DISKUZE K ČLÁNKU Renault přiveze do Rakouska tři balíky novinek, Ricciardo čeká těsnou bitvu

Velká vylepšení plánuje pro závody na Red Bull Ringu Renault. Francouzská stáj přiveze modifikace, jenž byly původně plánovány do Vietnamu, Nizozemska a Španělska.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault přiveze do Rakouska tři balíky novinek, Ricciardo čeká těsnou bitvu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 86, poslední 03.07.2020 16:48 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • jon

    jon

    31.217.31.XXX
    Těsné mezi kým? S Williamsem není v desetině nikdo jiný, tak AT a Haasem? Nebo CopyPoint a Alfa? Nebo nemluvil o nich a očekává velkou trojku v desetině?

    + 2 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Domnívám se že myslí RP, Renault a McLaren.

      + 1 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        37.188.245.XXX
        Koukám, že v Renaultu přecházeli koronakrizi stejně jako my v ČR. Hodně se pilo a snilo. 12 Šance dostihnout McLaren - leda v druhé půli sezóny, kdy už bude vše předělávat na motor Mercedes. Jinak jedině, že by Mekáč něco totálně podělal.
        Copypoint? No ... Loňská šasí Mercedesu je něco, kam se asi letos chtějí dostat. Zároveň ale musí i motoricky. Ale OK, RB Ring je hlavně o motoru, tak dejme tomu. Ale tomu Mekáči fakt stačit nebudou. Leda by tradičně nedorazily součástky. 12

        + 2 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Neblbni. Přímo napsat, že RB Ring je o motoru, tos pos... 12
          Tobě nedošlo, že tam loni vyhrál RB a Renaultu dal víc jak kolo? 12

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.253.XXX
            Pokud si pamatuji, tak Verstappen měl čerstvější pneu než Leclerc, nevím, možná ti nrdochází, že je to kombinace všeho, například v Maďarsku je výkon motoru znát málo, ale je na hlavní rovince při soubojích, ale to ty nechápeš 19

            + 2 / − 9

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              Tak víme že Mercedes se v Rakousku nejednou trápil, musí se tam k motoru hlavně vychytat chlazení a gumy.

              + 1 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            37.188.245.XXX
            Právě proto nemohu přijít na ty dvě nebohé stáje, které by se tam letos měli v té GP2 lize trápit s nimi. Nebo jestli berou každý Williams jako trápící se celek a chtějí si to v klidu odjet s nimi v bezpečné vzálenosti 10ti kol od zbytku pole, tak pak to asi dává význam. 12

            + 3 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              37.188.245.XXX
              O tom žádná, ale to “trápení” bylo pořád v jiné lize než na jakou mohl Renault kdy pomýšlet. Mě opravdu přijde dost troufalé po těch letech nenaplněných iluzí stavět Renault někam, kde byl schopen konkurovat jen ve vybraných závodech.
              Jestli tím opravdu myslel McL a RP, tak tu desetinu vidím reálně mezi jezdci Renaultu a Trollem. Péro a Mekáč je hodně veliké sousto, které jim podle mě nepěkně zaskočí.

              + 4 / − 6

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Já to chápu. A taky chápu, že na některých tratích (jako je třeba Rakousko) je výkon motoru důležitější, než na jiných (třeba Monako). A hlavně chápu, že když na druhých gumách musí najet pilot víc kol, pak na prvních gumách jich najel míň. Možná ti to nedochází, ale všichni jedou stejný počet kol. Odborníku. 20

              + 3 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              01

              + 2 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                86.49.253.XXX
                To víš, že jo ty více.kol 18 jojo v Rakousku je tak moc znat jako na Monze, kde byl Renault nejlepší ze zbytku světa i před RB

                + 2 / − 7

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Více kol tu řešíš ty, já vím, že všichni jezdí stejný počet. Ty ještě ne? 12
                  Jo, na Monze je to poznat o chlup víc. Taky to bylo vidět, o kolik jezdil Max rychleji než Ricci, když mu nikdo nezavazel. Ale to ti lidé, kteří se podívají jen do tabulky nevidí.
                  12

                  + 2 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                37.188.245.XXX
                Vím, že se tu řeší souboj LeClerc x Max. Chci pouze upozornit, že jsme v diskuzi pod článkem o Renaultu. Buďte prosím oba shovívavý a moc tu nešťourejte v tom, že všichni jezdí stejný počet kol. 12

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Ale bral. Klidně tě odkážu na počty vítězství nebo vzájemné souboje. Nepotřebuju jen body. 13
                  Žádná změna. 12

                  + 0 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Tak nečekal bych, že budu muset fanouškovi F1 vysvětlovat, že to všichni jezdí na stejný počet kol a na stejný počet kol mají shodně 2 sady. 12

                  + 0 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • HellHogr

                    HellHogr

                    86.49.253.XXX
                    Jj a jeden pilot může mít čerstvější pneu ve druhém stintu, v prvním moc ne, když s ním oba odjeli Q 18

                    + 3 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    46.188.153.XXX
                    To já vím, ale trochu ohleduplnosti. Ne každý má možnost všechna kola absolvovat, byť jsou samozřejmě předepsány i pro něj. 12

                    + 1 / − 4

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • HellHogr

                      HellHogr

                      86.49.253.XXX
                      Vlatter its James

                      + 2 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Když má čerstvější gumy ve druhém, pak to znamená že v prvním je musel víc šetřit a ujet na nich více kol. Je dost smutný, že tak triviální záležitost člověk musí vysvětlovat někomu, kdo je prý odborník na F1. 05

                      + 0 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      88.102.38.XXX
                      Co si pamatuji bylo to tak, Leclerc si pokrýval Mercedes poměrně dost brzy aby nebyl podseknut, takže první pneu tak nevyužil a ten druhý stint pak byl pro něj fakt dlouhý. To se mu tehdy stalo osudným.

                      + 3 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Hezký pokus. Vettel zajel o kolo dřív. Leclerc měl na Bottase skoro 5s náskok. Nemusel ho pokrývat hned. A do 3 kol přezuli úplně všichni, co měli červené.
                        Rozdíl byl pouze v tom, že Leclerc startoval na červených, Max na žlutých. Leclerc měl využít líp červených. Na rozdíl od Maxe si nemusel ničit gumy za někým, nebo předjížděním. Prostě byl RB rychlejší, na motorové trati, smiřte se s tím. 13

                        + 0 / − 4

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                      • jon

                        jon

                        37.188.166.XXX
                        Sándkrtu nerozumím. Prosím Česky, Slovensky, Anglicky, Německy, Italsky, Španělsky nebo klidně Polsky nebo Chorvatsky. 03

                        + 3 / − 4

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • HellHogr

                          HellHogr

                          86.49.253.XXX
                          Co do toho pleteš Vettela? Ten stavěl 2x, no vidíš, Verstappen mohl mít delší stint díky žlutým a pak měl výhodu v cerstvehsich pneu a rychlejších, takže se smiř s tím, že na trati, kde se nedá předjíždět a Verstappen měl PP, tak nebyl RB schopnej vyhrát, nemluvě pak na dalších motorových tratích jako Silverstone, Spa, Monza

                          + 2 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            A jéje. Ty to zase čteš z tabulek a závod jsi nevidě, že? Vettel měl jet původně na jednu. Podruhé přezouval, protože už neměl co ztratit.
                            Ale fakt už nevím, jak ti vysvětlit, že to že jel Leclerc druhý dlouhý stint na žlutých znamená, že první jel krátký na červených. Nemůžu za to, že si nedokázal na lepších gumách udělat větší náskok. Oba jeli 71 kol a oby měli žlutou a červenou směs. 13
                            S tím PP myslíš Maďarsko? A? Že sis vybral zrovna ukázku, jak na nemotorové trati to RB letos nejelo. 11 Na promarněné PP mají spíš specialistu u Ferari. 13
                            A ty 3 tratě? No dobrá ukázka, jak to na nich RB dobře jelo. Tedy u Spa se to blbě posuzuje, když Max vypadl hned na začátku, ale to jsi nejspíš neviděl. 13

                            + 0 / − 3

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                        • HellHogr

                          HellHogr

                          86.49.253.XXX
                          Its english baby

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • HellHogr

                            HellHogr

                            86.49.253.XXX
                            No nevidím, žádný rozumný argumenty, ano Vettel neměl co ztratit, protože pneu byly out, to stejné u Leclerca, krizizujes Leclerca a co Vettel svým výkonem? Prostě Verstappen měl lepší strategii, tím to končí, stejně jako Brazílie, mokré Německo nemluvě, na jiných tratích, byl Verstappen kde? Bez výhry. Ale jo jasně řekni, že SPA se špatně posuzuje, když Verstappen udělal další chyby, on RB nemá vlastně dva jezdce

                            + 2 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • HellHogr

                              HellHogr

                              86.49.253.XXX
                              Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                Říká někdo, komu tu někdo podkuřuje pod každým článkem.
                                On ty argumenty má, na rozdíl od tebe. Ty tu furt měníš téma, když tě v každém tématu dostane. 12

                                + 0 / − 3

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              On by to Vettel klidně dokroužil, jako všichni ostatní, co jeli na 1 pitstop. A na 1 jeli všichni kromě Vettela a Magnussena. U Mercedesu jeli dokonce celý tento stint na stejných gumách, o kolo dýl a Ricci dokázal odjet 46 kol na žlutých na začátku závodu. 13
                              Já Leclerca nekritizuju. Já říkám, že měl Max lepší auto. To ty děláš z Leclerca lůzra, když na "lepším autě" od Maxe dostal naloženo. 12
                              A jak lepší strategii měl v Německu nebo Brazílii? Že na rozdíl od Leclerca neskončil mimo trať? To je lepší strategie? Aha? 12 12 12
                              Povídej ještě něco o Maxových chybách. 12

                              + 0 / − 4

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • HellHogr

                                HellHogr

                                86.49.253.XXX
                                No povím, celkem rád, ale Verstappen neměl lepší auto, měl lepší strategii, stejně jako v Brazílii vůči Hamovi. Německo nemělo smysl moc srovnávat nemyslíš? Miku, víš co je zajímavý? že musíš kontrovat na všechno co píšu, tohle už zavázní nějakou duševní poruchou, čekám, že kdybych chválil Verstappena a Vettela, začneš kontrovat nesmyslně též

                                + 4 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                            • Situs

                              Situs

                              88.102.38.XXX
                              Já bych čekal spíše upozornění na ty lži co Mike píše, vždyť Leclerc na žádné žluté směsi vůbec nejel! Oba, Leclerc i Verstappen jeli svůj druhý stint na bílé, jenže Leclerc asi o 10 kol déle což prostě hrálo roli. RedBull měl lepší manažment pneumatik i strategii. Kdyby se na něj soustředili od začátku a ne na Bottase troufnu si říci že by Max neměl nárok. No a Mercedes měl problém jak s chlazením tak s i s pneu, tam se na Maxe a Leclerca prostě nečapali.

                              + 4 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Situs

                                Situs

                                88.102.38.XXX
                                No bingo, je to porucha oponentury za každou cenu 03 Bude si vymýšlet hory doly jen aby nemusel uznat že strategie a pneu byly pro ten souboj velmi podstatné.

                                + 3 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                To máš pravdu. Druhý stint nejel na žluté, ale na bílé. Uznávám. Stejně jako téměř všichni. Tím spíš neměl být problém je udržet v dobrém stavu, tak jako to nedělalo problém jiným. Trochu gól do vlastní branky. 13
                                Zajímavý, že sis toho všiml o 8 minut po té, co jsem to sám zmínil. 03

                                + 0 / − 4

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  185.149.130.XXX
                                  Jo, asi mám poruchu opravovat nesmysly.
                                  Co je ovšem zvláštní, že máš stejnou obsedantní poruchu pod jakýmkoliv článkem o čemkoliv hejtovat Vettela.
                                  Slibuji, že když budeš Vettela chválit, oponovat nebudu. Ale to jsem u tebe za celé roky neviděl ještě ani jednou, takže asi nemusím mít strach. 11

                                  + 0 / − 4

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    185.149.130.XXX
                                    Není potřeba nic vymýšlet. Leclerc jel první stint na měkčích a rychlejších gumách. Měl si udělat náskok. 13
                                    Ale ja fajn, že jste si všimli, že by gumy a strategie mohly být podstatné. Co takhle to aplikovat na sezonu 2012? Tam už podstatné nebyly a bude se proto operovat s kvalifikačními časy, že? 13

                                    + 0 / − 4

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                  • HellHogr

                                    HellHogr

                                    86.49.253.XXX
                                    Tak samozřejmě, tohle je utažené za vlasy, že to bylo o autu, u Alonsa to bylo o jezdci, atd. Jon se k němu akorát přidal. Ty hatey jsou fakt mimo, hlavně, když inženýři dávají nějaké čísla a své pohledy, tak to někdo vezme, že je to nesmysl, protože tabulka nebo něco podobného

                                    + 2 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                          • jon

                            jon

                            37.188.254.XXX
                            1) It’s
                            2) English
                            3) ..., baby

                            Sad to watch someone doing three grammar mistakes in three word sentense. But who cares, it is so cool todays. 03

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama