DISKUZE K ČLÁNKU Vettel dostane ve Španělsku nové šasi, Ferrari ale žádné větší novinky nechystá. Co očekává?

Sebastian Vettel dostane ve Španělsku nové šasi SF1000, Scuderia jinak žádná větší vylepšení do Barcelony neveze. Co od závodního víkendu očekává?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel dostane ve Španělsku nové šasi, Ferrari ale žádné větší novinky nechystá. Co očekává?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 46, poslední 14.08.2020 20:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 8 lidí) 13.08.2020 10:24
když jezdec řekne, že vozu nevěří, tak zpomalí,… »
» jumpman (Hlasovali 5 lidé) 13.08.2020 11:25
dělal, vždyť on má jenom jedno vítězstv z horšího… »
» jon (Hlasovali 4 lidé) 13.08.2020 08:21
Upřimně jsem docela zvědav, jak se to projeví na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Snad si Ferrari nenamlouvá, že bez párty módu budou mít rázem nejvýkonnější motor? 12

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Zajímavá je ale novinka, že FIA chce od GP Belgie zakázat kvalifikační mody.

    Že by konečně první zásah mířený proti Mercedesu? 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Já to vítám, ale ne uprostřed sezony. Není to fér.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        No mě by zajímalo na základě čeho má FIA pravomoc to změnit. Hádám, že se všechny týmy neshodli, na nezbytné opatření kvůli koronaviru to taky nevypadá.....

        Ale nebudu lhát, vloni jsem byl proti ale letos jsem jednoznačně pro 14

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Takové smýšlení není v pořádku 18 Já to hrotit nebudu. Je jasné že je to hlavně proti motorům Mercedes, a těžit z toho bude nejvíc Ferrari a Honda. Když už čistší by to bylo v nové sezoně.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.253.XXX
            Po Británii se objevila čísla o motorech právě na jedno kolo kde Mercedes měl 1022, Renault 990, Honda 980 a Ferrari 975, asi proto tento krok, navíc tento mód bude zakázaný i do závodů

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Miroslav D.

              Miroslav D.

              194.228.59.XXX
              Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              jestli sem to dobře pochopil, tak budou muset použít jeden mód na kvalifikaci i závod, či-li nebudou moct ani během závodu použít víc módů motoru. Pokud to projde, tak to určitě nejvíc postihne mercedes, ale je otázkou, proč tak najednou to chce FIA řešit. Osobně si myslím, že mají máslo na hlavě ohledně sledování možných "podvodů" u pohoných jednotek a tímto přiznávají, že nejsou schopni myšlenkově sledovat co týmy s motory on-line dělají...

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                86.49.253.XXX
                Přesně tak, tohle mělo přijít už dávno a nebo to nechat na příští rok

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Mercedes se nijak nebrání, tak je docela možné, že na tom ještě vydělá.

                  + 0 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • HellHogr

                    HellHogr

                    86.49.253.XXX
                    No tak Mercedes kdyby protestoval tak co zmůže? Akorát prokázání třech různých párty módu?

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Ferda

                      Ferda

                      46.47.176.XXX
                      Nemusí náhodou takové změny uprostřed sezóny zchválit všechny týmy?

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • HellHogr

                        HellHogr

                        86.49.253.XXX
                        Tady to nemusí, protože samotné pravidlo tohle neupravuje, takže bude nové, kdyby již existovalo a akorát se měnilo, tak se musí schválit

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Ferda

                          Ferda

                          46.47.176.XXX
                          Mě tenhle zákaz nijak nevzrušuje. Jen jsem překvapený, že si FIA může dělat co chce a přitom má status pouhého dozorčího orgánu nad dodržováním pravidel.

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    90.176.154.XXX
                    Může to tak být. Nelze to sice určit nějakou jednoduchou dvoučlenkou, ale obecně platí, že motor s nejlepší efektivitou spalování mívá buď menší spotřebu nebo větší výkon než ty s horší efektivitou.
                    Konkrétní čísla se mi nechtějí hledat, tak vyjdu z těch Hogrových, to pro ilustraci bude bohatě stačit. Jestli platí, tak má Mercedes výkonový náskok cca 3% na druhého, kým je Renault. Tento náskok by měl platit v kvaldě, kdy jedou všichni na maximum povoleného průtoku. Mělo by to tedy reflektovat maximální využití efektivity motoru. V závodě si tím pádem (teoreticky) může Mercedes dovolit startovat s lehčím vozem nebo ždímat o něco více výkonu, takže pokud bude nařízená pouze jedna motorová mapa, která bude muset být vybalancovaná, tak se nic moc nezmění. V kvaldě sice budou všichni trochu blíž, ale v závodě se Ferrari může rozloučit s předjížděním úplně. Na druhou stranu asi nebude hrozit, že by někdo očůrával průtokoměr. Do takového režimu by se ten motor už neměl dostat.
                    Jinak co se týká bránění se před tímto krokem, buď všichni vědí, že se to opravdu nezmění nebo se budou bránit všichni kromě Ferrari. Nikdo jiný na tom v kvaldě moc nevydělá, spíš naopak.

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
            • Hombre

              Hombre

              178.255.168.XXX
              Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama