DISKUZE K ČLÁNKU Castroneves nemá rád Formulu 1
Trojnásobný víťaz 500 míľ Indianapolisu Helio Castroneves vyhlásil, že Formula 1 je iba kopa politiky.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Castroneves nemá rád Formulu 1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
uzivatel000792
21:45 30.05.2013 88.212.36.XXXAni nie. Ved to, ze F1 je privelmi o politike je zname uz velmi dlho. A to, ze vacsina jazdcov su primadony taktiez. Ved prave taky Hamilton sa na to uzasne hodi, aj s tym jeho psom. Len v jednom sa Helio pletie a to je Vettel. Ten je dalsou z primadon.
-
-
Kapor
14:50 30.05.2013 194.160.178.XXXAby sa Helio dostal do F1,... ...musel by ho niekto vyzvať po rokoch kedy získal titul v Indy a to v F1 nie je zvykom, lebo tímy väčšinou nepozývajú do tímov legendy, ktoré majú sice so závodením na Amerických ováloch skúsenosti, ale nie sú dostatočne rýchly na tratiach F1 ako mladí jazdci získaní z GP2, alebo juniorských klubov ako je Toro Rosso, ktorí musia mať navyše v poslednom období nielen požadovanú rýchlosť, ale aj vplyvných sponzorov, lebo je to nesmierne dôležité pre ďalšiu existenciu tímu v kolotoči F1. Tak to sú tie dôvody Helio, prečo ti žiadna pošta neprišla a ani nepríde. Báj, báj !-
zlo
15:07 30.05.2013 92.225.49.XXXICS není v žádném jen o oválech. Ty netvoří ani třetinu kalendáře. Stejně jako tomu bylo v CART, kde Helio jedzil skvěle.
Dnes je v seriálu 3x superspeedway a to na 3 různé způsoby (Indianapolis, technicky těžký třízatáčkový ovál v Poconu a extrémně rychlá Fontana), krátký plochý ovál (Milwaukee), krátký klopený ovál (Iowa) a rychlý střední ovál s vysokým klopením (Texas).
Naopak zkušenosti s tímto typem závodů by se v F1 mohly hodit. Barichello loni paradoxně jezdil lépe na oválu, jelikož to vyžaduje hodně precizní a jemný styl, na rozdíl od nepříliš kvalitních městských tratí, které v seriálu dominují.-
-
zlo
19:28 30.05.2013 92.225.49.XXXPocono, byť má jen tři zatáčky, je technicky velmi náročná trať.
Krom dlouhých rovinek vyžadujících minimální přítlak zahrnuje tři hodně odlišné zatáčky. Jsou jinak klopené a s jiným poloměrem. Klopení je 14, 9 a 6 stupňů, což znemožňuje ideální nastavení. Do zatáček se najíždí rychlostí v rychlostech okolo 350 km/h a malým přítlakem, přičemž z jejich charakteru je jasné, že vůz nemůže být nastaven ideálně pro všechny. Rozhodně to neprojedete celé s plným plynem na podlaze.
Pro všechny rýpaly: I Rubens loni prohlásil, že Indianalopis je okruh s 4 nejtěžšími zatáčkami, které kdy zažil. A to jsou stejné.
-
-
-
zlo
14:48 30.05.2013 92.225.49.XXXpolitika Politika těžce vládne i v ICS. Platících pilotů je ještě víc, než v F1. Jezdili i skuteční tragédi, typu Milka Duno.
Závodění v ICS je jednoduše jiné. Ale věřím, že takový Hamilton nebo Alonso by byli velmi rychlí a konkurenceschopní od počátku. O Massovi pochybuju. -
uzivatel001115
13:42 30.05.2013 178.216.148.XXXJoo nemá na F1 tak kecá, takový jsou nejlepší. Jaká je F1 víme, ale jezdci? Zajímavý že když někdo občas přijde z Indy tak v F1 nic a jezdci F1 se v Americe prosazují často, např. i takoví kteří v F1 nic moc, viz např. Sato. Nad tím by se asi chlapec měl zamyslet a nasadit si mozek.-
anonym
14:08 30.05.2013 77.240.178.XXXNo, nevzpomínám si, že by v posledních letech často probíhal mix jezdců z F1 do Indy a naopak, natož , aby z F1 uspěli v Indy. Je nutno podotknout, že v Indy se jezdí s totožnou technikou, ale Bourdais ne a ne se prosadit, Satovi trvalo tři roky než vyhrál a Speed, ten se ani nekvalifikoval.-
skejpa
14:11 30.05.2013 37.188.234.XXXAle notak. Totožná technika možná tak v zásadě. Ale jinak tam platí to samé co ve formuli 1. Dobrý tým = dobrá formule. A bavíme se tady taky o špičce F1. Bourdais nebyl nikdy špička. Sato taky ne. Bavíme se tady hlavně o Hamiltonovi, Raikkonenovi, Buttonovi, Hulkenbergovi, apod., které mistr Helio označil za primadony. Podle mě hodně přestřelil.
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek