Diskuze: PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Dominance Mercedesu pokračuje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 02.08.2020 13:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepino60 (Hlasovalo 9 lidí) 02.08.2020 11:15
A jaké je moje prohlášení? Abych pravdu řekl tato… »
» Jindrich K. (Hlasoval 1 člověk) 02.08.2020 11:25
Dominance Merglu je špatná. O tom není pochyb.… »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 02.08.2020 13:19
FIA opravdu není mojí oblíbenou institucí. Ale… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepino60

    Pepino60

    217.197.155.XXX
    A jaké je moje prohlášení? Abych pravdu řekl tato sezóna je asu nejnudnější ze všech těch hybridních sezón. Dominance Merglu je snad větší než byla v roce 2014 a 2015 a já se dívám na F1 snad jen ze setrvačnosti. Předem vím, jak závod dopadne a upřímně nějaký souboj mezi týmovými kolegy mně nebere. Ani ten RedBull není schopen se mezi ně zaplést a trochu je potrápit.Asi se budu opakovat, ale padá to opět na hlavu FIA. Když udělali s Ferrari tajnou dohodu bylo Ferko nucené udělat takřka nový motor, což je vždy problém a FIA přestože tohle ví vývoj motoru zmrazila a tím znemožnile Ferrari vychytat počáteční mouchy. Navíc šasi bylo navržené pro motor jehož výkon byl vyšší, takže tím pádem jsou v pr..li i po této stránce. Vzpomínám když dominoval RedBull, jak černý Lojza vykřikoval. že tohle by měla FIA zarazit a oni se taky snažili jim tu dominanci stěžovat kde mohli. Ale u Mercedesu je to jiná písnička. Těm se povolí všechno s čím příjdou a ponechá se jim to celou sezónu než se to zakáže. Nemyslím si že Ferko nějak podvádělo jen měli něco v ,,šedé" zóně, tak jako měl a má spoustu věcí i Mergl. Ovšem pro někoho jsou pravidla taková a pro někoho jiná. Holt to je ta dnešní politika F1, která není vůbec sportovní. Pro zítřek bych si přál. aby Merglu něco vybouchlo. Ne proto, že jim přeju něco špatného, ale proto, aby si zazávodili i ti další a závod byl více napínavý. Uznejte, že boje o páté, šesté či desáté místo nejsou nikterak vzrušující ikdyž jsou samozřejmě někdy velmi těsné.

    + 9 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jindrich K.

      Jindrich K.

      89.103.12.XXX
      Dominance Merglu je špatná. O tom není pochyb. Mercedesy bojují prakticky spolu a ostatní koukají. Nejde o to, že by to nikdy nebylo, ale teď jsou dva problémy. První je, že to trvá fakt dlouho. A druhý problém je spolehlivost. Dnešní auta jsou příliš spolehlivá na to aby náhodné poruchy byly víc než zázrak. Dřív se stávalo, že měl někdo hodně rychlé auto, ale nespolehlivé a naopak. Ruku v ruce s tím jde vývoj. Kdyby se konstruktérům víc rozvázaly ruce, jistě by se dalo něco vymyslet. Jenže pravidla jsou jaká jsou a Mercedes prostě odvádí moc dobrou práci. Můžem na to nadávat, můžem spekulovat jak jim FIA nadržuje, nebo můžeme vymýšlet kde podvádí ... nicméně ať tak či ona, Mergl dělá co dělá dobře. Ostatní nestíhají. Nemyslím, že je to chyba Merglu nebo FIA, nebo globálního oteplování. Problém je, že ostatní nedělají svou práci dobře. Je to trošku jako chodit 5 let do fitka a pak si stěžovat, že tam začal někdo chodit půl roku a zvedá víc, takže je jasný, že je na steroidech. Možná, ale možná si jen zaplatil trenéra a cvičí lepší techniku 11

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepino60

        Pepino60

        217.197.155.XXX
        Napsal jsi to velmi dobře a já souhlasím. Ovšem nemůžu souhlasit s tím, že za to nemůže FIA. Mi nevadí, že Mergl jezdí na špici. Odvádí opravdu nejlepší práci a to nejen v továrně, ale i na trati. Zato Ferrari kazí co může, což se mi jako jejich fandovi píše velice těžce. Mně štve hlavně ten přístup FIA k celé té problematice. Popsal jsem to už v příspěvku dříve. Oni prostě zavřeli úplně Ferku dveře. Tím zmrazením vývoje motorů znemožnili jakkoli se přiblížit Mercedessu ikdyž je jim známo, že Ferrari muselo svůj motor přepracovat takřka od základu a že ten motor bude mít chyby. Tohle prostě FIA nezvládla. A co aktivní podvozek, který Mercedes používal celou sezónu, ohřev hydrauliky, tlak v pneumatikách, spalování oleje, úprava pneu uprostřed sezóny na podnět Mercedesu, DAS, což je úprava geometrie přední nápravy za jízdy a je pravidlami zakázaná, ale tento systém byl shledán legálním??!!

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jindrich K.

          Jindrich K.

          89.103.12.XXX
          Jako částečně ano, ale částečně ne. Všichni brečí, jak je F1 náročná (hlavně na peníze), tak se hodně zmrazily pravidla - několikaletý vývoj pravidel je takový. Omezení a omezení. Já říkám, že pravidla by měla být volnější, ale to už asi nikdy neprojde. Takže v rámci pravidel se všichni musí snažit. Často je F1 o bruslení na tenkém ledu mezi pravidly a v šedé zóně a zdá se, že Mercedes je v tom dobrý. Kdyby byly ty systémy opravdu tak moc nelegální jak se na veřejnosti píše nevěřím, že by to ostatní tak snadno akceptovali. Jistě kdyby ty věci byly tak jednoduché tak tak ostatní možná ani nejezdí a F1 bojkotují. Ono nikdo nenasype peníze do projektu, který nemá šanci už v principu. Takže se zdá, že všichni stále věří, že mají šanci Mercedes porazit a tak sypou. A já říkám, že hlavní je se snažit a ne vymluvat na pravidla a nadržování. Docela je to vidět u Red Bullu, hodně komentují, hodně řeší protesty atd, ale sami kopírují a ještě špatně. Možná je to klišé, ale většina týmů by měla buď pořádně máknout a nebo se na to vykašlat. Protože mě se zdá, že na to všichni prdí a tajně doufají, že Mercedes brzo odejde a oni budou mít šanci. Ale je to cesta ?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • jenDalsiTeepack

        jenDalsiTeepack

        37.188.174.XXX
        FIA řeší stížnosti, stanovuje, co je povolené a co není, udílí penalizace, ale hlavně... tvoří pravidla. Takže je to chyba FIA a hlavně FIA...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          37.48.37.XXX
          FIA opravdu není mojí oblíbenou institucí. Ale jde i o druhou stranu. O to, jak svoje řešení zdůvodní, jak obhájí jeho legálnost. A v tomhle je patrně Mergl také na špici. Bohužel Ferko si tajnou dohodou evidentně vůbec nepomohlo.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama