DISKUZE K ČLÁNKU Johansson označil současnou situaci týkající se motorů za "legrační"

Švédský expilot F1 považuje současná pravidla týkající se pohonných jednotek za "směšná, komickou nebo legrační", protože podle něj mají jediný důsledek - zabraňují ostatním výrobcům, aby stáhli odstup od dominujícího Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Johansson označil současnou situaci týkající se motorů za "legrační"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 18.11.2015 12:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pikaso (Hlasovalo 9 lidí) 18.11.2015 12:28
Co dodat ??? Snad jenom to, že tohle všechno… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pikaso

    Pikaso

    62.240.164.XXX
    Co dodat ??? Snad jenom to, že tohle všechno odborníci vědí a vše je jenom debilní a samostředné snaze jednotlivců zbohatnout na úkor druhých. Co jiného totiž šašky z FIA a BE mohlo přivést na tento nesmyslný systém. 1-V rámci šetření zavedli motor minimálně o 12 mil. dražší motory. Tím dokázali, že 2 nové týmz mohli rovnou do kopru a třetí se potácí tam kde se potácí. (jaká tedy úspora). 2- dvojité zakazování dvojitého difusoru, tak aby v určitém roce vyhrál titul ten vyvolený. 3-Nesmyslný zásah do vyvíjeného šasí ohledně nosu, který je údajně nebezpečný. (hnusná auta a nové nesmyslné náklad na vývoj něčeho už vyvinutého) 4-sterilizace strategie formou zrušení možnosti několika výrobců pneumatik. atd. atd. atd atd. Určitě vás každého napadne spousta dalších. Tragikomické je, že ti co mají možnost něco ovlivnit a změnit neustále jenom pláčou, že sledovanost F1 klesá, dva mistři světa musí koukat na výfuky ostatních bez naděje na zlepšení a mistr světa je každému znám od začátku testování. Proč tohle to všechno je ??? Protože pár nenažrancům, kterým sport nic neříká si takto cpou své kapsy bez ohledu na sport, závodníky a fandy. Kolik asi Mercedes zaplatil, aby změna pravidel nenastala ??? Kolik asi peněz zaplatí až bude nutno i přes tendr zakázat nezávislý motor ??? Kolik platil RBR za ignorování prohřešků proti pravidlům po dobu 5 let ??? Kolik asi stál RB titul v roce 2009, když si klidně jezdí se zakázanou součástkou, která evidentně přinesla jeho stáji titul, aby byla další rok znovu již po druhé zakázána ??? Nejhorší na tom všem je fakt, že my opravdový fandové formule jedna nemáme na co koukat. Královská třída motorsportu byla tím vším tak poškozena a byla zmrzačena, že dnes už ani není tím top, což podle mě znamená nejlepší výsledky ve svém oboru. Vývoj je tak skvělý, že rekordy jsou na dlouhou dobu nepřekonatelné a bůh ví jestli je někdy nějaká F1čka ještě překoná. Sport se žene do záhuby a ze stejného důvodu, kdy F1 ztrácí fandy a sledovanost rostou v době úspor počty závodů. Nikdy se tedy nejednalo o úspory pro závodící, ale pouze a jenom o nehorázné zisky BE a dalších. 5, 3, ale i jenom 1 závod navíc stojí každou stáj další obrovské peníze, které rozhodně nelze zařadit do kategorie snižování nákladů. A co hůř na lepší časy se neblýská. BOHUŽEL

    + 9 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Kamuj Kobajaši s Toyotou TF109

Toyota se vrací do F1, uzavírá technické partnerství s Haasem

Oscar Piastri se podle Ecclestonea stane brzy šampionem

Ecclestone chválí Piastriho: "Do 2 let bude mistrem světa." Sedí přirovnání k Prostovi?

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře smetl Norris

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • Kvalifikace (23:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (20:00 - 21:00)
    • 1. Závod (00:00)
  • Neděle

    • 2. Závod (21:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama