DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton dominoval ve všech sektorech a překonal další rekordy, na rovinkách nejpomalejší Ferrari

HUNGARORING - NEJLEPŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Jakých časů dosahovali piloti v jednotlivých sektorech okruhu a komu to jezdilo nejlépe na rovinkách? Jaké strategie vycházejí nejlépe pro Velkou cenu Maďarska?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton dominoval ve všech sektorech a překonal další rekordy, na rovinkách nejpomalejší Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 20.07.2020 13:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepino60 (Hlasovalo 11 lidí) 19.07.2020 11:11
Můj příspěvek se nebude hodně lidem líbit… »
» Pepino60 (Hlasovalo 11 lidí) 19.07.2020 12:40
Pokud jen trošku sleduješ F1, tak víš, že šasi se… »
» Pepino60 (Hlasovalo 10 lidí) 19.07.2020 11:53
Ferko změnilo ze 70% koncept motoru, což je v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Pepino60

        Pepino60

        217.197.155.XXX
        Rozbor DASu na každém seriózním webu? je tam jen to co se omýlá stále dokola. pravidla totiž neuvádějí nebo nepřikazují, že volant může dělat jen otáčivý pohyb a že na kola může působit jinou silou. Mně ovšem zajímá výsledný efekt. A to je ,,změna geometrie za jízdy," což je dle pravidel nepřípustné!!! To je prostě fakt a žádná snůška blbostí. Blbosti tu plácáš jedině Ty. Prostě nevyvratitelné je: když změním piolohu kol měním geometrii!!! Na to neexistuje žádná obklika. To je fakt! A s tím spalováním oleje... od začátku hybridní éry Mergl spaloval olej a čtyři roky se jim to tolerovalo. Až to všichni okopčili FIA to zakázala. A teď? Ten modrý kouř to je opravdu do očí bijící. každý kdo jen trochu rozumí motorům ví, že modrý kouř značí spalování oleje, černý moc paliva, bílý nespálené palivo...

        + 10 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Johnczek

          Johnczek

          95.82.166.XXX
          No a to je právě ta šedá zóna, kterou Mercedes velmi chytře využívá. A tak to dělá už leta letoucí. Takhle to prostě funguje. Proto FIA přistoupila k tomu, že pravidla upřesnila. U fanoušků Ferrari ale asi jaderná fyzika pochopit jak to ve F1 funguje. Vždycky je to něco podobného co teamu zajistí konkurenční výhodu (ať už je to Ferrari, RB, Brawn nebo Mercedes...). Pokud je v pravidlech nejasnost, která umožňuje dvojí výklad tak je to chyba FIA že si dané pole neošetřili lépe, né někoho, kdo to využije. Vsadím botky že udělat něco takového Ferrari, už je tady velebíš jak jsou šikovní :) Mercedes spaloval olej, v následující sezóně (né "až to všichni okopčili) to bylo ve všech PJ, když došlo k postupnému omezení téměř na nulu, zpomalily nejvíce motory Ferrari (než došlo k tomu jejich "vylepšení", ze které těžili poslední 2 roky). To, že se tady oháníš tím, že je víceméně jasné že se tam spaluje olej, uvědomil sis, že schéma motoru je předáno FIA a všechny hodnoty jsou během všech sessions kontrolovány? Kam by ten olej navíc asi tak schovali? Jezdcům do kombinézy? Pokud něco spalují, musí to být v limitech. Pokud by to v limitech nebylo, zakročí jak FIA tak i soupeři. Ale očividně víš co se tam děje lépe než všichni ve F1, kteří se tomu na plný úvazek věnují :) Opravdu neskutečné rudé plačky. (Na ostatní co jsem napsal jsi radši ani nereagoval, ale ani tady tyhle "dva" protiargumenty nestály za nic)

          + 0 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          88.103.92.XXX
          Podle mě DAS nepředstavuje zas takovou výhodu...já bych si tipnul že jen odvádí pozornost od něčeho jiného co přineslo ten výkonostní skok Mercedesu.

          A spalování oleje je taky přeceňované...hlídá se olejová náplň (respektive spotřeba oleje)...sice nejsem přímo motorář...ale myslím že fígl je někde jinde.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      Sice jsi to napsal pěkně...a řekl bych že souhlasím s tím že tady je politický tlak...a skutečně existuje možnost že je tady snaha "vyrobit" nového nejúspěšnějšího pilota všech dob (Hamiltona) a taky zapsat do historie i Mercedes. Podle mě byla politika i kolem zlaté éry Michaela a Ferrari.

      Ale pozastavím se u dvou věcí...

      1. Se mi nelíbí to označení "ubohý Williams"...podle mě právě Williams doplatil na to že se nechtěl stát B-čkem Mercedesu...kterým se zjevně stal RP. Největší Williamsův problém nebyl motor, ale šasí a aero...takže nemyslím že "ubohý Williams" zrychlil jen díky "podvodníkům" z Mercedesu. A jak jsi správně napsal...monopost se staví v těsné součinnosti mezi motorem a podvozkem a aerodynamikou...proto mají výhodu tovární týmy. Proto tak povyskočil RP...když má zjednodušen řečeno loňský monopost Mercedesu...jen vylepšený motor by je tak nezrychlil.

      2. Ferrari...asi v něčem podvádělo...když došlo na tajnou dohodu s FIA...kdyby bylo všechno čisté...proč by Ferrari přistupovalo na tajnou dohodu a předělalo motor?

      Ono vždycky když někdo odvádí perfektní práci začne se spekulovat...ale i když lecos skutečně smrdí...faktem zůstává že žádný prachy a třeba i podpora v zákulisí nic nezmůže když někdo skutečně nebude dělat perfektní práci. Taková Toyota nalila do F1 obrovský peníze...a nakonec nevyhrála ani jeden závod. Sice je nikdo zezadu netlačil...ale ani jim nikdo vyloženě neházel klacky pod nohy...prostě jen ve srovnání s Mercedesem odvedli mnohem horší práci.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama