DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari pro Monzu připravuje zvláštní aero balík, doufá v lepší výsledek. Návrat do formy ale potrvá léta

Ferrari se chystá na svůj domácí závod v Monze, kde chce tento víkend předvést podstatně lepší víkend než minulý týden v Belgii, kde ostudně nedosáhlo ani body. Návrat na vítěznou vlnu mu však potrvá zřejmě několik let.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari pro Monzu připravuje zvláštní aero balík, doufá v lepší výsledek. Návrat do formy ale potrvá léta

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 04.09.2020 09:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovalo 7 lidí) 03.09.2020 08:21
"V F1 neexistují žádné zázračné díly" .… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 03.09.2020 18:21
Já si to nemyslím.....bude záležet na autě a… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 03.09.2020 16:32
Pravě že mám nadhled....Alonso v Mercedesu by… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepino60

    Pepino60

    217.197.155.XXX
    Co pomůže nějaký balík, když jim to stejně nebude fachčit. A jeden balík nezrychlí auto o dvě sekundy, které na Mergl ztrácejí. Možná i víc. Navíc ostatní určitě dovezou taky něco nového. Přesně to vystihl ve svém hodnocení současné situace Ferrari jeho bývalý prezident Montezemolo. ten vidí největší problém v personální politice. A já mu dávám palec nahoru. Nepřímo útočí i na Binnotta. Ten vyštval všechny schopné lidi jako např. Alissona a dosadil tam dementy, které z větší části přetáhnul z výroby civilních vozů. Tam sice dosahovali úspěchů, ale F1 je něco úplně jiného. A tak nezkušení inženýrci si mysleli, že mávnou kouzelným proutkem a budou vyhrávat. Zmiňuje se i o Vettelovi a říká, že tak jako Schumacher, tak i Vettel potřebuje mít pocit jistoty v týmu. Musí se prostě cítit jako doma. Jenže když jsou tam všichni rozhádaní... Matlafous prostě rozeštval celý tým. Za tu dobu co to tam vede od devíti k pěti stihnul celou strukturu týmu rozložit na molekuly. Takže ano, souhlasím s tím, že potrvá hodně dlouho než bude Ferrari opět na mistrovské úrovni, ale v žádném případě se tam nedostane s Matlafousem.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      21 let je v DNA.... 12 03 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.242.XXX
        Zatím to vychází. Od jezdeckého titulu 1979 mělo Ferrari nejhorší auto v roce 1992, což je 13 let. 2007 a 2020 je taky 13 let. Takže příští rok se to začne pomalu zlepšovat, v roce 2024 přijde Schumacher a v roce 2028 bude titul! 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    85.162.8.XXX
    Monza je specifická i ve srovnání se Spa... Ale nevěřím, že se tam Ferrari bude dařit... Pojede se na čistej výkon... Mercedes má všechno, RB přítlak, Renault nízkej odpor... Ferrari nemá nic... Budou rádi za body... Budou mít co dělat s AT, o RP se nemusíme bavit... Doufám, že šance se chopí i Williams...

    + 0 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Podle Palmera Red Bull promarnil příležitost. Měl vzít Alonsa a mohl bojovat s Mercedesem
    A podle Grahama měl bejt Alonso v Mercedesu. To by se v "novinách" a v diskuzích na internetu hubou závodilo i v době koronaviru. Verze Senna Prost by nikomu tyhle dva roky neuškodila.... 11 Ufff škoda.... 14 12 11

    + 2 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      Bojím se, že Alonso bude propadák... Renault měl mít odvahu sáhnout po někom mladším a perspektivnějším...

      + 1 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Pamatuješ Lauda Prost.....a co řekl Lauda ? Bál se tak maximálně Hamilton a Wolff.....

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          85.162.8.XXX
          Když se na to podíváš s nadhledem, tak Laudovi vyšel rok 84, jinak s kolegy prohrával pokud se nepletu... Každopádně je to dost unikátní příběh a hlavně jiná doba...

          Dnešní auta jsou rakety, o spoustě věcech nerozhoduje cit jezdce, ale moderní technologie... Zkrátka tahle F1 už není moc pro starý... Obávám se, že Alonsa bude limitovat věk a nakonec i ta 2 letá pauza...

          + 1 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.213.XXX
            Pravě že mám nadhled....Alonso v Mercedesu by byl pecka ....ano asi pro LH a pro Wolffa ne, to je jasný, ale pro zbytek světa ano a to je podstatné. A nejde jen o vykony na trati, viz Lauda ....Lauda byl reklama a ten titul byl navíc. Zda bude něco Alonsa eliminovat bych nechal koňovi....to je nepodstatné.

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              83.240.61.XXX
              Alonsa u Mercedesu, neřeším... To není na stole. Řeším Alonsa v Renaultu... A tam jsem skeptický, za mě je to politická volba => Potřebují prostě velké jméno, ale je to minulost...

              + 0 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        Nemyslím že Alonso bude propadák. Sice byl dva roky mimo ale udržoval se pořád v akci. Jeho vysoký standard zajistí slušné výsledky. Navíc pravděpodobnost toho, že bude Renault bojovat o vítězství následující 3 roky je minimální, takže se ani nebude porovnávat se špičkou, takže bude zase král.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Palmer ví o čem mluví 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    "V F1 neexistují žádné zázračné díly" .... myslím že Ferrari naopak dokázalo že takový "zázračný" díl u nich existoval a díky němu na té špičce byli. Když má být ale takový díl i legální je to jiná 11

    ...... spíše bych u nich řekl že ten "zázračně" nabytý motorový deficit nezmizí jen tak.

    + 7 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama