DISKUZE K ČLÁNKU Nula vylepšení, slabý motor Ferrari. Šéf Haasu očekává náročný závěr sezóny

Haas v letošní sezóně neprožívá nejlepší období a ani její závěr podle šéfa Günthera Steinera nebude o nic lepší. Na týmy čeká do 13. prosince ještě 8 velkých cen.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nula vylepšení, slabý motor Ferrari. Šéf Haasu očekává náročný závěr sezóny

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 26.09.2020 00:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 24.09.2020 16:28
Honda nefunguje dobře ani po těch 6 létech vývoje… »
» Adi (Hlasovali 2 lidé) 24.09.2020 21:22
Tu ostudu, co Honda předvedla s McLarenem, to… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 24.09.2020 09:31
Co Williams. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    84.42.147.XXX
    Šéf Haasu ještě může být relativně v pohodě a s čistým štítem, ale za to Binotto a hlavně obchodník a tajnůstkář za tenkou zdí Stroll, ať se skalním Fandům F1 raději vyhnou co největším obloukem, jinak by je za tu stagnaci formy a hlavně Týmového ducha museli vynést v zubech 12

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    83.240.61.XXX
    Haas to bude mít na body již sakra těžké. Ostatní vylepšují a obavám se, ze se velmi brzy propadnou v relativní výkonnosti až na úplný chvost za AR i Williams. Jen malá poznámka k letošní výkonnosti PJ Ferrari, jak tady tak i na jiných webech se píše, ze PJ Ferrari patří MEZI nejslabší v poli, at se snažím jak se snažím, nenapadá me žádný jiný výrobce, který by měl podobně slabou PJ. Jak tomu tedy mám rozumět? Myslím, že je více než jasné, že PJ Ferrari JE nejslabší v poli a nikdo ji na chvostu nedělá společnost.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      A co má Haas dělat, když jejích stěžejní dodavatel-Ferrari už sezónu odpískalo. Přece nemůžou sami postavit lepší vůz než jejích chlebodárce. 12

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Podívej se, kdo jim na chvostu dělá společnost, možná tě přestane něco napadat, a přečteš si jak to vlastně je....

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        83.240.61.XXX
        Prozradíš mi, která PJ dělá na chvostu společnost Ferrari? Vážně by mě to zajímalo.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    [odkaz na stránku]

    cca 9:00......Mercedes věděl co Ferrari dělá. 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Senor

    Senor

    89.111.66.XXX
    CA rikal, ze diskutuji s nekym o dodavkach motoru. Ze by Haas?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      To by ale museli začít brát všechny věci od Renaultu.....to se mně nezdá.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Senor

        Senor

        89.111.66.XXX
        Ja neříkám, ze je to Haas, ale Dallara jim dela auto, nerikam ze cele. Jestli teda CA nekecal, je to slibotechna, ale nenapadá me nikdo jiny, kdo by mohl k Rensultu jit. Williams by si jiste nepolepšil. Jedine, ze by chtel nivy vlastník navazat spojeni co nabizel Renault puvidne McL. Williams je s Merglem posledni a tohle by mu mozna s Renaultem mohlo pomoct, kdyz by dostal i aero,vaspon by nebyl na konci a mozna byl uprostřed

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Williams má smlouvu na motory Mercedes ještě snad 4 roky....ten to nejspiše nebude. Ani to nemá logiku... teda prozatím.

          Co furt máte že CA kecal..... ukecanej byl vždy a hlavně RB, teď se lehce držej, ale ono to jednou přijde, pokud Honda nedorovná.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Senor

            Senor

            89.111.66.XXX
            Williams si taky nemyslim, ale nikdy nevis, smlouvu ukoncis a jedes dal. Jde o penize, uvidime jaky fin. model bude razit novy majitel.

            Neboj, pristi rok Honda dorovna Mercedes, vse tomu nasvedcuje, nebo bude rozdil minimalni, zanedbatelny.

            CA kecal vzdycky skoro o vsem, u nej plati, kdo uteče vyhraje. Nemeli uz letos utocit na titul?

            A co mas s RB? Ze nadaval na to, te platil vice nez za motory od Merglu a cene neodpovídal jak vykon tak spolehlivist? RB umel cele ty dlouhe roky, nekdy na 1 nekdy na 2

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.213.XXX
              Honda nefunguje dobře ani po těch 6 létech vývoje, tak bych sklidnil hormón..... je na tom stejně jako vysmívaný Renault , který má letos lepší spolehlivost..... a to že dorovná Mercedes, to nelze říci. NIkdo nestojí na místě.....a všichni navyšují v nějaké době výkon, nelze to předpovědět. Já osobně si myslím že Mercedes naopak opět uteče....už teď neukazují uplně všechno.....

              + 3 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                A jak by sis výkon Hondy představoval? Po odluce se vrátila Honda do rozjetého vlaku jako těžce nepřipravená a dnes je s Renaultem zhruba na stejné úrovni za jednoznačně nejlepším Mercedesem a daleko před Ferrari.
                Z mého pohledu dosáhla Honda lepšího výkonu než od ní očekávala většina odborníků.

                + 0 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Adi

                  Adi

                  83.240.61.XXX
                  Tu ostudu, co Honda předvedla s McLarenem, to bych nepřál ani svému největšímu nepříteli. 03 Letos mají komplexně horší motor než Renault. Hlavně spolehlivost hapruje a i quali mod měli horší než R. Race mod mají velmi srovnatelný a to i s Mercedesem, tady výrazně ztrácí jen PJ Ferrari, ale to ztrácí kromě spolehlivosti všude.

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    No právě. Takovou katastrofou s jakou přišla Honda si nedokázal snad nikdo ani představit. A ejhle jak dnes čumí i Ferrari.
                    U Hondy se zdá, že konstrukčně ten motor špatný není, jen elektronika hodně hapruje. Klasický problém ajťáků, ti na co šáhnou to nejdříve během chvilky zk**** a pak to měsíce napravují aby aspoň trochu fungovalo to co předtím bez problému fungovalo.
                    Příspěvek byl redakčně upraven.

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Co Williams.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Nevím, ani spekulace jsem nečetl....ale Renault by k sobě někoho potřeboval. Aby ta F1 byla vyváženější, ohledně motorů a dodávek komponentů .....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Miroslav D.

          Miroslav D.

          194.228.59.XXX
          To by potřeboval, Ghosna, ale ten se světovládě nehodí, takže Renault letí šipku směrem dolu, a teď nemluvim o F1. Smutný příběhy se dějou.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            83.240.61.XXX
            Viděl si čísla? Evidentně ne. Renaultu padají prodeje méně než VW, o hodně méně než Fordu a Opelu. Navíc je jasná jednička v elektromobilech. Ano Ghosn byl skvělý manager a pravý kapitán autoprumyslu, ale de Meo je taky velká ikona, ten pan mimo jiné zachránil Seat. BTW pro program F1 je rozhodne více nadšen než jeho předchůdci. Za me 01

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.213.XXX
              ADI klapky z očí , budeš jinak za "hlupáka".
              Renault v první polovině roku 2020 zaznamenal rekordní ztrátu 7,3 miliardy eur. Násobit umíš viď...

              Jinak prsty v tom má Mitsubishi a i Nissan. Renault bude muset zrušit nějaké tovarny. Zvládne to, ale situace není dobrá.....

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Valtteri Bottas po vyhrané kvalifikaci na Nürburgringu

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci na legendárním okruhu

Valtteri Bottas v 1. tréninku v Portimau

Kvalifikaci ovládl po těsném souboji s Hamiltonem Bottas

Lewis Hamilton počas závodu na Nürburgringu

Jediný trénink na italské Imole pro Hamiltona

Sergio Pérez a Max Verstappen po kontaktu v závodě na Monze

"Red Bull nebo nic," přiznává Pérez

Kimi Räikkönen a Antonio Giovinazzi setrvají u italského týmu

Kimi zůstává v F1, Alfa Romeo svou jezdeckou sestavu v roce 2021 nezmění

Charles Leclerc v Portimau

Ferrari musí prokázat, že jeho pokrok nesouvisí jen s vlastnostmi posledních okruhů

Lewis Hamilton po úspěšném závodu na Nürburgringu

Hamilton může zdolat hranici, která se zdá být nepřekonatelná, myslí si bývalý pilot F1

Pierre Gasly se svou trofejí za první místo v závodě na Monze

Gasly má jasno, Albona u Red Bullu nenahradí

Charles Leclerc a Sebastian Vettel počas závodu na Nürburgringu

Necítím úroveň přítlaku, kterou vnímá Charles, zoufá si Vettel. Auta jsou totožná, reaguje Binotto

Alexander Albon při pátečním tréninku v Soči

Albonův konec v Red Bullu je na spadnutí. Na jeho místo se hlásí tři kandidáti

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama