DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes našel spojence, ani Ferrari se nelíbí maratón 21 závodů
Kde jsou ty časy, kdy týmy žehraly nad skutečností, že 12 závodů za sezónu týmy Formule 1 značně vyčerpá. To se ale psal rok 1972 a od té doby se kalendář Grand Prix rozrostl téměř dvojnásobně.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes našel spojence, ani Ferrari se nelíbí maratón 21 závodů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000635
11:16 16.12.2015 88.101.0.XXXNo to jste se pánové asi už zbláznili!!! Vy chcete od senila peníze navíc???!!! A to jste si neuvědomili, že právě on sám, chudák jeden, bude mít zvýšené náklady. Vždyť na rozdíl od vás on na všechny ty závody, jako promotér, musí. Chudák jeden, vy byste ho nejraději přivedli na mizinu!!! Tedy že se nestydíte!!!! FUJ!!! HAMBA!!! -
-
odin
20:41 15.12.2015 77.240.103.XXXDovolím si paralelu se zdejším webem. Snad nebudu okamžitě smáznut (mínusy mi klidně dávejte).
Zmnožení závodů, stejně jako článků, ještě neznamená zkvalitnění F1, či webu o ní.
V uplynulé sezóně F1 se našlo pár závodů, které, kdyby se neodjely, divák by o nic nepřišel. Pak tu byly závody, které nikterak nevybočovaly ze zaběhnuté konvence a pár závodů, jež se lišily svojí výjmečností.
A stejné je to i na tomto webu, po jeho rekonstrukci. Počet článků narostl, že je ani nestačím všechny přečíst, natož vyjádřit nějaký svůj názor, či postoj. Asi nejsem jediný, protože počet diskutérů u jednotlivých článků rapidně klesl. A i zde některé články jsou, z mého pohledu zbytečné, bez nichž by se většina čtenářů obešla. Jiné jsou potřebné a další důležité. Teď jde o to, zda se se zvýšením kvantity, úměrně zvýšila také kvalita. Já si tím jist nejsem, protože ona kvalita tu už existovala dříve.
Proto nechápu snahu mocných v F1 o navyšování počtu závodů. Spíše bych přivítal kroky vedoucí k jejich zkvalitnění. Nejspíš se to Berniemu vyplatí. Od pořadatelů vyinkasuje stejné prachy, ať o závody je zájem či není. A z nich týmům něco pustí. Pořád mu zbyde tím více, čím více závodů bude...-
Pepan
08:20 16.12.2015 89.24.157.XXXNa důvod té snahy o navyšování počtu závodů sis odpověděl sám. Bernie potřebuje prachy, sledovanost klesá, tak ty peníze vytříská z nových pořadatelů. Tak to dopadá když královně motorsportu šéfuje duo senilních staříků. Co je Bernie zač, jsme věděli všichni, ale od Todta jsem čekal více. Ve Ferrari fungoval dobře, ale když se dostal na post, kde nad ním nikdo není, je to katastrofa. Přitom jsme si říkal, že jako bývalý soutěžák by měl nejlépe vědět, co F1 potřebuje. Bohužel to není dost silná osobnost a podle toho taky F1 dneska vypadá. Rozhodnutí FIA jsou nekoncepční a v krátkém časovém sledu jsou kontraproduktivní. Výsledkem je skoroválka mezi FIA a týmy, která může znamenat další oslabení pozice F1, případně odchod některých silných hráčů. -
Petr
08:30 16.12.2015 109.81.245.XXXNikdy nebyl smazán lživý příspěvek či takový, který porušuje náš kodex.
Pokud jde o vyšší pčet článku, pak chápu, že z pohledu člověka, který se zde podívá jednou za tři dny, tuto snahu neocení.
Vzhledem k zavedení povinné registrace logicky klesl počet diskusí a došlo k jejich dalšímu zkvalitnění. Já osobně jsem za to moc rád - pokud nemám co relevantního k tématu říct, proč bych se měl nutit plácat nějaké hlouposti? Aby to tady vypadalo třeba jako na žumpě F1sports? Nebo tě vážně lákají diskuse s 200 příspěvky o ničem?
A ještě k tomu zvýšení počtu článků, která přišla s redesignem a zkvalitněním webu - došlo k znatelnému nárustu čtenosti a unikátních návštěvníků, což hezky ilustruje, jak nesprávný byl tvůj příměr k navyšování počtu závodů v F1.-
odin
10:14 16.12.2015 77.240.103.XXX... Je fakt, že sem chodím, když mám čas. Někdy po týdnu, jindy ob den. Ale rozdíl mezi články si uvědomuji. Když vezmu jen tvoje články z poslední doby, tak si myslím, že např. "Slavnostní oběd Ferrari: Vzpomínky, dárky a naděje před sezónou 2016"
Zdroj: [odkaz na stránku]
tě zdaleka nestál tolik úsilí a času, jako "Sezóna 2015 z pohledu statistického"
Zdroj: [odkaz na stránku]
a to jste na to byli dva. Dej vědět, jestli se mýlím. A mrkni, kolik komentářů je u prvního a kolik u druhého příkladu. Pro mne je to měřítkem "zajímavosti-atraktivity" článku. K některým článkům se ani nedá "smysluplně" diskutovat.
Zkvalitnění zdejší diskuze? To je otázka. Já si nemyslím, že se zkvalitnila. Ubyl Kapor, který většinou popsal svými slovy obsah článku, ale občas se mu povedlo napsat leccos zajímavého. Nevyjadřoval se hrubě, byl tu spíše jakýmsi "místním bláznem". Jinak tu jsou staří známí, krom pár nicků (jež mi chybí např.Nasir, Arnoux) se nic nezměnilo. A když sem přišli prudit z konkurenčního webu, místní komunita si s nimi lehce poradila.
Příspěvek byl redakčně upraven.-
Petr
10:43 16.12.2015 109.81.245.XXXOpakovat to už nebudu, ale nebyl smazán ani jeden lživý či kodex porušující příspěvek. Snahu nás křivě obvinit pochopitelně tolerovat nebudeme.
Jistě, že se články liší časem, který jejich přípravou strávíme. Ale zbytečné se u nás nevyskytují - max. z tvého pohledu. Vybral jsi dva extrémy - samozřejmě, že statistika zabrala více. Ale mimochodem k tvému uváděnému článku o Ferrari - kde jinde jsi viděl ty fotky? U okolní konkurence asi těžko. Ty fotky (mj. full HD rozlišení) nebyly jen repostnuty, někdo strávil čas jejich ořezem, nahráním a katalogizováním, abyste je mohli snadno později zpětně vyhledat ve fotogalerii. To zabralo více času než text. A věřím, že za zbytečný to kromě tebe sotva někdo pokládal. Kde ses dozvěděl, jaké dárky dostali Kimi a Seb?
Zkvalitnění diskuse, to nebyla otázka. Ty si to nemyslíš, my v tom máme jasno. Neubyl jen Kapor (toho ostatně nikdo necenzuruje ani nebanuje). Místní komunita si s nimi nemohla lehce poradit, obzvlášť poté, co se zde někteří její členové objevují jen jednou za týden. Máme velkou radost z toho, jak se diskuse u nás vyvinuly.
-
-
-
rock
09:04 16.12.2015 37.188.128.XXXSnížením počtu závodů bys asi zvýšil exkluzivitu, ale nedělej si iluze, že by se povedlo odmazat jenom ty nudné a zůstaly by ty zajímavé.
Mám intenzovní pocit, že jestliže jsme měli (příklad) 6 závodů exkluzivních, 8 průměrných a 6 hodných prospání, tak po snížení závodů na polovinu bys dospěl k poměru 3-4-3. V podstatě jediný, čeho bys s velkou pravděpodobností docílil je, že by ses těšil i na ty nejnudnější GP, abys je pak stejně odzíval.
A protože se -zatím- bavím i u těch "průměrných", tak raději hlasuji pro 14 příjemných nedělí, než jen pro 7.-
-
odin
09:37 16.12.2015 77.240.103.XXXŠpatně jsi to pochopil. Mně nešlo o odmazávání nějakých závodů, ale o ukončení navyšování. A to je rozdíl. Alespoň já v tom rozdíl vidím.
A šlo mi spíše o "filozofii jak dál?" Závody se stávají nudnějšími, předjíždí se v boxech, místo na dráze, klesá sledovanost jak na okruzích, tak u tv. Logicky ubývá peněz které F1 produkuje. A tohle Bernie s Todtem řeší prolomením limitů a navýšením závodů. Podle mne špatné, krátkozraké řešení. Ono na to nejde hledět jenom ze svého "sobeckého" hlediska spotřebitele. Pokud chci po někom kvalitu, tak mu také musím dovolit kvalitu vyprodukovat. V případě sportovců, jim nechat nějaké volno na odpočinek, regeneraci. V případě konstruktérů čas na vývoj, nebo na nové nápady, které jen málo kdy příjdou, když je člověk ve stresu v plném pracovním zápřahu atd. atd.
Tohle jsem měl na mysli...-
rock
09:58 16.12.2015 37.188.128.XXXTak k tomu prvnímu odstavci, s tím bych si nedělal starosti. Imho je 20+-2 reálné maximum a výš se to nedohrabe z časových důvodů. Týmy budou chtít přes zimu vyvíjet, na jaře testovat. A přiznám se, že těch 15 závodních víkendů IndyCar mi letos připadalo málo. Březen-srpen a v září už zbývala jenom F1. 20 je fajn.
Ale k té druhé části, tam bych si dovolil velmi oponovat: kvalita závodů vůbec není o tom, kolik necháš týmům na přípravu (spíš naopak). To, jestli bude tým mít na spekulování o poloze klapky na křídle 2 nebo 4 měsíce, na kvalitu závodu nemá ani sebemenší vliv. Kvalita je o předpisech (nad těmi můžou odpovědné osoby přemýšlet, i když bude sezóna v plném proudu) a o tratích (a ty už budou jenom bezpečnější, sterilnější a nudnější, ale s tím se musíme smířit, protože taková je doba).-
odin
10:26 16.12.2015 77.240.103.XXXrocku,rocku... Já si pamatuji doby (a ty nejspíše bys měl taky), kdy se tvrdilo, že 16 závodů je maximum. Pak se pomaloučku, potichoučku navyšovalo až na 19. A všichni tvrdili, že 19 je strop, přes který nelze jít. A máme tu 20 podniků, na kterých se zúčastnění dohodli, jako na stropu.
Najednou Bernie přichází s nápadem zvýšit strop o další "štok". Ten člověk nebude mít nikdy dost. Tak že limitem je spíše jeho věk, než nějaké "reálné maximum", které už bylo mnohokrát posunuto.
Druhý odstavec OK.-
-
-
Mike17
10:37 17.12.2015 93.99.87.XXXJá to vidím mezi vámi tak půl na půl. Souhlasím, že zvyšovat počet závodů by se už moc neměl. Vede to k lehké "devalvaci" zájmu o závody.
Na druhou stranu si myslím, že počet závodů nesouvisí s atraktivitou jednotlivých závodů. V tomto má pravdu Rock, že procento zajímavých zůstane stejné, takže vyšší počet závodů zajistí vyšší počet zajímavých i nudných.-
odin
16:04 17.12.2015 77.240.103.XXXNení oblast, kde bych se s rockem zásadně rozcházel. Vše co napsal, klidně podepíšu také. V mém původním příspěvku jsem chtěl jenom říci, že navyšováním počtu závodů se neodstraní jejich klesající atraktivita. To je vše. Já jak "čtu mezi řádky" v tom hned vidím cosi jiného. To jednak, a druhak jsem vychován tak, že dohody ctím a očekávám totéž od druhých. Což je v dnešním cynickém světě považováno za úchylnější než pedofilie. Tak mi jednoduše vadí, když někdo chce porušovat dohody.
-
-
-
-
-
-
-
Pepan
20:34 15.12.2015 89.24.157.XXXTen počet závodů je nesmyslný. Bude znamenat delší dobu, kdy vozy nebudou v mateřských garážích, kratší dobu na možný servis a taky vyšší možnost chyb u přepracovaných zaměstnanců v závodní sezóně. A to všechno jenom proto, že Bernie potřebuje klesající sledovanost nahradit jiným způsobem výběru peněz.
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek