DISKUZE K ČLÁNKU "Omezení přítlaku pro rok 2021 mohla být přísnější," podotýká šéf Red Bullu

Šéf Red Bullu Christian Horner věří, že Mezinárodní automobilová federace mohla být při stanovování aerodynamických pravidel pro sezónu 2021 Formule 1 ještě přísnější. Letošní monoposty generují velké množství přítlaku, což je náročné pro neměnící se konstrukce pneumatik.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Omezení přítlaku pro rok 2021 mohla být přísnější," podotýká šéf Red Bullu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 24.09.2020 18:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 23.09.2020 12:39
Ale i Honda ztrácí mazec a ta nespolehlivost. Buď… »
» SergioPÉREZ (Hlasovali 2 lidé) 23.09.2020 10:47
Nejvíce to pocítí Vettel 12 12 12 »
» Kaša (Hlasovali 2 lidé) 23.09.2020 11:03
No, nejsem fanoušek RB, ale druhé nej šasi a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Zase jen přiblblé kecy Christiana Hornera. Zajímalo by mne, oč mu jde? Veškeré snahy o radikální změny v pravidlech sabotuje (samozřejmě i s jinými vyděračskými týmy), změnu konstrukce pneumatik shazuje ze stolu a pak jen hloupě pindá, své obavy o výdrž pneumatik, v souvislosti s malými změnami pravidel. Pokrytec? Nebo, jak bych měl nazvat takového člověka?
    Podobné prohlášení jsem totiž od něho četl už dříve. Když nejprve kritizoval Pirelli za malou životnost jejich pneumatik a za nějaký čas, zase chtěl více zastávek a výměn pneu.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Domenecalllli 02 12 12 12

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Nejvíce to pocítí Vettel 12 12 12

    + 2 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    No je otázkou kdo bude nejvice tratit.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.245.XXX
      Nikdo, to rozložení se nepohne

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Senor

        Senor

        89.111.66.XXX
        Nepohne? Muzou se objevit vetsi rozdily, protoze ten kdo umi nalezt pritlak si asi, jak rika Horner, pomuze vcelku rychle a ten kdo neumi, ho bude hledat jeste hure. Takze Mergl na tom dle meho vydela.
        Jinak je zajimave, jaky je Horner optimista s hledanim pritlaku na aute pro pristi rok kdyz vidime co letos pripravili za bidu. Ale uvidime

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kaša

          Kaša

          82.142.123.XXX
          No, nejsem fanoušek RB, ale druhé nej šasi a nazýváš to "bídou"?

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Senor

            Senor

            89.111.66.XXX
            Na to ze vyhlašovali boj s Mercedesem, tak pro prvni polovinu sezony predstavili bidu. Snad i Max rika, ze RB15 bylo lepsi a casy na kolo obcas i horsi nez loni. To auto je prostě oproti predchozimu nepovedene, resp. s minimalnim pokrokem a to je špatně. Uvidime co druha pule sezony, jestli to nejak dozenou.

            + 0 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.213.XXX
              Ale i Honda ztrácí mazec a ta nespolehlivost. Buď spravedlivej....

              + 5 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Senor

                Senor

                89.111.66.XXX
                Mazec? A kolik pak ztraci Renault a Ferrari?
                Tech 20 koni co se uvadi neni tak hrozny, ale je to ztrata, vo tom zadna.
                Ale na celkove ztrate se auto podilelo vice. To byl v prvni polovine roku vetsi problem. Uvidime co bude dale, jestli to auto do pristi sezony doladi
                Ta spolehlivost je ale spatna, to je problem, kdyz do elektroniky, cidel neni videt.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  109.81.213.XXX
                  Co do toho taháš ostatní....jak Honda tak RB prostě na Mercedes něco ztracejí, to bylo Gró přízpěvku....a to si myslím že Mercedes má motorově ještě něco v zásobě a pokud nebude muset , ukazovat to nebude...až zase v nové sezóně. Myslím že to bude více jak 20 koní....., pokud Mercedes otočí kouhoutkem naplno. ( nebude muset )

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Valtteri Bottas a Lewis Hamilton počas závodu na Nürburgringu

Třetí trénink v Portugalsku opět pro Bottase

Poslední start závodu v Malajsii

Verstappen a Stroll byli kvůli kolizi u komisařů. Kdo je viníkem? + VIDEO

Valtteri Bottas po vyhrané kvalifikaci na Nürburgringu

Odpoledne byl v Portugalsku nejrychlejší Bottas. Verstappen kolidoval se Strollem

Valtteri Bottas v 1. tréninku v Portimau

Bottas začíná na 'horské dráze' v Portimau nejrychleji, Verstappen ztrácí přes 0,7 s + VIDEO

Mercedesy v GP Eifelu

Mercedes mění elektroniku obou vozů, trénink si vyzkouší bez systému DAS

První testy nového Haasu VF-20

Nový start pro Haas - na konci sezóny končí Grosjean i Magnussen

Esteban Ocon s Renaultem RS20 v Barceloně

Šéf Renaultu nepovažuje výsledky Ocona za 'katastrofu,' Alonsův přínos na simulátoru oceňován

Lance Stroll v závodě ve Španělsku

Důvod německé absence Strolla? COVID-19

Práce na voze Sebastiana Vettela

Ferrari kvůli zmrazení vývoje optimismem neoplývá. Na jakou část vozu využije své žetony?

Nico Hülkenberg na Nürburgringu před Sebastianem Vettelem

Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama