela zajímavý že už se objevily zvěsti o problémech s dodržením finančního stropu...a jestli si dobře pamatuju jedním z těch co vyhrožoval vynecháním posledních závodů byl Horner.-
Fanda.LH
15:41 06.07.2022 83.240.62.XXXJak zvýhodnit ? On byl objektivně rychlejší a dotíral na něj... Když se během závodu prohodili, tak Sainz škemral do vysílačky, aby tým zkusil zařídit, aby mu Charles neodjel z dosahu DRS, aby se chudák mohl bránit před LH... Ostatně skoro všechny Sainzovi vysílačky byly na facku...
A ten závěr, kdy máš 2 piloty... Vyjede SC a tomu vpředu gumy nevyměníš, zatímco tomu vzadu je vyměníš... To je absolutní vrchol všeho... Rázem věčně škemrající Sainz na požadavek, že má vytvořit pro Leclerca rozestup... Hrdině prohlásí "Hoši tohle po mě nechtějte"... A ještě hrdiněji si na něm smlsne a nechá ho na pospas...
-
Aktuálně
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek