DISKUZE K ČLÁNKU Hybridní éra? Nikdy nebyla součástí naší kultury, říká Montezemolo

Luca Di Montezemolo zažil s Ferrari řadu vrcholů i pádů. Byl to právě on, kdo automobilku vedl v časech hojnosti s Michaelem Schumacherem a je to právě on, kdo nese svůj podíl na nedobrém vstupu Ferrari do hybridní éry Formule 1, který se s červenými táhne dodnes.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hybridní éra? Nikdy nebyla součástí naší kultury, říká Montezemolo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 12.08.2020 21:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 12.08.2020 07:26
To neustále kopání do motorů Renault fakt… »
» jon (Hlasovali 2 lidé) 12.08.2020 08:34
S tím podvůdkem byli výkonově i před Mercedesem.… »
» Pavel H. (Hlasovali 2 lidé) 12.08.2020 21:25
Dle GPS je ale Renault po Mercedesu nejsilnější… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 1 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      To neustále kopání do motorů Renault fakt nepochopím.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Někde snad do Renaultu kopu? Naopak znázorňuji, že Ferrari mělo větší výkon pouze s pomocí podvůdků, což samozřejmě vysvětluje, že Renault vůbec nedělal špatnou práci i když díky poctivosti na Ferrari neměl.
        Alespoň tak to cítím já.

        + 0 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          S tím podvůdkem byli výkonově i před Mercedesem. Ale je pravda, že bez něj jsou letos beznadějně nejslabší. 04

          + 2 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Pavel H.

        Pavel H.

        80.92.246.XXX
        Dle GPS je ale Renault po Mercedesu nejsilnější motor, ne třeba Honda))

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Práce na voze Sebastiana Vettela

Ferrari kvůli zmrazení vývoje optimismem neoplývá. Na jakou část vozu využije své žetony?

Nico Hülkenberg na Nürburgringu před Sebastianem Vettelem

Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí

George Russell na Monze

Nečekaná škatulata na jezdeckém trhu? Odnést je může klenot Mercedesu

Wolff byl kdysi nakloněný spolupráci s Red Bullem

Jak se od roku 2016 změnil názor Mercedesu na dodávky motorů Red Bullu

Daniel Ricciardo se svou trofejí za třetí místo na pódiu na Nürburgringu

Progres Renaultu? Rosberg tvrdí, že zná jeho důvod

Lewis Hamilton si dojel pro první místo v závodě na Nürburgringu

Zběsilý vývoj? Ale kdeže, Mercedes už modernizaci letošního vozu „dávno" ukončil

Pohonná jednotka Honda

Mercedes až na 2. místě - Red Bull chce převzít projekt Hondy. Klade si však podmínky

Charles Leclerc při pátečním tréninku v Soči

"Nové díly pomohly, Ferrari však ještě musí spoustu věcí pochopit," hlásí Leclerc

Lewis Hamilton s Mercedesem W11 na Nürburgringu

Vedení Daimleru je pro setrvání v F1, chce ale snížit náklady a dopad na životní prostředí

Valtteri Bottas nadále na Hamiltona ztrácí

Trocha statistiky a historie nemůže škodit

  • Pátek

    • 1. Trénink (12:00 - 13:30)
    • 2. Trénink (16:00 - 17:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama