DISKUZE K ČLÁNKU Vedení Ferrari se pokouší ke krizi postavit čelem a žádá čas

V oficiálním šampionátu Formule 1 neexistoval ročník, v němž by rudé oře z Maranella chyběly. Jak napovídá jubilejní číslo, pár závodů vynechaly, ale v Mugellu mohly oslavit tisícovku absolvovaných závodů. Jenže k radosti opravdu nebyl důvod.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vedení Ferrari se pokouší ke krizi postavit čelem a žádá čas

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 15.09.2020 17:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 14.09.2020 13:58
Ostatnímu se vyhnuli díky tajné dohodě s FIA… »
» Kaša (Hlasovali 3 lidé) 14.09.2020 14:16
No, nebyla to zas taková katastrofa, .... přece… »
» SergioPÉREZ (Hlasovali 3 lidé) 14.09.2020 15:27
FERRARI ztrácí zbytečně rok k vůli Vettela »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

odin

odin

77.240.103.XXX
Přidám se na stranu GRAHAMA, protože si také myslím, že jde jen o propagandistické kydy. Ferrari v minulosti působilo i v jiných sériích a žádný nárůst fanoušků v těchto sériích nebyl a ani masivní odliv, když tam přestali.
To jsou pohádky ovčí babičky na donrou noc, respektive vychytralé píárko.
Podle mne, ať chceme, nebo nechceme, tak atraktivitu sportu dělá jeho adrenalin, napětí, případně "příběh". Nikoliv nějaký tým, byť by tam byl staletí.
Tudíž tvrdím, že odliv fanoušků není kvůli Ferrari, ale kvůli nezáživné a sterilní F1. Přítomnost Ferrari ji nespasí, stejně jako nepřítomnost nepoloží.
A dost možná, by odchod Ferrari uvolnil promotérům ruce a během pár let by mohla F1 být zase atraktivní závodění nejlepších aut. Minimálně je to stejná pohádka, jako ta tvoje 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Takže to bylo takhle, ať se vyhneme spekulacím a nařkům....ze strany "Ferrari"

Továrny týmů byly od března povinně zavřené 63 dní. Továrny výrobců motorů byly nepřetržitě zavřené 49 dní, s výjimkou závodu Hondy v japonské Sakuře. Šéf sérií monopostů FIA Nikolas Tombazis se snaží vysvětlit, proč FIA takto rozhodla.

"Uzavření továrny Honda má trochu jiná pravidla než u ostatních výrobců pohonných jednotek. Neliší se v délce, ale v načasování," tvrdí. "Důvodem je dohoda se všemi týmy a výrobci, podle níž by nikdo neměl být znevýhodněn delším uzavřením továrny kvůli pandemické situace v jeho zemi. To se tehdy týkalo hlavně Ferrari, protože v Itálii bylo zavření továren vynuceno dříve než v Británii.

Takže jsme se shodli na tom, že nikdo by neměl mít výhodu ani nevýhodu. Jenže Japonsko mělo úplně jiný průběh boje s Covid-19 než Evropa. V dubnu, kdy jsme uzavírali tuto dohodu, jsme nemohli vědět, zda Honda nebude muset mít továrnu uzavřenou v létě. Pokud by Honda měla zavřenou továrnu spolu s ostatními a pak by jí to v červenci nařídila vláda, museli bychom opět prodloužit odstávku všech ostatních. Proto jsme raději Hondě dali více flexibility. Pracovala, když byly evropské továrny prázdné, a ty teď dostanou příležitost dohnat to."
Podle toho, jak to podalo Ferrari, tedy došlo k velké nespravedlnosti. Honda pracovala před začátkem sezony a svou pohonnou jednotku zlepšila dříve, než byl vývoj zmrazen. FIA však upozorňuje na pár důležitých detailů.

"K homologaci pohonných jednotek se přistoupilo v průběhu února. A nikdo, včetně Hondy, od té doby nezlepšil výkon své pohonné jednotky. Od té doby se smí pracovat pouze na spolehlivosti. Nikdo nechce, aby homologace způsobila, že někdo bude mít nespolehlivý motor, takže na tom se smí pracovat. Na to však máme vypracované postupy, jejichž součástí je kupříkladu i informování konkurence. Není možné, aby se zlepšování spolehlivosti použilo pouze jako záminka pro změnu kompresního poměru, úpravu spalovacího prostoru nebo něčeho jiného, ​​co by motoru přidalo 20 kilowattů výkonu."
Takže Honda na své pohonné jednotce pracovala během celého jara, ale pouze na spolehlivosti. Jistě, spolehlivější motor může Red Bull více namáhat a pomoci tak své rychlosti. Jenže na tomtéž teď může pracovat Ferrari, zatímco továrna Hondy bude zavřená. Pro vývoj pohonné jednotky, která se používá od roku 2014, však 49 dní není dlouhá doba......


11

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
pauzu nedodrželi, protože F1 vyhlásila v době koronaviru plošný uzavření pro všechny a Honda to neudělala a až zpětně něco mektaly o odložení kvůli případné vlně v japonsku, ale to japonsko to tam mělo mnohem dřív než evropa a v době kdy se evropa zavírala, tak japonsko bylo čisté a pokud mohli vyvíjet o 3 měsíce déle než konkurence, tak to znát být musí, zvlášť když výsledky letošní práce u ostatních uvidíme až příští rok

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
když tomu věříš... Už teď má liberty ohromnej problém s odlivem fanoušků, mladý to většinou nezajímá a staří jsou znechucení, když skončí ikona F1 bude to velice znát a pokud v současné době klesnou přijmy týmů najednou o 50% tak končí F1 jako taková

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Klasickej Ferrari umí.....tenhle novodobej byl problém a nejen pro Ferrari. Návštěva AVL jak Hondy , tak Ferrtari měla své důvody.
Osobně si myslím že se taky dotáhnou, ale je otázka o kolik....soupeři taky inovují.
Jinak zavřeli všichni, krom Hondy, ale tam se čekalo že zavřou jindy.(corona tam měla přijít posléze) Takže tu nepiš že nedodržela pauzu, bylo to naplánované.... ale je pravda, že vyhoda to asi byla.... Jinak třeba Renault používá loňský motor.....ale tam se to vědělo hodně dopředu.
Ona je otázka, kolik vlastně reálně motorově ztrácejí......

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Teorie, která není podložená praxí. Ale zní to Italsky dobře......
Ohledně Ekláka, ten měl Ferrari jen jako svoji manipulaci. Když má F1 Ferrari nikdo nebude vymejšlet jinou serii. Taky se jezdilo hlavně v Evropě....teď je jiný století a všechno je jinak. Ale jasně.... je potřeba udržovat pohádku dál. V Italii tomu věří, tam to i chápu ...ale zbytek světa, ten už je dávno ohledně F1 jinde.

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
ferrari modernizovalo snad před 5 lety, v tom problém nebude. Oni se právě připravovali na ty rozpočtový stropy, tak do infrastruktury investovali nemalé peníze, ale když se podíváš na jejich auto, tak tam neprobíhá žádná invence už třetí rok a to se holt muselo někde projevit

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
myslíš si, že nedokážou postavit slušnej motor? Uvědom si, že když se pustili do přestavby, tak už bylo dost pozdě a poté jim FIA stopla možnost nasadit upgrade v sezoně, což je naprostej nesmyl, když stejně můžou ten vývoj provádět. To byl skrátka jenom skrytej trest pro ferrari a pochybuju, že v příští sezoně budou takhle ztrácet jenom díky motoru.
Navíc jim nejvíc ublížil ten letošní koronavirus, protože oni jako jediní museli skutečně všechno pozavírat. Uvědom si, že Honda dokonce nedodržela ani tu nařízenou pauzu a nic se neděje

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
možná by F1 bez ferrari přežila, ale ten propad příjmů by byl obrovský, protože ferrari má největší fanouškovskou základnu a upřímně řečeno, poslední léta stojí F1 za starou belu a spousta lidí to sleduje ze setrvačnosti a pokud by jim zmizel oblíbený tým, tak se na to vykašlou a zákonitě, když zmizí ten co má fanoušků nejvíc a navíc se přesune do jiné serie, tak ti lidi půjdou pravděpodobně s nima
takže bych to nebral jako vydírání, je to pouze konstatování faktů a i eclák moc dobře věděl, proč mělo ferrari svoje benefity

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Asi vím, jak jsi to myslel a nerozporuji ti to.
Ale navíc bych řekl, že Ferrari čeká také změna v přístupu k vnitortýmovému uvažování a potažmo strategiím. (Samozřejmě, pokud budou mít auto na titul).
Podle mne jak Mercedes (2016), tak RedBull (2010) dokázali, že mít dva piloty v boji o titul je více, než tam mít jednoho. *03"
Jezdit od začátku sezóny na jasnou jedničku a dvojku, je podle mne už přežitek. (I když chápu, že se jim to na konci devadesátých let a na začátku milénia vyplácelo).03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
K článku mám dvě poznámky (a necílím na autora) 03 12
Ač jsem fanouškem Kimiho, tak musím uznat, že udělal přestupek a byl oprávněně potrestán. Čili, oba piloti Ferrari získali své body oprávněně. (Ale asi vím, jak to bylo myšleno). A neodpustím si poznámku, že bych byl velice rád, kdyby se trestaly stejné přestupky i u lídrů šampionátu stejně, jako u těch "ostatních". 03
A druhá poznámka je na adresu pana Camilleriho. Pokud tento pán myslí svá slova vážně, pak by už KONEČNĚ mohlo Ferrari přestat vydírat. Protože, já si F1 bez Ferrari představit dovedu. I když tvrdím, že by to byla obrovská ztráta. Taková, jako když zmizel Lotus, Tyrrell, Brabham, March atd. Mně totiž tyto stáje chybí stejně, jako by mi chybělo Ferrari. Na druhou stranu už sleduji F1 bez zmíněných týmů hodně dlouhou dobu a pořád mě to baví. Tak nevídím důvod, proč bych neměl sledovat F1 bez Ferrari? Naopak, nerozčiloval bych se při čtení ferraráckých vydírajících článků vždycky, když se o něčem důležitém rozhoduje.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

185.99.177.XXX
jo, a Vettela ztrácí zbytečně rok kvůli Ferrari 18

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

85.239.64.XXX
FERRARI ztrácí zbytečně rok k vůli Vettela

+ 3 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
No, nebyla to zas taková katastrofa, .... přece oba vozy bodovali!!! 11 18
To se dá dnes považovat za úspěch.

+ 3 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Ostatnímu se vyhnuli díky tajné dohodě s FIA takže já se na to dívám jako na zasloužený důsledek stopky jejich nelegální pohonné jednotky. Takovou výkonnost jen tak zpět nedostanou, dle pravidel bez zázračné komponenty je to jiná fuška.

+ 3 / − 12

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Ferrari čeká investice do zázemí, stejně jako Mclaren. Zařízení mají po sezóně....tam je velký kus zakopanéhop psa....a to na tom Ferrari rozhodně není tak špatně, jako byl Mclaren z Hondou. Ty šli s motorem do F1 jako garažmistři z 80 let.... 02 Ono se to ukázalo, co vše museli za těch 5 let dobudovat.

+ 2 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama