DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes našel spojence, ani Ferrari se nelíbí maratón 21 závodů

Kde jsou ty časy, kdy týmy žehraly nad skutečností, že 12 závodů za sezónu týmy Formule 1 značně vyčerpá. To se ale psal rok 1972 a od té doby se kalendář Grand Prix rozrostl téměř dvojnásobně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes našel spojence, ani Ferrari se nelíbí maratón 21 závodů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 17.12.2015 16:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 14 lidí) 15.12.2015 20:41
Dovolím si paralelu se zdejším webem. Snad nebudu… »
» Petr (Hlasovalo 13 lidí) 16.12.2015 08:30
Nikdy nebyl smazán lživý příspěvek či takový,… »
» Petr (Hlasovalo 13 lidí) 16.12.2015 10:43
Opakovat to už nebudu, ale nebyl smazán ani jeden… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    88.101.0.XXX
    No to jste se pánové asi už zbláznili!!! Vy chcete od senila peníze navíc???!!! A to jste si neuvědomili, že právě on sám, chudák jeden, bude mít zvýšené náklady. Vždyť na rozdíl od vás on na všechny ty závody, jako promotér, musí. Chudák jeden, vy byste ho nejraději přivedli na mizinu!!! Tedy že se nestydíte!!!! FUJ!!! HAMBA!!!

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    178.115.131.XXX
    Za mě v pohodě. 21 víkendů plných zábavy. Rozumím týmům, proč se jim to nelíbí, ale pro mě jako konzumenta dobrý 14

    + 8 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Za mě to v pohodě není. F1 je královna motorsportu a tudíž by měla být svým způsobem výjímečná. Dnešní seriál F1 mi spíše připomíná brazilskou telenovelu. Je v televizi skoro pořád, dost často se tam nic neděje a průběh je hodně předvídatelný.

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Dovolím si paralelu se zdejším webem. Snad nebudu okamžitě smáznut (mínusy mi klidně dávejte).
    Zmnožení závodů, stejně jako článků, ještě neznamená zkvalitnění F1, či webu o ní.
    V uplynulé sezóně F1 se našlo pár závodů, které, kdyby se neodjely, divák by o nic nepřišel. Pak tu byly závody, které nikterak nevybočovaly ze zaběhnuté konvence a pár závodů, jež se lišily svojí výjmečností.
    A stejné je to i na tomto webu, po jeho rekonstrukci. Počet článků narostl, že je ani nestačím všechny přečíst, natož vyjádřit nějaký svůj názor, či postoj. Asi nejsem jediný, protože počet diskutérů u jednotlivých článků rapidně klesl. A i zde některé články jsou, z mého pohledu zbytečné, bez nichž by se většina čtenářů obešla. Jiné jsou potřebné a další důležité. Teď jde o to, zda se se zvýšením kvantity, úměrně zvýšila také kvalita. Já si tím jist nejsem, protože ona kvalita tu už existovala dříve.
    Proto nechápu snahu mocných v F1 o navyšování počtu závodů. Spíše bych přivítal kroky vedoucí k jejich zkvalitnění. Nejspíš se to Berniemu vyplatí. Od pořadatelů vyinkasuje stejné prachy, ať o závody je zájem či není. A z nich týmům něco pustí. Pořád mu zbyde tím více, čím více závodů bude...

    + 14 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Na důvod té snahy o navyšování počtu závodů sis odpověděl sám. Bernie potřebuje prachy, sledovanost klesá, tak ty peníze vytříská z nových pořadatelů. Tak to dopadá když královně motorsportu šéfuje duo senilních staříků. Co je Bernie zač, jsme věděli všichni, ale od Todta jsem čekal více. Ve Ferrari fungoval dobře, ale když se dostal na post, kde nad ním nikdo není, je to katastrofa. Přitom jsme si říkal, že jako bývalý soutěžák by měl nejlépe vědět, co F1 potřebuje. Bohužel to není dost silná osobnost a podle toho taky F1 dneska vypadá. Rozhodnutí FIA jsou nekoncepční a v krátkém časovém sledu jsou kontraproduktivní. Výsledkem je skoroválka mezi FIA a týmy, která může znamenat další oslabení pozice F1, případně odchod některých silných hráčů.

      + 10 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Nikdy nebyl smazán lživý příspěvek či takový, který porušuje náš kodex.
      Pokud jde o vyšší pčet článku, pak chápu, že z pohledu člověka, který se zde podívá jednou za tři dny, tuto snahu neocení.

      Vzhledem k zavedení povinné registrace logicky klesl počet diskusí a došlo k jejich dalšímu zkvalitnění. Já osobně jsem za to moc rád - pokud nemám co relevantního k tématu říct, proč bych se měl nutit plácat nějaké hlouposti? Aby to tady vypadalo třeba jako na žumpě F1sports? Nebo tě vážně lákají diskuse s 200 příspěvky o ničem?

      A ještě k tomu zvýšení počtu článků, která přišla s redesignem a zkvalitněním webu - došlo k znatelnému nárustu čtenosti a unikátních návštěvníků, což hezky ilustruje, jak nesprávný byl tvůj příměr k navyšování počtu závodů v F1. 03

      + 13 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        ... Je fakt, že sem chodím, když mám čas. Někdy po týdnu, jindy ob den. Ale rozdíl mezi články si uvědomuji. Když vezmu jen tvoje články z poslední doby, tak si myslím, že např. "Slavnostní oběd Ferrari: Vzpomínky, dárky a naděje před sezónou 2016"

        Zdroj: [odkaz na stránku]
        tě zdaleka nestál tolik úsilí a času, jako "Sezóna 2015 z pohledu statistického"

        Zdroj: [odkaz na stránku]
        a to jste na to byli dva. Dej vědět, jestli se mýlím. 03 A mrkni, kolik komentářů je u prvního a kolik u druhého příkladu. Pro mne je to měřítkem "zajímavosti-atraktivity" článku. K některým článkům se ani nedá "smysluplně" diskutovat.
        Zkvalitnění zdejší diskuze? To je otázka. Já si nemyslím, že se zkvalitnila. Ubyl Kapor, který většinou popsal svými slovy obsah článku, ale občas se mu povedlo napsat leccos zajímavého. Nevyjadřoval se hrubě, byl tu spíše jakýmsi "místním bláznem". Jinak tu jsou staří známí, krom pár nicků (jež mi chybí např.Nasir, Arnoux) se nic nezměnilo. A když sem přišli prudit z konkurenčního webu, místní komunita si s nimi lehce poradila.
        Příspěvek byl redakčně upraven.

        + 6 / − 13

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Opakovat to už nebudu, ale nebyl smazán ani jeden lživý či kodex porušující příspěvek. Snahu nás křivě obvinit pochopitelně tolerovat nebudeme.

          Jistě, že se články liší časem, který jejich přípravou strávíme. Ale zbytečné se u nás nevyskytují - max. z tvého pohledu. Vybral jsi dva extrémy - samozřejmě, že statistika zabrala více. Ale mimochodem k tvému uváděnému článku o Ferrari - kde jinde jsi viděl ty fotky? U okolní konkurence asi těžko. Ty fotky (mj. full HD rozlišení) nebyly jen repostnuty, někdo strávil čas jejich ořezem, nahráním a katalogizováním, abyste je mohli snadno později zpětně vyhledat ve fotogalerii. To zabralo více času než text. A věřím, že za zbytečný to kromě tebe sotva někdo pokládal. Kde ses dozvěděl, jaké dárky dostali Kimi a Seb?

          Zkvalitnění diskuse, to nebyla otázka. Ty si to nemyslíš, my v tom máme jasno. Neubyl jen Kapor (toho ostatně nikdo necenzuruje ani nebanuje). Místní komunita si s nimi nemohla lehce poradit, obzvlášť poté, co se zde někteří její členové objevují jen jednou za týden. Máme velkou radost z toho, jak se diskuse u nás vyvinuly.

          + 13 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.128.XXX
      Snížením počtu závodů bys asi zvýšil exkluzivitu, ale nedělej si iluze, že by se povedlo odmazat jenom ty nudné a zůstaly by ty zajímavé.
      Mám intenzovní pocit, že jestliže jsme měli (příklad) 6 závodů exkluzivních, 8 průměrných a 6 hodných prospání, tak po snížení závodů na polovinu bys dospěl k poměru 3-4-3. V podstatě jediný, čeho bys s velkou pravděpodobností docílil je, že by ses těšil i na ty nejnudnější GP, abys je pak stejně odzíval.
      A protože se -zatím- bavím i u těch "průměrných", tak raději hlasuji pro 14 příjemných nedělí, než jen pro 7.

      + 10 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Pokud by ty závody odmazával Bernie, tak síto je jasné. Ti, co platí nejméně, vypadnou. Následkem čehož by se zřejmě procento nudných závodů zvýšilo.

        + 6 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          37.188.128.XXX
          17

          Ony klasické okruhy taky nejsou zrovna záruka zábavy. Když v Silverstone nebo na Nurburgringu nenaprší, bude z toho úplně tuctovej závod.

          + 8 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Špatně jsi to pochopil. Mně nešlo o odmazávání nějakých závodů, ale o ukončení navyšování. A to je rozdíl. Alespoň já v tom rozdíl vidím.
        A šlo mi spíše o "filozofii jak dál?" Závody se stávají nudnějšími, předjíždí se v boxech, místo na dráze, klesá sledovanost jak na okruzích, tak u tv. Logicky ubývá peněz které F1 produkuje. A tohle Bernie s Todtem řeší prolomením limitů a navýšením závodů. Podle mne špatné, krátkozraké řešení. Ono na to nejde hledět jenom ze svého "sobeckého" hlediska spotřebitele. Pokud chci po někom kvalitu, tak mu také musím dovolit kvalitu vyprodukovat. V případě sportovců, jim nechat nějaké volno na odpočinek, regeneraci. V případě konstruktérů čas na vývoj, nebo na nové nápady, které jen málo kdy příjdou, když je člověk ve stresu v plném pracovním zápřahu atd. atd.
        Tohle jsem měl na mysli... 03

        + 6 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          37.188.128.XXX
          Tak k tomu prvnímu odstavci, s tím bych si nedělal starosti. Imho je 20+-2 reálné maximum a výš se to nedohrabe z časových důvodů. Týmy budou chtít přes zimu vyvíjet, na jaře testovat. A přiznám se, že těch 15 závodních víkendů IndyCar mi letos připadalo málo. Březen-srpen a v září už zbývala jenom F1. 20 je fajn.

          Ale k té druhé části, tam bych si dovolil velmi oponovat: kvalita závodů vůbec není o tom, kolik necháš týmům na přípravu (spíš naopak). To, jestli bude tým mít na spekulování o poloze klapky na křídle 2 nebo 4 měsíce, na kvalitu závodu nemá ani sebemenší vliv. Kvalita je o předpisech (nad těmi můžou odpovědné osoby přemýšlet, i když bude sezóna v plném proudu) a o tratích (a ty už budou jenom bezpečnější, sterilnější a nudnější, ale s tím se musíme smířit, protože taková je doba).

          + 9 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            rocku,rocku... 03 Já si pamatuji doby (a ty nejspíše bys měl taky), kdy se tvrdilo, že 16 závodů je maximum. Pak se pomaloučku, potichoučku navyšovalo až na 19. A všichni tvrdili, že 19 je strop, přes který nelze jít. A máme tu 20 podniků, na kterých se zúčastnění dohodli, jako na stropu.
            Najednou Bernie přichází s nápadem zvýšit strop o další "štok". Ten člověk nebude mít nikdy dost. Tak že limitem je spíše jeho věk, než nějaké "reálné maximum", které už bylo mnohokrát posunuto.
            Druhý odstavec OK.

            + 9 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • rock

              rock

              37.188.128.XXX
              Zvedá se to, jak říkáš "plíživě", ale asi v tempu 1-2 závody za dekádu. Než se dostaneme k průměrným a opakovaným řekněme 22 kouskům, bude Bernie pravděpodobně už opravdu po smrti.

              + 6 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                Jenom aby Bernie nezareagoval na úbytek sledovanosti a nestalo se to, že v roce 2017 bude v kalendáři třeba 25 závodů.

                + 4 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • rock

                  rock

                  37.188.128.XXX
                  Nejsem Pýthia a narozdíl od ní se plést mohu, ale až takhle strmý nárůst bych neprorokoval.

                  + 6 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Já to vidím mezi vámi tak půl na půl. Souhlasím, že zvyšovat počet závodů by se už moc neměl. Vede to k lehké "devalvaci" zájmu o závody.
              Na druhou stranu si myslím, že počet závodů nesouvisí s atraktivitou jednotlivých závodů. V tomto má pravdu Rock, že procento zajímavých zůstane stejné, takže vyšší počet závodů zajistí vyšší počet zajímavých i nudných.

              + 4 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Není oblast, kde bych se s rockem zásadně rozcházel. Vše co napsal, klidně podepíšu také. V mém původním příspěvku jsem chtěl jenom říci, že navyšováním počtu závodů se neodstraní jejich klesající atraktivita. To je vše. Já jak "čtu mezi řádky" v tom hned vidím cosi jiného. To jednak, a druhak jsem vychován tak, že dohody ctím a očekávám totéž od druhých. Což je v dnešním cynickém světě považováno za úchylnější než pedofilie. Tak mi jednoduše vadí, když někdo chce porušovat dohody.

                + 5 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Ten počet závodů je nesmyslný. Bude znamenat delší dobu, kdy vozy nebudou v mateřských garážích, kratší dobu na možný servis a taky vyšší možnost chyb u přepracovaných zaměstnanců v závodní sezóně. A to všechno jenom proto, že Bernie potřebuje klesající sledovanost nahradit jiným způsobem výběru peněz.

    + 9 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama