DISKUZE K ČLÁNKU Španělsko přineslo triumf Hamiltona, Räikkönen rekordmanem

Týden po oslavě 70. výročí F1 se očekávalo, zda bude Verstappen opět problémem pro Mercedesy, zvláště po jeho brilantním výkonu v Silverstone. Tentokrát už parta kolem Toto Wolffa byla obezřetnější a Holanďan měl poněkud ztíženou situaci.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Španělsko přineslo triumf Hamiltona, Räikkönen rekordmanem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 125, poslední 20.08.2020 08:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovalo 7 lidí) 16.08.2020 17:00
Ty jsi dobrý vtipálek, ukázal to Meecedes ne Ham »
» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 16.08.2020 17:22
Jinak úplný shit zajel Renault. Ricci vypadal… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 16.08.2020 17:02
Ve druhém kole jsem usnul. Udatný bojovník Max… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Kdyby to bylo jak říkáš, jezdí na 10 motorů. Je otázka, jestli nějaký ten koník navíc stojí za start zezadu,
              Jako strategie vyhrát aspoň někde, se to hodit může. Jako strategie vyhrát MS, je to na nic.
              V této situaci jsem rád, že má aspoň někdo aspoň někde na to Mercedesům znepříjemnit spanilou jízdu. Změnit uprostřed sezony pravidla tak, aby Mercedesy měli double všude, mi nepřipadá jako krok správným směrem.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Jinak od nekvalifikačních módů si moc neslibujte. Můj odhad je, že to výhodu ještě zesilí....protože se bude moci zvětšit všeobecný výkon běhen závodu, to jest výkon průměrný a bude to horší než je to teď s tím že závodní strategie nebudou agresivní.

    Udělali by lépe, kdyby dávali pneumatiky naslepo. Aby týmy nevěděly.....

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Hlavně si myslím že to měnit během sezony je hodně špatně. V každém případě to Mercedes dost poškodí. Ono to sice nebude moc vidět, v kvalifikaci jim to ubere pár desetin náskoku kde ale stejně mají tak velký náskok že na výsledku to pro něj nic nezmění. Ale v závodě si s tím nebude moci hrát, nebude moci toto šroubovat v kritických chvílích. Na startu, při výměně gum, při restartu, při předbíhání - tam všude to Mercedes pocítí a bude to mít horší než kdyby použil svůj partymód. A i šetření techniky nebude tak snadné, prostě tomu co si to vpředu kontroluje vzali velkou hračku která jim pomáhala maximalizovat svou výhodu.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Ostatní krom Ferrari taky módy zruší....a něco mne říká, že to je šité tak nějak kapku na Hondu (i Ferrari, tam mód nemaj žádnej)...potažmo RB. Což i chápu....

        Ano v sezóně by se to měnit nemělo.... na druhou stranu, myslím že to odkejvaly a všichni souhlasí a teď jen potřebují čas naladit motory. Kdyby to bylo jinak ...bylo by značně více řevu. A je ticho.... 12

        Apropo, je někde popis jak RP "podváděl"..... a co na něj technici co odešli naprášili?

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Ono je možné že si FIA takto vybírá nějaký vroubek u Mercedesu, právě třeba s tím RP, proto ani nejsou slyšet. Jak RP podváděl se dozvíme až v odvolání, uvidíme. Zatím jen víme že jeho zadní kanálky jsou dle výkresů a dat dodaných Mercedesem s tím že loni si RP stavěl zadní kanálky komplet svoje. To je to co mu teď technicky láme vaz.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        90.176.154.XXX
        S tou změnou během sezóny souhlas. I s tou prognózou, co to udělá a neudělá.
        Jen to vidím trochu jinak s tou výhodou v závodě. Podle mě to akorát sebere možnost pomalejším stájím se bránit. Momentálně je docela důležité být schopen udržet rychlejšího za sebou, aby si trochu zahřál vůz a zhuntoval pneumatiky. Ale bez agresivnějšího módu motoru to schytá v první DRS zóně. Jestli to má být dramatické, tak by bylo potřeba zakázat i DRS samotné. Nehledě na to, že si Mercedes více vyladí DAS na použití v závodě a pomohou si ještě tímto.
        Nicméně pokud se příští sezónu ostatní přiblíží výkonem a zmizí DAS, tak by to mohlo pomoci. Uvidíme ... 04

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Mercedes má i ve výkonu race mód náskok a ten nepůjde jen tak lehce smazat....je to rok vývoje,

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            90.176.154.XXX
            O tom žádná, ale Situs má pravdu v tom, že si s tím výkonem mohou pohrávat. To už by nemělo jít. Jde o to, jak moc to poznamená ostatní. Ale podle mě to spíš poznamená hlavně Mercedes. Minimálně RP a Williams ...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              86.49.253.XXX
              RP na to doplatí a to hodně, bylo to vidět i teď v Barceloně, kdy RP v Q byl daleko od McL a v závodě měli prakticky stejný tempo, nemluvě o Williamsu, který mohl postupovat do Q2 díky tomu oproti Alfě a Haasu. Jenže ten zákaz taky platí i na závody, to znamená, že Haman s VB nebudou moci používat ten mod co včera, aby ujeli Verstappenovi nebo se dotáhli, nadruhou stranu bude možný ten moto víc drtit v to současným modu, protože ty další mody nebudou .. Mimochodem se k tomu vyjádřil Renault ve smyslu, že je to od FIA dost špatný krok dělat to během sezony a měli počkat na příští sezon, naopak to vítá Ferrari s Hondou

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                90.176.154.XXX
                Osobně očekávám, že na tom vydělá jen Ferrari. Honda má ten kvalifikační mód taky hodně silný. Stačí se podívat na Gaslyho, který v kvaldách létá.
                U ostatních to vidím tak, že Mercedesy sice nebudou moc jezdit agresivní stíhačky, ale vzhledem k aktuální situaci pochybuji, že by to potřebovali. Přeci jen i Honda bude muset jet jen v jednom režimu a pochybuji, že Max jede celý závod s jednou mapou.
                Za mě je to sice špatně v průběhu sezóny, ale na druhou stranu - ta sezóna už je teď dost divná, tak zkusme ji něčím zatraktivnit. Když to nevyjde, tak se nic nezmění a Mercedes si dál pojede svoji na míle daleko od zbytku světa vyjma Maxe. Pokud to vyjde, tak to může být lepší podívaná.
                Ale docela bych se nasmál, kdyby to Ferrari nesedlo ještě více a začal jim dávat kolo i McLaren s Renaultem. 12 12

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.150.XXX
      Všechny tahle zákazy mají jednu slabinu, výhodu bude mít ten kdo najde lepší způsob jak zákaz obejít. Druhá věc je, že se mění pravidla během sezony a to ještě z důvodu výkonnostního omezení konkrétního týmu, což je proti duchu sportovní soutěže.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Mimochodem Binnoto se vyjádřil, že neplánují výměnu Vettela. Je pořád součástí rodiny a starají se o něj jako o vlastního.
    18

    Ehm, teda jestli to má stejnou váhu jako tvrzení z před půl roku kdy byl Vettel dle Binotta jasnou volbou pro 2021, tak už bych vypisoval sázky kdo a kdy ho nahradí 20

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama