DISKUZE K ČLÁNKU Španělsko přineslo triumf Hamiltona, Räikkönen rekordmanem
Týden po oslavě 70. výročí F1 se očekávalo, zda bude Verstappen opět problémem pro Mercedesy, zvláště po jeho brilantním výkonu v Silverstone. Tentokrát už parta kolem Toto Wolffa byla obezřetnější a Holanďan měl poněkud ztíženou situaci.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Španělsko přineslo triumf Hamiltona, Räikkönen rekordmanem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Ferda
12:57 17.08.2020 46.47.176.XXXKomedianti. Tak dlouho budou vymýšlet hovadiny, až to dopadně tak, že každý tým dostane na víkend tři motorové módy které bude muset každých deset minut měnit.
První bude volnoběh, druhý se bude losovat podle výběru pneumatik a třetím módem se možná dostaneme i k devadesátí procentní výkonové křivce.
To bude paráda. -
GRAHAM
12:29 17.08.2020 109.81.213.XXXJinak je jasné, že ruku v ruce s tímto jednopártovým režimem, je nutné tvrději trestat ty, co využijí více motorů za sezónu.
Debata typu Marka, že si rádi odkroutí trest,. tam kde to nevadí je o ničem.
Vznikne nezasloužená výkonová nerovnováha. I slabší motor, může být silnější.....4té-5té motory si nemůže dovolit každý.
-
-
-
daaviid23
13:49 17.08.2020 91.245.26.XXXslabší motorář myšleno všichni kromě Mercedesu.
Ono nikdo si totiž dobrovolně neřekne pojedu na 5 motoru místo 3. Je to kompromis za cenu velký penalizací. Mercedes je jasně nejlepší. Zmiňovaná Honda s RB bojuje s Mercedesem akorát za použítí více motorů co ji vylučuje z boje o titul a zbývá boj o jednotlivá vítězství. Kdyby jsi trestal využití více motorů, tak nebudou možné ani ty dílčí úspěchy.-
-
-
GRAHAM
16:57 17.08.2020 109.81.213.XXXProtože když se to dobře naplánuje, tak ten trest nemá žádnou váhu a dotyčný se dostane klidně i na bednu. Vždyť tom celou dobu Marko hovoří jak jim to nevadí a že upřednostní výkon.....sleduj to, To tam nevidíš tu výhodu oproti jiným co tuhle možnost nemají ?
-
-
Hombre
18:08 17.08.2020 178.255.168.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
Hombre
18:55 17.08.2020 178.255.168.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
-
-
-
Fanda.LH
13:43 17.08.2020 85.162.8.XXXTakhle to úplně není... Kdyby to fungovalo tak, jak říkáš, tak už by to týmy dávno řešily... Místo toho se snaží vyhnout penalizaci co to jen jde... Dokonce se ani neděje, že by vzdávaly závody, aby pošetřily motor / převodovku apod. A když už tak opravdu to zabalí doslova v posledních kolech...
Pamatuji si na sezónu 2016, kdy LH byl v pozici (Tuším Belgie), že jisto jistě bude startovat poslední, tak si "naskladnil" 2 motory navíc... Dnes to nejde, není možné vyměnit motor a ten vyměněný vyměnit a přitom mít možnost dále používat oba dva... V Malajsii jel s úplně novým motorem, který mu odešel, když kroužil na 1. místě... Nico dojel 3. a na konci roku se radoval s titulu MS o 5b...-
-
Fanda.LH
18:54 17.08.2020 37.188.130.XXXAle za každou výměnu dostala penalizaci, nemůžeš to dělat beztrestně... Že by si vyměnil více motorů zároveň a následně je používal... Nechápu ty řeči o hluboko do kapsy... Nevěřím, že by byl problém najít finance na další PJ, prostě se to nevyplatí, to je celé... Stejně jako to vaše více ždímat... Logicky ano, ale jaký je v praxi rozdíl ? Evidentně se to nevyplatí, jinak by to týmy dělaly...
-
-
-
-
-
-
GRAHAM
18:44 17.08.2020 109.81.213.XXXAno a měli výhodu.....oproti některým co jeli na tři.... Ale jasně, je tu i jistá nespolehlivost....ale tak či onak, méně zavodů, vyšši výkon motoru.
Koukni na ty zkažené závody....a pak melduj. A díky tomu mohli mít větší výkon v těch ostatních. jinalk by museli tlumit aby to vydrželo....
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek