DISKUZE K ČLÁNKU Vedení Ferrari se pokouší ke krizi postavit čelem a žádá čas

V oficiálním šampionátu Formule 1 neexistoval ročník, v němž by rudé oře z Maranella chyběly. Jak napovídá jubilejní číslo, pár závodů vynechaly, ale v Mugellu mohly oslavit tisícovku absolvovaných závodů. Jenže k radosti opravdu nebyl důvod.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vedení Ferrari se pokouší ke krizi postavit čelem a žádá čas

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 15.09.2020 17:25 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    K článku mám dvě poznámky (a necílím na autora) 03 12
    Ač jsem fanouškem Kimiho, tak musím uznat, že udělal přestupek a byl oprávněně potrestán. Čili, oba piloti Ferrari získali své body oprávněně. (Ale asi vím, jak to bylo myšleno). A neodpustím si poznámku, že bych byl velice rád, kdyby se trestaly stejné přestupky i u lídrů šampionátu stejně, jako u těch "ostatních". 03
    A druhá poznámka je na adresu pana Camilleriho. Pokud tento pán myslí svá slova vážně, pak by už KONEČNĚ mohlo Ferrari přestat vydírat. Protože, já si F1 bez Ferrari představit dovedu. I když tvrdím, že by to byla obrovská ztráta. Taková, jako když zmizel Lotus, Tyrrell, Brabham, March atd. Mně totiž tyto stáje chybí stejně, jako by mi chybělo Ferrari. Na druhou stranu už sleduji F1 bez zmíněných týmů hodně dlouhou dobu a pořád mě to baví. Tak nevídím důvod, proč bych neměl sledovat F1 bez Ferrari? Naopak, nerozčiloval bych se při čtení ferraráckých vydírajících článků vždycky, když se o něčem důležitém rozhoduje.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      možná by F1 bez ferrari přežila, ale ten propad příjmů by byl obrovský, protože ferrari má největší fanouškovskou základnu a upřímně řečeno, poslední léta stojí F1 za starou belu a spousta lidí to sleduje ze setrvačnosti a pokud by jim zmizel oblíbený tým, tak se na to vykašlou a zákonitě, když zmizí ten co má fanoušků nejvíc a navíc se přesune do jiné serie, tak ti lidi půjdou pravděpodobně s nima
      takže bych to nebral jako vydírání, je to pouze konstatování faktů a i eclák moc dobře věděl, proč mělo ferrari svoje benefity

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Teorie, která není podložená praxí. Ale zní to Italsky dobře......
        Ohledně Ekláka, ten měl Ferrari jen jako svoji manipulaci. Když má F1 Ferrari nikdo nebude vymejšlet jinou serii. Taky se jezdilo hlavně v Evropě....teď je jiný století a všechno je jinak. Ale jasně.... je potřeba udržovat pohádku dál. V Italii tomu věří, tam to i chápu ...ale zbytek světa, ten už je dávno ohledně F1 jinde.

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          když tomu věříš... Už teď má liberty ohromnej problém s odlivem fanoušků, mladý to většinou nezajímá a staří jsou znechucení, když skončí ikona F1 bude to velice znát a pokud v současné době klesnou přijmy týmů najednou o 50% tak končí F1 jako taková

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Přidám se na stranu GRAHAMA, protože si také myslím, že jde jen o propagandistické kydy. Ferrari v minulosti působilo i v jiných sériích a žádný nárůst fanoušků v těchto sériích nebyl a ani masivní odliv, když tam přestali.
            To jsou pohádky ovčí babičky na donrou noc, respektive vychytralé píárko.
            Podle mne, ať chceme, nebo nechceme, tak atraktivitu sportu dělá jeho adrenalin, napětí, případně "příběh". Nikoliv nějaký tým, byť by tam byl staletí.
            Tudíž tvrdím, že odliv fanoušků není kvůli Ferrari, ale kvůli nezáživné a sterilní F1. Přítomnost Ferrari ji nespasí, stejně jako nepřítomnost nepoloží.
            A dost možná, by odchod Ferrari uvolnil promotérům ruce a během pár let by mohla F1 být zase atraktivní závodění nejlepších aut. Minimálně je to stejná pohádka, jako ta tvoje 03

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama