DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton dominoval ve všech sektorech a překonal další rekordy, na rovinkách nejpomalejší Ferrari
HUNGARORING - NEJLEPŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Jakých časů dosahovali piloti v jednotlivých sektorech okruhu a komu to jezdilo nejlépe na rovinkách? Jaké strategie vycházejí nejlépe pro Velkou cenu Maďarska?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton dominoval ve všech sektorech a překonal další rekordy, na rovinkách nejpomalejší Ferrari
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Pepino60
(Hlasovalo 11 lidí)
19.07.2020 12:40
Pokud jen trošku sleduješ F1, tak víš, že šasi se… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Miroslav D.
14:56 19.07.2020 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
Miroslav D.
16:53 19.07.2020 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
Miroslav D.
13:53 20.07.2020 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
Mansell_fan
12:24 19.07.2020 37.188.176.XXXTaky by mě zajímalo co je to za dýmeček z motorů Mercedes. Maj to už od testů. U Ferrari to hned všichni řešili, teď je ticho… Možná že když to nesmrdí po jahůdkách, tak to nikomu nevadí-
Miroslav D.
13:55 20.07.2020 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
Petr Hloušek
13:24 19.07.2020 185.14.233.XXXmysliím že ne, až budou mít dostatečný náskok, tak v 5.-10. kole tak začnou šetřit techniku
To bude určitě supr závod
-
-
Pepino60
11:11 19.07.2020 217.197.155.XXXMůj příspěvek se nebude hodně lidem líbit především pak fanouškům Mecedesu, ale musím. Už se totiž nemůžu dívat na tu talčenku mercedesu od FIA. Zaprvé: Ferko loni ujíždělo moc rychle atak si naněj FIA posvítila a rychle schválila dodatek k technickým pravidlům. letos ovšem Mecedes přišel se systémem DAS, který je podle FIA legální ovšem podle technických pravidel nikoli. Tento systém umožňuje totiž měnit geometrii přední nápravy za jízdy. Kdo si ještě nevšimnul, že se Mercedesu rovnají na rovinkách kola nechť navštíví očního lékaře a kdo i přesto tvrdí, že tohle není úprava geometrie, pak se ptám: co je úprava geometrie? Dělám auta 40 let a podle mně je geometrie odklon a sbíhavost kol, kterou právě tímto systémem Mercedes mění. No, asi to tak legální zase nebude, protože je to od příštího roku zakázané. Ale Mercedes má letos systém ponechaný jako legální, aby mu mohl pomoci k titulu. Všimně te si toho rozdílu: Ferrari zkrouhli ihned Mercedesu nechávají celo sezónu. Zadruhé: FIA udělal s Ferrari dohodu, že musejí udělat nový motor, ale současně zmrazila vývoj pohonných jednotek, přestože vědí, že nový motor se napoprvé nikdy nevyladí a chce to počas sezóny nějaké doladění.A zatřetí: z motroru Mercedes se letos kouří jako z lokomotivy a to nejen z motorů továrních vozů. Je to modrý dým, což značí vždycky jedinou věc a tou je olej!!! Mercedes i zákaznické týmy vč. ubohého Willamsu zrychlily meziročně v průměru o dvě sekundy. Tak tomu se musím opravdu už jen smát. Na to nejde ani nic říct. Myslím tím, že to nelze vyvětlit žádnou odbornou technickou teoriií. Z motoru se jim kouří auta jedou jak z praku, ale FIA se dívá mimo. Opravdu velmi čistá hra v té dnešní F1. je to totiž všechno jen o marketingu. Mercedes je prostě obrovská firma, která se vyplatí podporovat. Navíc je mají černého pilota a ten překoná největšího mistra mistrů Schumachera. To je přece tahák, ne?! Letošní sezóna bude jedna z nejnudnějších, protože ani Ferrari ani RedBull a zákaznické týmy Mercedesu už vůbec nemají šanci. A koho baví souboj mezi týmovými kolegy? FIA prostě potápí F1 víc a víc.-
-
-
-
Pepino60
12:40 19.07.2020 217.197.155.XXXPokud jen trošku sleduješ F1, tak víš, že šasi se staví kolem motoru. takže poud postavili šasi pro letošní motor nemůžou tam vecpat loňský. A ano, napsal jsi to velmi výstižně: Stop Stav podvodům. jenže komu FIA nejvíce ty podvody toleruje?! DAS, kouřové signály...když zabrousím do minulosti, tak třeba aktivní podvozek, vyhřívání hydrauliky od převodovky, tlaky v pneumatikách a další a další podvody Mercedesu, které se přecházely.
-
-
-
-
Johnczek
12:36 19.07.2020 95.82.166.XXXAch jo... Systém DAS je prostě legální, byl legální už v době, kdy ho začal Mercedes vyvíjet. Rozbor toho proč to tak je najdeš na každém seriozním webu, ať už zahraničním nebo domácím. To, že jej zatrhli ani né po sezóně užívání není chyba Mercedesu. Naopak je prasárna že něco schválí a hned potom to zakáží v další sezóně úpravou děravých pravidel (čehož právě Mercedes využívá). To, jak všichni křivdí chudáčkům ve Ferrari, to je jako vtip? Když Mercedes přišel se spalováním oleje, křičeli soupeři ihned. FIA srazila regulemi tuto možnost prakticky na nulu a velmi pečlivě spotřebu oleje monitoruje. Spalovat olej navíc je takřka nemožné. Není ho prostě kam schovat, po jednotlivých sessions se vše kontroluje. Dále- Ferrari co zatrhli ihned? Pokud se bavíme o té "dohodě" tak Ferrari to "jelo" už několik sezón zpátky. A pokud se opravdu bavíme o tom, že PJ porušovala regule tak kde je k sakru problém? Pokud na ně přišli, jejich salám. Opět, není to vina ani Mercedesu, ani FIA. Dohoda s FIA proběhla už loni, ke zmražení došlo až letos. A pokud taliáni věděli, na jak tenký led se pouští a neměli v záloze specifikaci, která je konkurenceschopná a která splňuje regule tak je to opět chyba taliánů, nikoli FIA, nikoli Mercedesu. "Průměrné zrychlení" vozů s motorem Mercedes je opravdu krásné :) Williams, který už ani zpomalit nemohl a mohl jen vystřelit a RP, který využívá návrhu letošního Mercedesu, přičemž loni měli auto vyvinuté jen zpoloviny protože prostě nebyly finance :) I ti tvoji rudoši dokázali meziročně s tím svým šrotem v kvaldě zrychlit o cca 3 desetiny. Zrychlení továrního Mercedesu o více jak sekundu opravdu není žádné scifi. Už opravdu nevím co víc ti vyvracet, to, co jsi napsal je jen snůška blbostí, ostatně jako vždy.
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek