DISKUZE K ČLÁNKU "Mercedes s Vettelem pro rok 2021 nepočítá," tvrdí Bottas. O své místo obavy nemá
Mercedes podle Valtteriho Bottase o Sebastianovi Vettelovi, jenž po skončení sezóny 2020 opustí Ferrari, vůbec nepočítá.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Mercedes s Vettelem pro rok 2021 nepočítá," tvrdí Bottas. O své místo obavy nemá
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Situs
09:11 12.06.2020 88.102.38.XXX
Z mého pohledu to má více nevýhod než výhod, takže tomu jednoduše nejsem nakloněn. Na druhou stranu jsem realista a tuším že se tomu nevyhneme a budu se s tím muset smířit. Největší problém u toho mám že někdo bude v jistých případech uhýbat a někdo bude bojovat jak o život. Stoupne tak "spolupráce" mezi týmy a tyto aliance se pochopitelně stanou v tomto velmi cenným nástrojem. Jezdec který bude v těch správných chvílích zlobit i za cenu prasáren bude vyhledáván a stane se velmi důležitým článkem řetězce. Oběť se dočká ještě výsměchu "Suck my balls" a těším se na příště.
Mike17
08:45 12.06.2020 185.149.130.XXX
Tenkrát neměnili konstrukci vozu. Zakázali mapy motoru, které foukaly bez sešláputého pedálu plynu. Při sešlápnuté pendálu plynu se foukalo dál. Hádám, že to náklady moc neovlivnilo. Zatímco po sezoně předělat šasi tak, aby se přizpůsobilo jinému uložení výfuků náklady jistě přineslo. Oboje postihlo jeden tým víc. Hádej který? Když už vynecháváš to, že na začátku sezony se zakázaly dvojité difusory, které v té době nejlíp využíval jistý tým.
Ale podle tebe RB z foukání netěžil víc, než ostatní že? CO pak vlastně bylo výhodou motoru Renault?
Ale podle tebe RB z foukání netěžil víc, než ostatní že? CO pak vlastně bylo výhodou motoru Renault?
odin
05:30 12.06.2020 77.240.103.XXX
Do jisté míry máš pravdu. Ale co v současné F1 není umělotna? Pravidla psaná na míru automobilkám, ve jménu bezpečnosti výmysly a nesmysly a pro "atraktivitu" závodění opět umělotiny ( pneu, DRS a jiné berličky)...
Obávám se, že se z umělotin, které nemají nic společného s výkonností ani férovostí, už F1 nevyhrabe.
Obávám se, že se z umělotin, které nemají nic společného s výkonností ani férovostí, už F1 nevyhrabe.
odin
23:00 11.06.2020 77.240.103.XXX
Pánové, uvažovali jste o reverzním startovním roštu alespoň chvíli seriózně? Bez ohledu na současné rozvržení sil v F1 a pozici, kde se nacházejí týmy, či jednotlivci, kterým fandíte? A spíše s ohledem na to, co bychom chtěli v F1 vidět. Ale také s vědomím toho, jak to v F1 chodí.
Já jsem se o to pokusil a nevím, zda bych chtěl reverzní startovní rošt.
Na jednu stranu by to slibovalo více soubojů a předjížděcích manévrů i v dobách jasné dominance některého z týmů. Na druhou stranu, jeden ambiciózní idiot ve slabém autě může pohřbít některému z adeptů na titul, veškeré naděje. Podle mne "jenom" reverzní startovní rošt není řešení. Muselo by se "ošetřit" ještě spousty dalších věcí v pravidlech a v neposlední řadě by se muselo radikálně změnit také rozhodování FIA a komisařů... Protože, pokud chceme reverzním startovním roštem dát určitou "naději" týmům (řekněme středu pole), pak musíme také na tyto týmy hledět stejně rovným pohledem, jako na TOP týmy.
Já jsem se o to pokusil a nevím, zda bych chtěl reverzní startovní rošt.
Na jednu stranu by to slibovalo více soubojů a předjížděcích manévrů i v dobách jasné dominance některého z týmů. Na druhou stranu, jeden ambiciózní idiot ve slabém autě může pohřbít některému z adeptů na titul, veškeré naděje. Podle mne "jenom" reverzní startovní rošt není řešení. Muselo by se "ošetřit" ještě spousty dalších věcí v pravidlech a v neposlední řadě by se muselo radikálně změnit také rozhodování FIA a komisařů... Protože, pokud chceme reverzním startovním roštem dát určitou "naději" týmům (řekněme středu pole), pak musíme také na tyto týmy hledět stejně rovným pohledem, jako na TOP týmy.
Petr Hloušek
20:50 11.06.2020 194.79.55.XXX
Když něco plácnou Wolf nebo Marko, tak se na to dá sázet
HellHogr
19:45 11.06.2020 31.30.171.XXX
No jo a už se zase vykrucuješ .. jedno z několika opatření .. jj zákaz je jedno z opatření nešlo to vyloženě proti RB, ale jak FIA podotkla, polovina týmů chtěla tomuto zamezit i kvůli zbytečným výdajům navíc (to zejména u týmu co motory i vyráběli a nedostávali)
Mike17
19:29 11.06.2020 185.149.130.XXX
Zkus si tu větu vygooglit a dojdeš k zázračnému osvícení. Tedy že to bylo jen jedno z několika opatření, které foukání omezilo.
Ale je dost fajn, že jsi konečně našel jeden příklad, jak postihla změna pravidel RB. Doteď si tvrdil, že žádné takové změny pravidel nebyly a nikdo pravidla proti RB neměnil. Je fajn se dovzdělat ve věcech, které si nepamatuješ.
Za to máš u mne +.
Ale je dost fajn, že jsi konečně našel jeden příklad, jak postihla změna pravidel RB. Doteď si tvrdil, že žádné takové změny pravidel nebyly a nikdo pravidla proti RB neměnil. Je fajn se dovzdělat ve věcech, které si nepamatuješ.
Za to máš u mne +.
HellHogr
19:05 11.06.2020 31.30.171.XXX
Zákaz, který pravděpodobně nějakým způsobem ovlivní většinu týmů, začne platit příští neděli v Silverstonu. "Očekáváme ztrátu přibližně půl vteřiny na kolo, když nebudeme mít foukaný difuzor," řekl Marko.
Jj byl jsi jediný kdo to neviděl, ale ty si neviděl do sezony 2019 ani jeden závod
Jj byl jsi jediný kdo to neviděl, ale ty si neviděl do sezony 2019 ani jeden závod
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek