DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton dominoval ve všech sektorech a překonal další rekordy, na rovinkách nejpomalejší Ferrari
HUNGARORING - NEJLEPŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Jakých časů dosahovali piloti v jednotlivých sektorech okruhu a komu to jezdilo nejlépe na rovinkách? Jaké strategie vycházejí nejlépe pro Velkou cenu Maďarska?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton dominoval ve všech sektorech a překonal další rekordy, na rovinkách nejpomalejší Ferrari
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Pepino60
(Hlasovalo 11 lidí)
19.07.2020 12:40
Pokud jen trošku sleduješ F1, tak víš, že šasi se… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Pepino60
13:05 19.07.2020 217.197.155.XXXRozbor DASu na každém seriózním webu? je tam jen to co se omýlá stále dokola. pravidla totiž neuvádějí nebo nepřikazují, že volant může dělat jen otáčivý pohyb a že na kola může působit jinou silou. Mně ovšem zajímá výsledný efekt. A to je ,,změna geometrie za jízdy," což je dle pravidel nepřípustné!!! To je prostě fakt a žádná snůška blbostí. Blbosti tu plácáš jedině Ty. Prostě nevyvratitelné je: když změním piolohu kol měním geometrii!!! Na to neexistuje žádná obklika. To je fakt! A s tím spalováním oleje... od začátku hybridní éry Mergl spaloval olej a čtyři roky se jim to tolerovalo. Až to všichni okopčili FIA to zakázala. A teď? Ten modrý kouř to je opravdu do očí bijící. každý kdo jen trochu rozumí motorům ví, že modrý kouř značí spalování oleje, černý moc paliva, bílý nespálené palivo...-
Johnczek
13:21 19.07.2020 95.82.166.XXXNo a to je právě ta šedá zóna, kterou Mercedes velmi chytře využívá. A tak to dělá už leta letoucí. Takhle to prostě funguje. Proto FIA přistoupila k tomu, že pravidla upřesnila. U fanoušků Ferrari ale asi jaderná fyzika pochopit jak to ve F1 funguje. Vždycky je to něco podobného co teamu zajistí konkurenční výhodu (ať už je to Ferrari, RB, Brawn nebo Mercedes...). Pokud je v pravidlech nejasnost, která umožňuje dvojí výklad tak je to chyba FIA že si dané pole neošetřili lépe, né někoho, kdo to využije. Vsadím botky že udělat něco takového Ferrari, už je tady velebíš jak jsou šikovní :) Mercedes spaloval olej, v následující sezóně (né "až to všichni okopčili) to bylo ve všech PJ, když došlo k postupnému omezení téměř na nulu, zpomalily nejvíce motory Ferrari (než došlo k tomu jejich "vylepšení", ze které těžili poslední 2 roky). To, že se tady oháníš tím, že je víceméně jasné že se tam spaluje olej, uvědomil sis, že schéma motoru je předáno FIA a všechny hodnoty jsou během všech sessions kontrolovány? Kam by ten olej navíc asi tak schovali? Jezdcům do kombinézy? Pokud něco spalují, musí to být v limitech. Pokud by to v limitech nebylo, zakročí jak FIA tak i soupeři. Ale očividně víš co se tam děje lépe než všichni ve F1, kteří se tomu na plný úvazek věnují :) Opravdu neskutečné rudé plačky. (Na ostatní co jsem napsal jsi radši ani nereagoval, ale ani tady tyhle "dva" protiargumenty nestály za nic) -
juras
14:12 19.07.2020 88.103.92.XXXPodle mě DAS nepředstavuje zas takovou výhodu...já bych si tipnul že jen odvádí pozornost od něčeho jiného co přineslo ten výkonostní skok Mercedesu.
A spalování oleje je taky přeceňované...hlídá se olejová náplň (respektive spotřeba oleje)...sice nejsem přímo motorář...ale myslím že fígl je někde jinde.
-
-
-
juras
14:08 19.07.2020 88.103.92.XXXSice jsi to napsal pěkně...a řekl bych že souhlasím s tím že tady je politický tlak...a skutečně existuje možnost že je tady snaha "vyrobit" nového nejúspěšnějšího pilota všech dob (Hamiltona) a taky zapsat do historie i Mercedes. Podle mě byla politika i kolem zlaté éry Michaela a Ferrari.
Ale pozastavím se u dvou věcí...
1. Se mi nelíbí to označení "ubohý Williams"...podle mě právě Williams doplatil na to že se nechtěl stát B-čkem Mercedesu...kterým se zjevně stal RP. Největší Williamsův problém nebyl motor, ale šasí a aero...takže nemyslím že "ubohý Williams" zrychlil jen díky "podvodníkům" z Mercedesu. A jak jsi správně napsal...monopost se staví v těsné součinnosti mezi motorem a podvozkem a aerodynamikou...proto mají výhodu tovární týmy. Proto tak povyskočil RP...když má zjednodušen řečeno loňský monopost Mercedesu...jen vylepšený motor by je tak nezrychlil.
2. Ferrari...asi v něčem podvádělo...když došlo na tajnou dohodu s FIA...kdyby bylo všechno čisté...proč by Ferrari přistupovalo na tajnou dohodu a předělalo motor?
Ono vždycky když někdo odvádí perfektní práci začne se spekulovat...ale i když lecos skutečně smrdí...faktem zůstává že žádný prachy a třeba i podpora v zákulisí nic nezmůže když někdo skutečně nebude dělat perfektní práci. Taková Toyota nalila do F1 obrovský peníze...a nakonec nevyhrála ani jeden závod. Sice je nikdo zezadu netlačil...ale ani jim nikdo vyloženě neházel klacky pod nohy...prostě jen ve srovnání s Mercedesem odvedli mnohem horší práci.
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek