DISKUZE K ČLÁNKU Vedení Ferrari se pokouší ke krizi postavit čelem a žádá čas

V oficiálním šampionátu Formule 1 neexistoval ročník, v němž by rudé oře z Maranella chyběly. Jak napovídá jubilejní číslo, pár závodů vynechaly, ale v Mugellu mohly oslavit tisícovku absolvovaných závodů. Jenže k radosti opravdu nebyl důvod.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vedení Ferrari se pokouší ke krizi postavit čelem a žádá čas

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 15.09.2020 17:25 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Takže to bylo takhle, ať se vyhneme spekulacím a nařkům....ze strany "Ferrari"

    Továrny týmů byly od března povinně zavřené 63 dní. Továrny výrobců motorů byly nepřetržitě zavřené 49 dní, s výjimkou závodu Hondy v japonské Sakuře. Šéf sérií monopostů FIA Nikolas Tombazis se snaží vysvětlit, proč FIA takto rozhodla.

    "Uzavření továrny Honda má trochu jiná pravidla než u ostatních výrobců pohonných jednotek. Neliší se v délce, ale v načasování," tvrdí. "Důvodem je dohoda se všemi týmy a výrobci, podle níž by nikdo neměl být znevýhodněn delším uzavřením továrny kvůli pandemické situace v jeho zemi. To se tehdy týkalo hlavně Ferrari, protože v Itálii bylo zavření továren vynuceno dříve než v Británii.

    Takže jsme se shodli na tom, že nikdo by neměl mít výhodu ani nevýhodu. Jenže Japonsko mělo úplně jiný průběh boje s Covid-19 než Evropa. V dubnu, kdy jsme uzavírali tuto dohodu, jsme nemohli vědět, zda Honda nebude muset mít továrnu uzavřenou v létě. Pokud by Honda měla zavřenou továrnu spolu s ostatními a pak by jí to v červenci nařídila vláda, museli bychom opět prodloužit odstávku všech ostatních. Proto jsme raději Hondě dali více flexibility. Pracovala, když byly evropské továrny prázdné, a ty teď dostanou příležitost dohnat to."
    Podle toho, jak to podalo Ferrari, tedy došlo k velké nespravedlnosti. Honda pracovala před začátkem sezony a svou pohonnou jednotku zlepšila dříve, než byl vývoj zmrazen. FIA však upozorňuje na pár důležitých detailů.

    "K homologaci pohonných jednotek se přistoupilo v průběhu února. A nikdo, včetně Hondy, od té doby nezlepšil výkon své pohonné jednotky. Od té doby se smí pracovat pouze na spolehlivosti. Nikdo nechce, aby homologace způsobila, že někdo bude mít nespolehlivý motor, takže na tom se smí pracovat. Na to však máme vypracované postupy, jejichž součástí je kupříkladu i informování konkurence. Není možné, aby se zlepšování spolehlivosti použilo pouze jako záminka pro změnu kompresního poměru, úpravu spalovacího prostoru nebo něčeho jiného, ​​co by motoru přidalo 20 kilowattů výkonu."
    Takže Honda na své pohonné jednotce pracovala během celého jara, ale pouze na spolehlivosti. Jistě, spolehlivější motor může Red Bull více namáhat a pomoci tak své rychlosti. Jenže na tomtéž teď může pracovat Ferrari, zatímco továrna Hondy bude zavřená. Pro vývoj pohonné jednotky, která se používá od roku 2014, však 49 dní není dlouhá doba......


    11

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama