DISKUZE K ČLÁNKU Castroneves nemá rád Formulu 1

Trojnásobný víťaz 500 míľ Indianapolisu Helio Castroneves vyhlásil, že Formula 1 je iba kopa politiky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Castroneves nemá rád Formulu 1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 30.05.2013 22:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Frciiik (Hlasovalo 19 lidí) 30.05.2013 14:59
Kritika Hm, kritizuje, že je to jenom o tom, kdo… »
» skejpa (Hlasovalo 17 lidí) 30.05.2013 14:11
Ale notak. Totožná technika možná tak v zásadě.… »
» Adi (Hlasovalo 14 lidí) 30.05.2013 15:46
Nebyl náhodou Bourdais dvoj nebo trojnásobný… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    94.113.98.XXX
    f1 je o politice pokud by nebyla tak by nemohli vyhravat prumerní jezdci typu vettel ten je jasná ukazka protekce a nadrzovanía podvodníci

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Frciiik

    Frciiik

    109.164.3.XXX
    Kritika Hm, kritizuje, že je to jenom o tom, kdo koho zná, ale sám má rád Massu, protože je to jeho kamarád. Kdyby měl kamarádů v F1 víc, tak proti nim určitě taky nic nemá. Nějak mu to stojí na vodě...

    + 19 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000792

      uzivatel000792

      88.212.36.XXX
      Ani nie. Ved to, ze F1 je privelmi o politike je zname uz velmi dlho. A to, ze vacsina jazdcov su primadony taktiez. Ved prave taky Hamilton sa na to uzasne hodi, aj s tym jeho psom. Len v jednom sa Helio pletie a to je Vettel. Ten je dalsou z primadon.

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Aby sa Helio dostal do F1,... ...musel by ho niekto vyzvať po rokoch kedy získal titul v Indy a to v F1 nie je zvykom, lebo tímy väčšinou nepozývajú do tímov legendy, ktoré majú sice so závodením na Amerických ováloch skúsenosti, ale nie sú dostatočne rýchly na tratiach F1 ako mladí jazdci získaní z GP2, alebo juniorských klubov ako je Toro Rosso, ktorí musia mať navyše v poslednom období nielen požadovanú rýchlosť, ale aj vplyvných sponzorov, lebo je to nesmierne dôležité pre ďalšiu existenciu tímu v kolotoči F1. Tak to sú tie dôvody Helio, prečo ti žiadna pošta neprišla a ani nepríde. Báj, báj ! 18

    + 7 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • zlo

      92.225.49.XXX
      ICS není v žádném jen o oválech. Ty netvoří ani třetinu kalendáře. Stejně jako tomu bylo v CART, kde Helio jedzil skvěle.
      Dnes je v seriálu 3x superspeedway a to na 3 různé způsoby (Indianapolis, technicky těžký třízatáčkový ovál v Poconu a extrémně rychlá Fontana), krátký plochý ovál (Milwaukee), krátký klopený ovál (Iowa) a rychlý střední ovál s vysokým klopením (Texas).
      Naopak zkušenosti s tímto typem závodů by se v F1 mohly hodit. Barichello loni paradoxně jezdil lépe na oválu, jelikož to vyžaduje hodně precizní a jemný styl, na rozdíl od nepříliš kvalitních městských tratí, které v seriálu dominují.

      + 5 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • dVL

        217.75.92.XXX
        "technicky těžký třízatáčkový ovál" 12
        - pobavilo

        + 4 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rh

          88.103.147.XXX
          Má pravdu.

          + 5 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • zlo

          92.225.49.XXX
          Pocono, byť má jen tři zatáčky, je technicky velmi náročná trať.
          Krom dlouhých rovinek vyžadujících minimální přítlak zahrnuje tři hodně odlišné zatáčky. Jsou jinak klopené a s jiným poloměrem. Klopení je 14, 9 a 6 stupňů, což znemožňuje ideální nastavení. Do zatáček se najíždí rychlostí v rychlostech okolo 350 km/h a malým přítlakem, přičemž z jejich charakteru je jasné, že vůz nemůže být nastaven ideálně pro všechny. Rozhodně to neprojedete celé s plným plynem na podlaze.
          Pro všechny rýpaly: I Rubens loni prohlásil, že Indianalopis je okruh s 4 nejtěžšími zatáčkami, které kdy zažil. A to jsou stejné.

          + 4 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • zlo

    92.225.49.XXX
    politika Politika těžce vládne i v ICS. Platících pilotů je ještě víc, než v F1. Jezdili i skuteční tragédi, typu Milka Duno.
    Závodění v ICS je jednoduše jiné. Ale věřím, že takový Hamilton nebo Alonso by byli velmi rychlí a konkurenceschopní od počátku. O Massovi pochybuju.

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001115

    uzivatel001115

    178.216.148.XXX
    Joo nemá na F1 tak kecá, takový jsou nejlepší. Jaká je F1 víme, ale jezdci? Zajímavý že když někdo občas přijde z Indy tak v F1 nic a jezdci F1 se v Americe prosazují často, např. i takoví kteří v F1 nic moc, viz např. Sato. Nad tím by se asi chlapec měl zamyslet a nasadit si mozek.

    + 13 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      77.240.178.XXX
      No, nevzpomínám si, že by v posledních letech často probíhal mix jezdců z F1 do Indy a naopak, natož , aby z F1 uspěli v Indy. Je nutno podotknout, že v Indy se jezdí s totožnou technikou, ale Bourdais ne a ne se prosadit, Satovi trvalo tři roky než vyhrál a Speed, ten se ani nekvalifikoval.

      + 3 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • skejpa

        skejpa

        37.188.234.XXX
        Ale notak. Totožná technika možná tak v zásadě. Ale jinak tam platí to samé co ve formuli 1. Dobrý tým = dobrá formule. A bavíme se tady taky o špičce F1. Bourdais nebyl nikdy špička. Sato taky ne. Bavíme se tady hlavně o Hamiltonovi, Raikkonenovi, Buttonovi, Hulkenbergovi, apod., které mistr Helio označil za primadony. Podle mě hodně přestřelil.

        + 17 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        88.103.147.XXX
        A Barik byl rád za čas od času top 10.

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mynona

        165.72.200.XXX
        Bourdais byl v Americe snad hvězda první velikosti ? Nevím jak teď a ani jsem si nevšimnul, zda tam ještě jezdí, ale v Cartech vyhrál několik sezón za sebou, pokud se nemýlím.

        + 9 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.5.XXX
      Nebyl náhodou Bourdais dvoj nebo trojnásobný šamion CART serie, ve své době špička amerických formulí?03

      + 14 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mynona

        86.49.34.XXX
        Tak jsem se díval a vyhrál 4x za sebou Cart. Pak šel do F1. A Indy pak jezdil snad jeden rok, ale bez úspěchu. Nyní jezdí hlavně vytrvalostní série. Možná by si ještě zasloužil šanci v F1. Jeden rok v podprůměrném Toro Rosso je dost málo.

        + 6 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama