DISKUZE K ČLÁNKU Symmonds se tvrdě vyjádřil k omezení radiokomunikace

Nejdřív to byly problémy Mercedesu v Baku, další následovaly na Silverstone. Týmy nedávno vyslovily požadavek týkající se zmírnění omezení radiokomunikace, zejména co se týká možnosti varovat piloty před selháním některých komponentů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Symmonds se tvrdě vyjádřil k omezení radiokomunikace

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 12.07.2016 13:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 12.07.2016 06:40
Nesouhlasím se Symondsem. Není to nedbalost, je… »
» Pepan (Hlasovali 3 lidé) 12.07.2016 13:03
Když uvádím do praxe nějaké restriktivní opatření… »
» Jirka Massa (Hlasoval 1 člověk) 12.07.2016 11:04
Souhlasím, ale došlo k tomu proto, že týmy… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Nesouhlasím se Symondsem. Není to nedbalost, je to pitomost. FIA vymyslela kravinu a soudruzi z vedení nejsou schopni ani takové sebereflexe, aby přiznali chybu a udělali nápravný krok. Takže piloti budou při závodě tápat v ovládání vozu a v případě jako u Peréze týmy zbytečně vyhodí balík peněz jenom proto, že nemohou pilotovi říct, na co si má dát pozor, aby vůz nepoškodil.

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jirka Massa

      Jirka Massa

      178.255.168.XXX
      Souhlasím, ale došlo k tomu proto, že týmy naradily pilotům úplně ve všem. Nejen jak si vůz nastavit, ale i jakým jízdním stylem jed, aby byli rychlejší, a to bylo až do očí bijící, což se mi vůbec nelíbilo. Nebo Vám se líbily hlášky: "Tvůj týmový kolega projíždí zatáčku takhle, zkus to tak taky, aby tě nedojel!" 02

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Když uvádím do praxe nějaké restriktivní opatření, měl bych dbát na to, aby nenadělalo více škody než užitku. Je fakt, že "ukecanost" mezi týmem a pilotem byla dříve přehnaná, na druhé straně to, za co byl penalizován Rosberg je pitomost, která hodně vypovídá o "kvalitě" vedení FIA.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Na podobnou pozici nebývá Max Verstappen zvyklý, proto jeho reakce po závodě byla značně rozladěná (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - Red Bull nechce podléhat panice, ale situaci musí řešit

McLareny na své spanilé cestě nijak nepolevily (ilustrační snímek)

V kvalifikaci McLaren ovládl v Itálii první řadu, Norris po sedmi dnech zajel další pole-position

Lewis Hamilton s Toto Wolff se mohli usmívat i po třetím tréninku

Red Bull dál tápe, poslední trénink ovládl Mercedes

Kevin Magnussen způsobil svým kolegům jedenáctiminutovou pauzu

Druhý trénink opět provázela červená vlajka, nejvýš vyskočil Hamilton + VIDEO

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (10:30 - 11:30)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (13:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama