DISKUZE K ČLÁNKU Nenechám kámen na kameni, hrozí odhodlaný Ecclestone
Ti dva se moc dobře znají už od 70. let, kdy společně začali měnit tvář F1. O jejich aktivitách také víme něco z našeho seriálu FOCA versus FISA, jehož další pokračování chystáme. Nyní se tito dva veteráni sešli, aby se zamysleli nad dalším vývojem F1.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Nenechám kámen na kameni, hrozí odhodlaný Ecclestone
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovalo 10 lidí)
20.10.2015 13:26
Já bych to Pirelli zas tolik nevinil. Oni plní… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
uzivatel000635
13:26 20.10.2015 88.101.0.XXXJá bych to Pirelli zas tolik nevinil. Oni plní zadání FIA, resp. týmů a dodávají, co si u nich objednali. A že ta pneumatika nevydrží jízdu přes obrubníky? Ty na lyžích projedeš přes kamení a další bordel a potom budeš vinit výrobce lyží za nekvalitní výrobek, protože sis poškrábal skluznici?-
Mike17
13:41 20.10.2015 93.99.87.XXX1. Přes obrubníky se jezdí už 65 let. Je to dost dlouho na to, aby s tím u Pirelli počítali. Dřívějším výrobcům to problémy nedělalo.
2. Nesoudím tu jak moc za obrovskou degradaci může zadání FIA nebo Pirelli (přesné zadání jsem nikdy neviděl). Když použiji tvoji analogii: Pokud se lyže při závodech vlivem velké rychlosti začnou zpomalovat, až bude hrozit, že se lyže rozpadnou a závodník bude stát, budu jako divák nespokojen. A bude mi celkem jedno, jestli za to bude moct lyžařská asociace, nebo výrobce lyží. Budu chtít vidět soutěž o nejrychlejšího lyžaře, ne o toho, který bude nejvíc šetrný ke skluznici, nebo ke sněhu.-
mi88ki
10:11 22.10.2015 165.72.200.XXXPodle těch mínusů bych řekl, že místní chtějí vidět závodit o nejlepšího údržbáře lyží než o nejrychlejšího lyžaře. Což sice nechápu, ale když to chtějí?
Ten kdo je příliš agresivní, jezdí příliš rychle, tak si odrovná lyže a nezaslouží si podle nich vyhrát. Ten kdo si víc přibrzdí a netočí tolik je asi podle nich šampión.
Hodně lidí si ti myslí, že závod je o tom, udělat ideální podmínky pro předjíždění, ale vůbec si neuvědomují, že ty Pirrelky dělají přesný opak. Nejenže vozy přicházejí o velký aerodynamický přítlak v zatáčkách, ale aby toho nebylo málo, tak si hlavně při jízdě za někým odrovnávají, už tak vysoce degradující pneumatiky. A to ani ten vepředu si nemůže dovolit jízdu na limitu vozu. A to nemluvě o tom, co je to za bordel na trati mimo hlavní stopu, kde často předjíždějící musí jet.
To je tu tolik lidí co to není schopno pochopit ? Lepší, trvanlivější gumy = lepší podmínky pro předjetí. A že bude méně zastávek v boxech? Tak ať nařídí tři povinné pitstopy a už vůbec nebude důvod šetřit gumy, o to lépe.-
Mike17
11:00 22.10.2015 93.99.87.XXXOn si Mida o to srovnání sám řekl. Ale aplikovat se to dá na kterýkoliv sport. Nikomu by se nelíbilo, kdyby cyklisti museli šetřit gumy a nejezdili moc rychle, Bolt by ve sprintu musel opatrně startovat, aby se mu nerozpadly tretry, hokejisti by nesměli moc prudce měnit směr, aby si neopotřebovali brusle, nebo střílet pomalu, aby jim vydržela hokejka.... F1 je snad jediný sport, kde nevyhrává ten nejrychlejší, ale ten který dokáže nejlíp opatrovat své nářadí. A pak se diví, že diváků ubývá. K čemu 1000k monstra, když musí projíždět zatáčky pomalu, aby se jim náhodou nestalo, že jim ujede zadek a oni budou muset do boxů pro nové gumy.
Já to moc nechápu, že je tu tolik lidí, kterým se to líbí. Vždyť se z těch závodů úplně vytratila bojovnost, protože bojovat se nevyplatí. Jsou tu pořád stupidní porovnání s roky před 2010. Ale vůbec jim nedochází, že jsou to nesrovnatelné doby a tehdejší problémy s předjížděním napravilo DRS a systém 2 různě tvrdých směsí. A to přece může zůstat. A přesně jak říkáš. Když někdo nejezdí v závěsu, aby si nezrušil gumy, tak ani nikoho nepředjede. Už se jen čeká na podseknutí v boxech. Předjíždí se jen při různých směsích gum a to ještě v půlce pole. Na špici vyjímečně.
Ony klidně můžou existovat gumy, co vydrží jen čtvrtinu závodu. Ale neměly by být tak náchylné k opotřebení. Když někdo probrzdí nebo zadriftuje, má být potrestán ztrátou času, který ho to stálo. Ne ještě tím, že bude až do výměny každé kolo o několik desetin pomalejší. Pak ten strach pilotů z probrždění naprosto chápu, protože jim jedno velké pokazí celý závod. A to dobře není.
Mínusy neřeším. Je to jedno z témat, kdy dostanu víc mínusů, ať napíšu cokoliv. Když řekne Marko, že ráno vyjde slunce a já s ním budu souhlasit, 100% dostanu víc mínusů než plusů.
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek