DISKUZE K ČLÁNKU FIA si chce v Monaku více posvítit na finty s tlakem v pneumatikách
Asi jen málokdo si vzpomene na někdejší výpověď dnes už nežijícího pilota F1 Manfreda Winkelhocka, který označil F1 za kolbiště lží a podvodů. Po více než třiceti letech můžeme konstatovat, že se otázka dodržování předpisů stále častěji dostává na přetřes.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FIA si chce v Monaku více posvítit na finty s tlakem v pneumatikách
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
jumpman
19:27 16.05.2016 178.255.168.XXXjá spíš nevím, proč si chce na podvod s tlakem posvítit až v monaku? Ale odpověď bude nejspíš zřejmá, už ví, odkud vítr fouká a neměli by jinou možnost než diskvalifikovat "senzačního" vítěze a to by se red bullu ani trochu nehodilo do krámu, takže jim dávaj opět možnost zaonačit to tak, aby to buď vypadalo legálně, nebo aby mohli dát tučný úplatek do správné kapsy... -
-
Tomáš F.
18:49 16.05.2016 85.13.68.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
Pepan
14:51 16.05.2016 89.24.157.XXXŘešení je jednoduché. Když po skončení závodu dojedou vozy do depa, pracovníci Pirelli odeberou od všech vozů pneumatiky, které budou označené číslem závodníka. Totéž se se provede i při výměně pneumatik v průběhu závodu. Pokud se po vychladnutí gum zjistí, že se tlak pohybuje mimo povolené hodnoty, závodník bude vyloučen.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek