DISKUZE K ČLÁNKU Hybridní éra? Nikdy nebyla součástí naší kultury, říká Montezemolo

Luca Di Montezemolo zažil s Ferrari řadu vrcholů i pádů. Byl to právě on, kdo automobilku vedl v časech hojnosti s Michaelem Schumacherem a je to právě on, kdo nese svůj podíl na nedobrém vstupu Ferrari do hybridní éry Formule 1, který se s červenými táhne dodnes.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hybridní éra? Nikdy nebyla součástí naší kultury, říká Montezemolo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 12.08.2020 21:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 12.08.2020 07:26
To neustále kopání do motorů Renault fakt… »
» jon (Hlasovali 2 lidé) 12.08.2020 08:34
S tím podvůdkem byli výkonově i před Mercedesem.… »
» Pavel H. (Hlasovali 2 lidé) 12.08.2020 21:25
Dle GPS je ale Renault po Mercedesu nejsilnější… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 1 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      To neustále kopání do motorů Renault fakt nepochopím.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Někde snad do Renaultu kopu? Naopak znázorňuji, že Ferrari mělo větší výkon pouze s pomocí podvůdků, což samozřejmě vysvětluje, že Renault vůbec nedělal špatnou práci i když díky poctivosti na Ferrari neměl.
        Alespoň tak to cítím já.

        + 0 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          S tím podvůdkem byli výkonově i před Mercedesem. Ale je pravda, že bez něj jsou letos beznadějně nejslabší. 04

          + 2 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Pavel H.

        Pavel H.

        80.92.246.XXX
        Dle GPS je ale Renault po Mercedesu nejsilnější motor, ne třeba Honda))

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama