DISKUZE K ČLÁNKU Vettel dostane ve Španělsku nové šasi, Ferrari ale žádné větší novinky nechystá. Co očekává?
Sebastian Vettel dostane ve Španělsku nové šasi SF1000, Scuderia jinak žádná větší vylepšení do Barcelony neveze. Co od závodního víkendu očekává?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vettel dostane ve Španělsku nové šasi, Ferrari ale žádné větší novinky nechystá. Co očekává?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
Miroslav D.
20:35 13.08.2020 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Hombre
22:08 13.08.2020 178.255.168.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
jumpman
20:38 13.08.2020 178.255.168.XXXjestli sem to dobře pochopil, tak budou muset použít jeden mód na kvalifikaci i závod, či-li nebudou moct ani během závodu použít víc módů motoru. Pokud to projde, tak to určitě nejvíc postihne mercedes, ale je otázkou, proč tak najednou to chce FIA řešit. Osobně si myslím, že mají máslo na hlavě ohledně sledování možných "podvodů" u pohoných jednotek a tímto přiznávají, že nejsou schopni myšlenkově sledovat co týmy s motory on-line dělají...-
-
-
-
-
jon
08:16 14.08.2020 90.176.154.XXXMůže to tak být. Nelze to sice určit nějakou jednoduchou dvoučlenkou, ale obecně platí, že motor s nejlepší efektivitou spalování mívá buď menší spotřebu nebo větší výkon než ty s horší efektivitou.
Konkrétní čísla se mi nechtějí hledat, tak vyjdu z těch Hogrových, to pro ilustraci bude bohatě stačit. Jestli platí, tak má Mercedes výkonový náskok cca 3% na druhého, kým je Renault. Tento náskok by měl platit v kvaldě, kdy jedou všichni na maximum povoleného průtoku. Mělo by to tedy reflektovat maximální využití efektivity motoru. V závodě si tím pádem (teoreticky) může Mercedes dovolit startovat s lehčím vozem nebo ždímat o něco více výkonu, takže pokud bude nařízená pouze jedna motorová mapa, která bude muset být vybalancovaná, tak se nic moc nezmění. V kvaldě sice budou všichni trochu blíž, ale v závodě se Ferrari může rozloučit s předjížděním úplně. Na druhou stranu asi nebude hrozit, že by někdo očůrával průtokoměr. Do takového režimu by se ten motor už neměl dostat.
Jinak co se týká bránění se před tímto krokem, buď všichni vědí, že se to opravdu nezmění nebo se budou bránit všichni kromě Ferrari. Nikdo jiný na tom v kvaldě moc nevydělá, spíš naopak.
-
-
-
-
Hombre
21:48 13.08.2020 178.255.168.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek