DISKUZE K ČLÁNKU Další tři závody mají stopku. Kam letos šampionát nezamíří?

Dnes bylo oznámeno rozhodnutí, podle kterého si můžeme z letošního kalendáře závodů Formule 1 vyškrtnout okruhy v Baku, Singapuru a Japonsku. Ani v jedné z těchto destinací se totiž nepojede.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Další tři závody mají stopku. Kam letos šampionát nezamíří?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 14.06.2020 21:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 4 lidé) 12.06.2020 16:19
Neuvěřitelné jak pár mocných s podporou pár… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 12.06.2020 23:15
Marně vzpomínám, při kterém obyčejném nachlazeni… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 13.06.2020 08:43
V USA zkolabovalo zdravotnictví? Já jen že ta… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Bude zajímavé, na kterých okruzích se v dobách zlých pojede. Před pár lety jsem zde nejevil zrovna nadšení z rozšiřování a navyšování závodů v netradičních destinacích. A jedním z mých argumentů bylo, že je to pouze honba za penězi a se sportem a F1 to nemá nic společného. Schytal jsem dost mínusů i negativních ohlasů. Tak jsem zvědav, na kolika těchto tratích se letos pojede ve srovnání s tradičními okruhy, či destinacemi.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.171.XXX
      Tak za mě bylo dobré mít Sepang, Bahrajn, Austin a nakonec i Baku či Singapur, ale pak jsou tu Soči nebo Šanghaj, které jsou naprosto otřesné. Je otázka kde se pojede, například se mluví o Mugellu, je to skvělá challange trať, ale bez možnosti předjíždět takže o čem to je? To samé Portugalsko ..

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Já jsem to nemyslel vzhledem k atraktivitě, jako spíše, že bude zajímavé sledovat, kdo se bude snažit závody F1 uspořádat za každou cenu. Čili, komu na F1 záleží a kdo bere tento cirkus jenom jako nástroj svého zviditelnění. Zatím jsou potvrzeny závody jenom v Evropě a světe div se, když pominu Maďarsko (které ale už též lze řadit mezi tradiční), vesměs jsou to tradiční destinace ve kterých se jezdilo dávno před tím, než se drtivá většina zdejších diskutujících (včetně mě) o F1 zajímala.
        A nějaké kecy o koronaviru jako argumet neberu. V Itálii spolu se Španělskem to bylo snad nejhorší v Evropě. A je zajímavé, že tyto země potvrdily pořádání závodů v první vlně. A tak si říkám, zda bychom se bez některých (Ecclestonem naverbovaných) destinací neobešli? 03

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.171.XXX
          No podívej na Abu, tam chtějí závod a tradiční to určitě není, je to i o postoji celkovém jako v Singapůru, kde se to dá pochopit je to městský stát jako Monako. Další faktro je národní myšlení, podívej se na Rusko, to nikdy nepřemýšlelo vzádt se GP a to bych tipl, že jde právě o to mít zváod za každou cenu (prachy v Rusku dělají div) a ne mít závod, protože chtějí mít F1 ve své zemi ..

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Však píšu, že to bude zajímavé sledovat. Jednání a hledání destinací není u konce a jsem fakt zvědavý, jak to dopadne. Kolik bude nakonec závodů a v jakých zemích. Zatím jich je potvrzeno pouze osm. Ono chtít a mít jsou dva rozdílné pojmy.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.171.XXX
              Tak Bahrajn a Emiráty nemají problém s pořádáním závodů

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Tak držme palce, aby to klaplo a bylo alespoň 15 závodů v sezóně. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  31.30.171.XXX
                  No 15 závodů možná bude, ale bude třeba na stejnch orkuzích jako bude teď prvních 8, ano Bahrajn a Abu se mají přidat. Brazílie je pro závod, ale F1 tam ani nechce, Austrálie by potřebovala GP max do konce září (nevím jak by to schválili kvůli logistice), USA se ruší teď samo takže to není moc realné, Kanada je pro závod, ale do konce září max (kvůli počasí), Francei letos nechce pořádat závod, takže nevím nevím. Já osobně bych rád viděl Sepang zpět v F1

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Tak já jsem začal F1 sledovat začátkem 70-tých let a tudíž pro mne představuje tradici tato doba. Okolo poloviny sedmdesátek také Bernie Ecclestone počal vlastnicky opanovávat celou F1. Čili i z tohoto pohledu lze pohlížet na tradici.
                    Když se vrátím ke svému prvnímu komentu, tak se mi hrubě nelíbily Bernieho vyděračské praktiky, kdy "vyháněl" evropské okruhy z F1 stylem, "zaplať, nebo půjdu se svojí F1 do Asie, či jinam". V sedmdesátkách bývalo 11-16 závodů z nichž většina se jela v Evropě. Mimo Evropu se jezdilo v JAR, USA, Argentině, Brazílii, Kanadě a později v Japonsku. (V šedesátkách bývalo ještě Mexiko). V polovině osmdesátek přibyla Austrálie s Maďarskem. Kteréžto destinace též mohu zahrnout mezi tradiční.

                    Ty tu rozebíráš konkrétní příklady, já se snažím (a původně jsem se snažil) na celou věc pohlížet trošku obecněji. Týmy, ač startují pod různými vlajkami, mají svá sídla a továrny stejně v Evropě. Tudíž je pro ně nejjednodužší závodit v Evropě. A také v první sezóně se vše odehrávalo v Evropě s jedním závodem v USA. Za ta léta má F1 diváckou základnu hlavně v Evropě. Nemám nic proti rozšiřování F1 po celém světě. Jen to nesmí být násilné a na úkor někoho, či něčeho.
                    Já jsem tehdá zde viděl a vyjádřil paralelu s koncepcí a fungováním tohoto webu. Kdy nás redakce každou hodinu zahlcovala třemi články "o ničem", respektive "o tom samém". Kvalitu kvantitou nahradit nelze. Platí to v novinařině, stejně jako v F1. Zdejší redaktoři naštěstí brzy dostali rozum a vrátili vše do starých dobrých a vyjetých kolejí. A kvalita se také okamžitě vrátila.
                    Tak doufejme, že i koronavirus pomůže F1 s nutnými změnami a nastartuje se nová éra, kde kvalita bude převyšovat kvantitu. A nebo, což by bylo ještě lepší, kvalita půjde ruku v ruce s kvantitou. 03

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • HellHogr

                      HellHogr

                      31.30.171.XXX
                      Já tomu rozumím, jen jsem nesouhlasil úplně s větou, že jsou destinace, které vidí za F1 jen prachy, nebo chtějí opravdu jen F1 vzhledem k výběru okruhu nyní. Ano to je pravda, že každá krize je zároveň i příležitostí, F1 potřebuje nutně změnit své myšlení především. Bernie vlastně přiznal, že směrem, kterým ubíral F1 nebyl dobrý a to co se dělo do teď bylo nabalování tohto směru, vzniklo nám tu rozdělení na F1 a F1.5 což sama pak proklamovala stránka F1 na FB či IG a to beru jako za velkou hanbu, místo soutěžení tu máme tým, co se vzdal a půjde cestou kopírování nejlepšího auta z loňska (takže prakticky říká, že na vítězství a bedny mít nebude) a další týmy se raději nechávají sponzorovat velkými za to, že ji nebudou překážet .. tohle je prostě špatně, ano vím, že STR neboli AT jiná nebude, ale nemusí to být takhle u poloviny starotovního pole, respektive nemělo by být. Absolutně mě škojue přístup Ferrari a Sauberu (vím, že Sauber už neměl peníze, ale i tak), udělat z tradiční stáje B tým, s tím, že se tam cpe název Alfa Romeo (která již odmítla i platit cokoliv v F1, tak to platí Ferrari), tak o čem to je, máme název tymu, který neplatí ani daná automobilka, aby ten tým jezdil ve prospěch druhého ...

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.103.XXX
                        Jo, jasně. Napsal jsem to vytržené z kontextu a nebylo zřejmé oč mi šlo. (Moje chyba). Mířil jsem spíše na Bernieho a jeho koncepci, než na samotné okruhy, či destinace. (Pro mne za mne, ať jezdí třebas na Masu, Venuši a Měsíci, když to zvládnou za každých okolností. Ale dokud tomu tak není, nemělo by se zapomínat na kořeny ze kterých F1 vznikla. V některých věcech jsem trochu konzervativní). 03
                        Ostatní věci, o kterých píšeš, vidím podobně a vadí mi také tak. Jen pár poznámek. Bohužel ostatní týmy velmi brzy zjistily, že "béčko" zajišťuje výhody a vyplácí se (STR). Proto se náhle roztrhl pytel s "B" týmy a proto je situace taková, jakou jsi ji popsal. 05
                        Co se týče kopírování, nevidím v tom až tak veliký problém. Podle mne kopírují všichni, ale to ještě neznamená, že jim to bude fungovat. A konkrétně FI by těžko do detailu okopírovala Mergl, kdyby jim to neumožnili. Je to otázka nastavení pravidel. (Kdyby byl vývoj zmrazen, těžko by dominantní tým umožnil týmu středu pole okopírovat komplet jejich auto).
                        A v závěru jsi dokonale vystihl absurditu do které se F1 dostala. (Ferrari-Sauber). 11

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                    • Ferda

                      Ferda

                      46.47.176.XXX
                      Pěkné. 01

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Neuvěřitelné jak pár mocných s podporou pár tisíců hlupáků kteří jsou zrovna u moci dokáže zdecimovat planetu hrozbou obyčejného nachlazení které jde s lidstvem ještě déle, než se zrodil první neandrtálec.

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Že ze mě udělala naše vláda vola, který musel ohnout hřbet nějak unesu, ale neskutečně trpím, když vidím s jakou lehkostí snese naše mládež okupantské manýry. 20

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          185.99.177.XXX
          naštěstí ne úplně všichni.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Ano prosím. Naštěstí je drtivá většina normálních, ale to kvantum postižených na duchu pod vlivem médií je odstrašující.
            Je děsivé sledovat kolik mládeže ává přednost pohodlnému ovčímu životu před selským rozumem, který je sice výhodnější, ale pro velkou část budoucí populace až příliš náročný.

            + 1 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              Mládež by se na to mohla vyprdnout, kdyby šlo jen o ně určitě, ale pro seniory to mělo velký význam. Navzdory krátkodobému omezení svobody a pohodlí to že se to tu nerozjelo jako jinde kvituji.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Ano, seniorů se to dotklo s nejhoršími následky.
                Ale né kvůli nějakému nepodstatnému koronaviru, ale díky nedostatečné lékařské péči, která se kvůli zbytečné panice téměř zcela zastavila. A následky na nedostatečnou péči budou proti koronaviru hrozivé a dlouhodobého charakteru.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jumpman

                  jumpman

                  178.255.168.XXX
                  ono to není ani tak o tom, že by se zastavila, jako byla spíš vrchností zakázána. A o tom to bylo i v zahraničí, kde jim ta epidemie fakt vypukla, že měli lůžka obsazený lidma, kterejm naměřili teplotu a lidi kteří umírali, ale přišli později, tak je holt nechali umřít

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Guanyu Zhou je jedním z několika pilotů, které příští rok už ve startovním poli neuvidíme (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Gratulace vítězům, odhodlání do roku 2025

Vyhráli sice „jen“ Pohár konstruktérů, ale McLaren a oba jeho piloti patřili k nejvýraznějším v letošním roce (ilustrační foto)

Zázraky se nekonaly, penalizacemi a kolizemi provázený závod vyhrál Norris, slaví i McLaren

Checo Pérez se tentokrát vyvaroval chyb, ale zase doplatil na zmatky kolem traťových limitů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: je znát, že sezóna se chýlí ke konci

Charles Leclerc si v kvalifikaci musel připadat jako oběť nějakého „spiknut“ (ilustrační foto)í

Kvalifikace přála oranžové barvě, Leclerc odstartuje poslední

Připravil si Piastri výkonem ve třetím tréninku půdu pro své první pole-position v Grand Prix? (ilustrační foto)

Poslední trénink v režii McLarenů, vytáhly se oba Haasy, Leclerc nebyl v dobrém rozpoložení

Nico Hülkenberg si vedl v druhém tréninku nadmíru dobře.

V druhém tréninku odveta McLarenu, vytáhl se Hülkenberg, propadl Verstappen

Charles Leclerc měl trénink zkrácený na pouhou polovinu (ilustrační foto)

Pyrrhovo vítězství Leclerca v prvním tréninku, nováčci s jednou výjimkou uzavírali pole

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Lando Norris s McLarenem

Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama