DISKUZE K ČLÁNKU Díry v rozpočtových stropech nahrávají McLarenu, stěžuje si Helmut Marko
McLaren si díky zavedení rozpočtových stropů od příštího roku může podle odborného poradce Red Bullu Helmuta Marka hodně polepšit. Obává se, že při změně dodavatele pohonných jednotek zneužije pravidly nepokryté oblasti.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Díry v rozpočtových stropech nahrávají McLarenu, stěžuje si Helmut Marko
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
11:00 05.06.2020 185.149.130.XXXPravidla se neměnila? Fakt? To se tu označuješ za znalce a já o F1 nic nevím?
Jakože se vůbec neměnily gumy, neměnily se difuzory, neměnilo se uložení výfuků, aby se nemohlo foukat, nezakazovaly se mapy motorů, využívající foukání ve chvíli, kdy jezdec nešlapal na plyn.
Jasně a flexi křídla se řešila kvůli Ferrari a kvůli Ferrari upravovali parametry jejich testů.
A rozhodně na rok 2014 se neměnilo vůbec nic. Jen se "konečně" ukončila éra jedné dominance a nahradila ještě větší dominancí. Ale absolutně to nesouviselo se změnami pravidel, že?
Nejdůležtější je, že v jednom závodě něco platilo a v dalším ne. To se totiž ještě nikdy nestalo.
A ty tu budeš plácat něco o nulové argumentaci.-
-
Mike17
14:18 05.06.2020 185.149.130.XXXTak mění nebo nemění? Před chvíli jsi psal, že se neměnili. Nechceš zůstat u jednoho názoru aspoň hodinu?
Jasně, jak se pravidla mění zásadním způsobem každý rok jsem viděli od roku 2014 názorně.
A samozřejmě foukání a gumy nebo flexi křídla, neměli na RB žádný vliv. RB každou sezonu (kromě 2011) přicházel na začátku sezon o výkonnost čistě náhodou, že? Co jsi to vlastně vychvaloval doteď na motoru Renault z té doby?
A můžeš mi říct, kdo to vlastně pořád požadoval po FIA přezkoumávání těch křídel?
-
-
-
HellHogr
12:34 06.06.2020 31.30.171.XXXŘíkám, že tě furt baví psát takové nesmysly viz i to co jsem psal, za doby dominance RB se várazně pravidla neměnila jako u dominance Mercedesu na to Monako 2010 ani nedokážeš odpovědět, že se pravidla upravují rok co rok ví každej, jak jsem psal jde o to jak moc to má mít dopad na vítězný tým. Hlavně nahoď jak se menili pneu 2013 uprostřed sezony na brekot RB, aby vyhovovali jejich autu, po změně pneu dominance .. to je náhoda, FIA s Pirelli jim vůbec nešli na ruku, stejně jako s návrtame foukání-
Mike17
10:09 07.06.2020 185.149.130.XXXNejvětší výhodou RB bylo foukání, jak sám rád píšeš, když hájíš motor Renault. Během té doby se foukání úplě zrušilo. A ty tu meleš, že se pravidla výrazně neměnila? Změna motorů v roce 2014 byla jen kosmetická úprava, která RB nijak neublížila? Fakt už nevíš, co za blábol by sis vymyslel.
A meleš jen kraviny. Gumy se v roce 2013 měnily po fiasku v Silverstone. Jeden z mála týmů, kterýmu tam guma nebouchla byl RB. Zato konkurenci ano dokonce Ferrari. Tak kvůli komu se měnily? RB tam se spolehlivostí problém neměl. Následně se Pirelli hájilo nesprávným používáním. Je to prosté, Ferrari mělo používat gumy správně,nemusely se měnit.
A návrat foukání? Vždyť si právě napsal, že jeho zákaz RB nijak nepostihnul. Tak co najednou řešíš, že se něco vrátilo kvůli RB? Neudržíš nyšlenku ani pod jedním komentářem.
Pořád se tu prsíš znalostmi a ani nevíš, co se kdy měnilo a proč.-
-
HellHogr
12:49 07.06.2020 31.30.171.XXXUž jen to s těma gumama a Ferrari ... nikdy Pirelli neřeklo nic na Ferrari, to týmy jako RB nebo Mercedes přehazovali levou přední za pravou a pak RB brečel ať se mění gumy uprostřed sezony, vubec nemáš znallsti, ano Ferrari mělo takové problmy, že v Barceloně vyhráli s 5 pitstopy ... s foukáním aní nevíš kdy se rušil oa kdy se vrátilo a neudržíš myšlenku nikdy pohromadě ano jistě Miku, PJ schválené v roce 2011 měli zamezit dominanci RB .. větší blbost si napsat nemohl, když i Renault tohle schválil -
Mike17
16:39 07.06.2020 185.149.130.XXXKoukám, že máš fakt "odborné" znalosti:
-Ono Pirelli neřeklo nic nikomu konkrétně. Podle tebe RB přehazoval gumy, ale nějakou záhadou v Silverstone RB žádná gumy nepraskla. Na rozdíl od Mercedesu a Ferrari, kteří s tím problém měli. Tak když u Ferrari nechtěli, aby FIA pro RB měnila gumy, měli se o ně líp starat, ne? Mohli zajít k RB, aby věděli jak se s nimi má jezdit bez defektu.
-V Barceloně přezouval Alonso 4x, znalče (10,22,36,49kolo). Stejně jako Vettel. Co jsi tím chtěl říct nechápu. Že ty gumy fakt stály za ho..., když vydržely jen pár kol? Souhlas.
-Ve foukání máš hodně velký hokej. Jednou bylo výhodou Renaultu, podruhé jeho zákazem RB poškozen nebyl. Co z toho platí teď? Ani nevíš, že se to foukání omezovalo od roku 2011 pořád až do změny motorů a to postupně? A podle tebe se vlastně v době titulů RB na foukání ani nic neměnilo že?
-Nikde jsem nepsal, že se motory měnili kvůli RB. Ale celkem se změna hodila a rozhodně se dá říct, že ta změna RB poškodila. Navrhuji se podívat do tabulek, nebo na to, kolik těch koní pak Renaultu na konkurenci chybělo. To jsou zase oficiální data, která se ti nelíbí.
4 témata a 4x nemáš o letech 2010-2013 ani šajnu. Je pak celkem jasný, že si vyvozuješ stupidní závěry o kvalitách jednotlivých vozů.-
-
-
HellHogr
12:42 08.06.2020 31.30.171.XXXProtože píšeš dokola nesmysly a to Monako 2010 neodkážeš ani obhájit proč tak FIA jednala myslíš to foukání 2011, které se "zakázalo" a potom se řeklo ať se s tím dojede sezona, akorát od dalších sezon bude zakázané? Nebo to jak Ferrari mělo jít za RB, jak má fungovat s pneu? třeba to, že Ferrari mělo lepší výsledky 2013 než přišla změna pneu, čím to Miku? neměl se RB zeptat spíš Ferrari jak s penu zacházet líp než fňukat u FIA a Pirelli? a hlavně, proč RB neporadil STR jak s pneu, které mělo x defektů? co koumáku? příště si opravdu prohláedni sezony závod po závodu, ne tabulky, ale opravdu ty závody, díky-
Mike17
13:29 08.06.2020 185.149.130.XXX-A co mám jako na Monaku 2010 obhajovat?
-Foukání se zakázalo v roce 2011? Co to meleš? Je celkem jasný, že tak zásadní předělání map motorů a předělání šasi se snad nebude dělat ze závodu na závod. Změnily se pravidla pro rok 2012, jako se takto měnily pravidla každý rok. A to tak, že postihla RB. Přesně, co jsem říkal.
-Gumy se měnily kvůli nebezpečnosti. RB se nemusel se zacházení s nimi od nikoho učit. Vettel měl v bodech náskok na Alonsa 21b a to přestože mu v Silvertone klekla převodovka. Poslední 3 závody ho zajížděl. Takže opět by ses měl doučit, kdo měl do té doby lepší výsledky, znalče. Jestli chtělo Ferrari nechat původní směs, mělo se od RB naučit, jek nemít defekty. STR si klidně nech od cesty. To není RB a mohlo se učit taky. Ale to asi znalcům uniká. Kromě toho v Silverstone mělo taky 1 defekt, jako Ferrari.
Takže bys měl ty závody začít studovat. A nejen závody, ale ze změny technických předpisů nevíš vůbec nic. A to říká někdo, kdo v nich zrovna odborník taky není.-
HellHogr
13:35 08.06.2020 31.30.171.XXXČím se vyznačovala VB 2011? nevíš? očividně ne, ano STR není RB a není to sesterská stoj žejo .. a poslední tři závody ho zajížděl .. aha, tak to si asi viděl jinou sezonu, říkám Miku, fakt se nejdřív na ty sezony podívej, placáš nesmysly .. zas a znova. .-
Mike17
13:47 08.06.2020 185.149.130.XXX-Co máš zase s VB 2011? Už nevíš kam bys utekl?
-Ano STR je sesterská stáj. A Ferrari? Taky? Nebo proč jim bouchaly gumy? Nechtěli změnu oni, protože jim to na starých nejelo?
-Po Silverstone 2011: Vettel 132b, Alonso 111b. Poslední 3 závody: Monako SV 2-hý, FA 7-mý. Kanada SV 1-ní, FA 2-hý. Silverstone Vettel v době vypadnutí vedl, Alonso byl v té době 5-tý a dojel 3-tí.
Prostě budeš hejtovat aniž bys o tom věděl naprostý základy a ještě jsi líný se aspoň podívat na to, jak to ve skutečnosti bylo. Neumíš nic jiného, než jiné napadat, aniž bys měl jakékoliv oficiální data, nebo relevantní argument. A dokolečka jen blábolíš o lžích, které nějkaou záhadou vychází z oficiálních výsledků.
Tak se příště douč něco o sezonách, o kterých máš plná ústa keců. Raději předtím, než o nich začneš psát.-
-
-
HellHogr
15:00 08.06.2020 31.30.171.XXXA panaček ani neví kdy a jak bylo zakáazné foukání a háda se o tom, stejn pneu 2013, nebo výkony aut 2010 a 2012 .. klasika, jen urážky a hádaní se a ukazování tabulek a často ještě špatně, ukaž mi statisticky kolik má bodů Bottas za svoji kariéru a kolik Senna, ať se vzpamatuješ z těch svých statistik
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek