DISKUZE K ČLÁNKU Díry v rozpočtových stropech nahrávají McLarenu, stěžuje si Helmut Marko

McLaren si díky zavedení rozpočtových stropů od příštího roku může podle odborného poradce Red Bullu Helmuta Marka hodně polepšit. Obává se, že při změně dodavatele pohonných jednotek zneužije pravidly nepokryté oblasti.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Díry v rozpočtových stropech nahrávají McLarenu, stěžuje si Helmut Marko

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 08.06.2020 16:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovalo 8 lidí) 04.06.2020 07:59
Obavy Helmuta ze zlepšení McLarenu se čtou dobře … »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 04.06.2020 09:13
Ale Helmutovi a RB se furt něco nelíbí, upřímně… »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 04.06.2020 11:36
Ale Grahame, tady jde o přístup, jestli si leštíš… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Pravidla se neměnila? Fakt? To se tu označuješ za znalce a já o F1 nic nevím?
                        Jakože se vůbec neměnily gumy, neměnily se difuzory, neměnilo se uložení výfuků, aby se nemohlo foukat, nezakazovaly se mapy motorů, využívající foukání ve chvíli, kdy jezdec nešlapal na plyn.
                        Jasně a flexi křídla se řešila kvůli Ferrari a kvůli Ferrari upravovali parametry jejich testů.
                        A rozhodně na rok 2014 se neměnilo vůbec nic. Jen se "konečně" ukončila éra jedné dominance a nahradila ještě větší dominancí. Ale absolutně to nesouviselo se změnami pravidel, že?
                        Nejdůležtější je, že v jednom závodě něco platilo a v dalším ne. To se totiž ještě nikdy nestalo.
                        A ty tu budeš plácat něco o nulové argumentaci. 20

                        + 1 / − 6

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • HellHogr

                          HellHogr

                          31.30.171.XXX
                          Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

                          + 5 / − 3

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Tak mění nebo nemění? Před chvíli jsi psal, že se neměnili. Nechceš zůstat u jednoho názoru aspoň hodinu?
                            Jasně, jak se pravidla mění zásadním způsobem každý rok jsem viděli od roku 2014 názorně. 12
                            A samozřejmě foukání a gumy nebo flexi křídla, neměli na RB žádný vliv. RB každou sezonu (kromě 2011) přicházel na začátku sezon o výkonnost čistě náhodou, že? Co jsi to vlastně vychvaloval doteď na motoru Renault z té doby?
                            A můžeš mi říct, kdo to vlastně pořád požadoval po FIA přezkoumávání těch křídel?
                            12

                            + 2 / − 4

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • HellHogr

                              HellHogr

                              31.30.171.XXX
                              Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

                              + 5 / − 4

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                Nevíš jak z toho ven, tak zase jen invektiva bez argumentu k věci?
                                Klidně si zase mel o tom, co kdo nezná, když ani nevíš, jak výrazně se tehdy měnila pravidla. 20

                                + 1 / − 5

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • HellHogr

                                  HellHogr

                                  31.30.171.XXX
                                  Říkám, že tě furt baví psát takové nesmysly viz i to co jsem psal, za doby dominance RB se várazně pravidla neměnila jako u dominance Mercedesu na to Monako 2010 ani nedokážeš odpovědět, že se pravidla upravují rok co rok ví každej, jak jsem psal jde o to jak moc to má mít dopad na vítězný tým. Hlavně nahoď jak se menili pneu 2013 uprostřed sezony na brekot RB, aby vyhovovali jejich autu, po změně pneu dominance .. to je náhoda, FIA s Pirelli jim vůbec nešli na ruku, stejně jako s návrtame foukání 18

                                  + 5 / − 2

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    185.149.130.XXX
                                    Největší výhodou RB bylo foukání, jak sám rád píšeš, když hájíš motor Renault. Během té doby se foukání úplě zrušilo. A ty tu meleš, že se pravidla výrazně neměnila? Změna motorů v roce 2014 byla jen kosmetická úprava, která RB nijak neublížila? Fakt už nevíš, co za blábol by sis vymyslel.
                                    A meleš jen kraviny. Gumy se v roce 2013 měnily po fiasku v Silverstone. Jeden z mála týmů, kterýmu tam guma nebouchla byl RB. Zato konkurenci ano dokonce Ferrari. Tak kvůli komu se měnily? RB tam se spolehlivostí problém neměl. Následně se Pirelli hájilo nesprávným používáním. Je to prosté, Ferrari mělo používat gumy správně,nemusely se měnit. 03
                                    A návrat foukání? Vždyť si právě napsal, že jeho zákaz RB nijak nepostihnul. Tak co najednou řešíš, že se něco vrátilo kvůli RB? Neudržíš nyšlenku ani pod jedním komentářem.
                                    Pořád se tu prsíš znalostmi a ani nevíš, co se kdy měnilo a proč. 20

                                    + 1 / − 4

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • HellHogr

                                      HellHogr

                                      31.30.171.XXX
                                      Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

                                      + 2 / − 1

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • HellHogr

                                        HellHogr

                                        31.30.171.XXX
                                        Už jen to s těma gumama a Ferrari ... nikdy Pirelli neřeklo nic na Ferrari, to týmy jako RB nebo Mercedes přehazovali levou přední za pravou a pak RB brečel ať se mění gumy uprostřed sezony, vubec nemáš znallsti, ano Ferrari mělo takové problmy, že v Barceloně vyhráli s 5 pitstopy ... s foukáním aní nevíš kdy se rušil oa kdy se vrátilo a neudržíš myšlenku nikdy pohromadě 18 ano jistě Miku, PJ schválené v roce 2011 měli zamezit dominanci RB .. větší blbost si napsat nemohl, když i Renault tohle schválil 20

                                        + 4 / − 1

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                      • Mike17

                                        Mike17

                                        185.149.130.XXX
                                        Koukám, že máš fakt "odborné" znalosti:
                                        -Ono Pirelli neřeklo nic nikomu konkrétně. Podle tebe RB přehazoval gumy, ale nějakou záhadou v Silverstone RB žádná gumy nepraskla. Na rozdíl od Mercedesu a Ferrari, kteří s tím problém měli. Tak když u Ferrari nechtěli, aby FIA pro RB měnila gumy, měli se o ně líp starat, ne? Mohli zajít k RB, aby věděli jak se s nimi má jezdit bez defektu. 12
                                        -V Barceloně přezouval Alonso 4x, znalče (10,22,36,49kolo). Stejně jako Vettel. Co jsi tím chtěl říct nechápu. Že ty gumy fakt stály za ho..., když vydržely jen pár kol? Souhlas. 13
                                        -Ve foukání máš hodně velký hokej. Jednou bylo výhodou Renaultu, podruhé jeho zákazem RB poškozen nebyl. Co z toho platí teď? Ani nevíš, že se to foukání omezovalo od roku 2011 pořád až do změny motorů a to postupně? A podle tebe se vlastně v době titulů RB na foukání ani nic neměnilo že?
                                        -Nikde jsem nepsal, že se motory měnili kvůli RB. Ale celkem se změna hodila a rozhodně se dá říct, že ta změna RB poškodila. Navrhuji se podívat do tabulek, nebo na to, kolik těch koní pak Renaultu na konkurenci chybělo. To jsou zase oficiální data, která se ti nelíbí.

                                        4 témata a 4x nemáš o letech 2010-2013 ani šajnu. Je pak celkem jasný, že si vyvozuješ stupidní závěry o kvalitách jednotlivých vozů.

                                        + 1 / − 4

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • HellHogr

                                          HellHogr

                                          31.30.171.XXX
                                          Díky, že si přiznal, že nemáš tušení nic o F1 a její nedávné historii 03

                                          + 4 / − 0

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                          • Mike17

                                            Mike17

                                            185.149.130.XXX
                                            Hmmm, a zase ti nezbylo nic jiného, než napsat invektivu bez jediného argumentu k věci.
                                            Čím to, že to popřít nejde? 03

                                            + 0 / − 4

                                            ohodnotit kladně záporně

                                            Reagovat Nahlásit
                                            • HellHogr

                                              HellHogr

                                              31.30.171.XXX
                                              Protože píšeš dokola nesmysly a to Monako 2010 neodkážeš ani obhájit proč tak FIA jednala 18 myslíš to foukání 2011, které se "zakázalo" a potom se řeklo ať se s tím dojede sezona, akorát od dalších sezon bude zakázané? Nebo to jak Ferrari mělo jít za RB, jak má fungovat s pneu? třeba to, že Ferrari mělo lepší výsledky 2013 než přišla změna pneu, čím to Miku? neměl se RB zeptat spíš Ferrari jak s penu zacházet líp než fňukat u FIA a Pirelli? a hlavně, proč RB neporadil STR jak s pneu, které mělo x defektů? co koumáku? příště si opravdu prohláedni sezony závod po závodu, ne tabulky, ale opravdu ty závody, díky 03

                                              + 4 / − 0

                                              ohodnotit kladně záporně

                                              Reagovat Nahlásit
                                              • Mike17

                                                Mike17

                                                185.149.130.XXX
                                                -A co mám jako na Monaku 2010 obhajovat?
                                                -Foukání se zakázalo v roce 2011? Co to meleš? Je celkem jasný, že tak zásadní předělání map motorů a předělání šasi se snad nebude dělat ze závodu na závod. Změnily se pravidla pro rok 2012, jako se takto měnily pravidla každý rok. A to tak, že postihla RB. Přesně, co jsem říkal.
                                                -Gumy se měnily kvůli nebezpečnosti. RB se nemusel se zacházení s nimi od nikoho učit. Vettel měl v bodech náskok na Alonsa 21b a to přestože mu v Silvertone klekla převodovka. Poslední 3 závody ho zajížděl. Takže opět by ses měl doučit, kdo měl do té doby lepší výsledky, znalče. Jestli chtělo Ferrari nechat původní směs, mělo se od RB naučit, jek nemít defekty. STR si klidně nech od cesty. To není RB a mohlo se učit taky. Ale to asi znalcům uniká. Kromě toho v Silverstone mělo taky 1 defekt, jako Ferrari.
                                                13
                                                Takže bys měl ty závody začít studovat. A nejen závody, ale ze změny technických předpisů nevíš vůbec nic. A to říká někdo, kdo v nich zrovna odborník taky není. 13

                                                + 0 / − 4

                                                ohodnotit kladně záporně

                                                Reagovat Nahlásit
                                                • HellHogr

                                                  HellHogr

                                                  31.30.171.XXX
                                                  Čím se vyznačovala VB 2011? nevíš? očividně ne, ano STR není RB a není to sesterská stoj žejo .. a poslední tři závody ho zajížděl .. aha, tak to si asi viděl jinou sezonu, říkám Miku, fakt se nejdřív na ty sezony podívej, placáš nesmysly .. zas a znova. .

                                                  + 3 / − 0

                                                  ohodnotit kladně záporně

                                                  Reagovat Nahlásit
                                                  • Mike17

                                                    Mike17

                                                    185.149.130.XXX
                                                    -Co máš zase s VB 2011? Už nevíš kam bys utekl?
                                                    -Ano STR je sesterská stáj. A Ferrari? Taky? Nebo proč jim bouchaly gumy? Nechtěli změnu oni, protože jim to na starých nejelo?
                                                    -Po Silverstone 2011: Vettel 132b, Alonso 111b. Poslední 3 závody: Monako SV 2-hý, FA 7-mý. Kanada SV 1-ní, FA 2-hý. Silverstone Vettel v době vypadnutí vedl, Alonso byl v té době 5-tý a dojel 3-tí.
                                                    Prostě budeš hejtovat aniž bys o tom věděl naprostý základy a ještě jsi líný se aspoň podívat na to, jak to ve skutečnosti bylo. Neumíš nic jiného, než jiné napadat, aniž bys měl jakékoliv oficiální data, nebo relevantní argument. A dokolečka jen blábolíš o lžích, které nějkaou záhadou vychází z oficiálních výsledků. 20
                                                    Tak se příště douč něco o sezonách, o kterých máš plná ústa keců. Raději předtím, než o nich začneš psát.

                                                    + 0 / − 3

                                                    ohodnotit kladně záporně

                                                    Reagovat Nahlásit
                                                    • HellHogr

                                                      HellHogr

                                                      31.30.171.XXX
                                                      Miku ty jsi fakt neskutečný, o něčem se chceš hádat a ani nevíš o co go a ještě se sám střelíš do nohy 11 jojo o VB jsme mluvil kvůli bodům určitě 18

                                                      + 2 / − 0

                                                      ohodnotit kladně záporně

                                                      Reagovat Nahlásit
                                                      • Mike17

                                                        Mike17

                                                        185.149.130.XXX
                                                        A zase jen útok a nic k věci. Klidně si mysli, že foukání se neomezilo, flexikřídla se nezpřísňovala, jen náhou každý rok na začátku přišel RB o svou převahu a nijak to nesouviselo se změnami pravidel. 20

                                                        + 0 / − 2

                                                        ohodnotit kladně záporně

                                                        Reagovat Nahlásit
                                                        • HellHogr

                                                          HellHogr

                                                          31.30.171.XXX
                                                          A panaček ani neví kdy a jak bylo zakáazné foukání a háda se o tom, stejn pneu 2013, nebo výkony aut 2010 a 2012 .. klasika, jen urážky a hádaní se a ukazování tabulek a často ještě špatně, ukaž mi statisticky kolik má bodů Bottas za svoji kariéru a kolik Senna, ať se vzpamatuješ z těch svých statistik

                                                          + 2 / − 1

                                                          ohodnotit kladně záporně

                                                          Reagovat Nahlásit
                                                          • Mike17

                                                            Mike17

                                                            185.149.130.XXX
                                                            Urážky jsem nepsal. Na rozdíl od tebe vím, že foukání bylo omezeno postupně. A co do toho motáš Bottase Sennou??? Už fakt nevíš, kam bys odvedl pozornost od svých hloupostí??? 20

                                                            + 1 / − 1

                                                            ohodnotit kladně záporně

                                                            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ - GP ČÍNA: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama