DISKUZE K ČLÁNKU Díry v rozpočtových stropech nahrávají McLarenu, stěžuje si Helmut Marko

McLaren si díky zavedení rozpočtových stropů od příštího roku může podle odborného poradce Red Bullu Helmuta Marka hodně polepšit. Obává se, že při změně dodavatele pohonných jednotek zneužije pravidly nepokryté oblasti.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Díry v rozpočtových stropech nahrávají McLarenu, stěžuje si Helmut Marko

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 08.06.2020 16:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovalo 8 lidí) 04.06.2020 07:59
Obavy Helmuta ze zlepšení McLarenu se čtou dobře … »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 04.06.2020 09:13
Ale Helmutovi a RB se furt něco nelíbí, upřímně… »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 04.06.2020 11:36
Ale Grahame, tady jde o přístup, jestli si leštíš… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Urážky jsem nepsal. Na rozdíl od tebe vím, že foukání bylo omezeno postupně. A co do toho motáš Bottase Sennou??? Už fakt nevíš, kam bys odvedl pozornost od svých hloupostí??? 20

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
A panaček ani neví kdy a jak bylo zakáazné foukání a háda se o tom, stejn pneu 2013, nebo výkony aut 2010 a 2012 .. klasika, jen urážky a hádaní se a ukazování tabulek a často ještě špatně, ukaž mi statisticky kolik má bodů Bottas za svoji kariéru a kolik Senna, ať se vzpamatuješ z těch svých statistik

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
A zase jen útok a nic k věci. Klidně si mysli, že foukání se neomezilo, flexikřídla se nezpřísňovala, jen náhou každý rok na začátku přišel RB o svou převahu a nijak to nesouviselo se změnami pravidel. 20

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Miku ty jsi fakt neskutečný, o něčem se chceš hádat a ani nevíš o co go a ještě se sám střelíš do nohy 11 jojo o VB jsme mluvil kvůli bodům určitě 18

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
-Co máš zase s VB 2011? Už nevíš kam bys utekl?
-Ano STR je sesterská stáj. A Ferrari? Taky? Nebo proč jim bouchaly gumy? Nechtěli změnu oni, protože jim to na starých nejelo?
-Po Silverstone 2011: Vettel 132b, Alonso 111b. Poslední 3 závody: Monako SV 2-hý, FA 7-mý. Kanada SV 1-ní, FA 2-hý. Silverstone Vettel v době vypadnutí vedl, Alonso byl v té době 5-tý a dojel 3-tí.
Prostě budeš hejtovat aniž bys o tom věděl naprostý základy a ještě jsi líný se aspoň podívat na to, jak to ve skutečnosti bylo. Neumíš nic jiného, než jiné napadat, aniž bys měl jakékoliv oficiální data, nebo relevantní argument. A dokolečka jen blábolíš o lžích, které nějkaou záhadou vychází z oficiálních výsledků. 20
Tak se příště douč něco o sezonách, o kterých máš plná ústa keců. Raději předtím, než o nich začneš psát.

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Čím se vyznačovala VB 2011? nevíš? očividně ne, ano STR není RB a není to sesterská stoj žejo .. a poslední tři závody ho zajížděl .. aha, tak to si asi viděl jinou sezonu, říkám Miku, fakt se nejdřív na ty sezony podívej, placáš nesmysly .. zas a znova. .

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
-A co mám jako na Monaku 2010 obhajovat?
-Foukání se zakázalo v roce 2011? Co to meleš? Je celkem jasný, že tak zásadní předělání map motorů a předělání šasi se snad nebude dělat ze závodu na závod. Změnily se pravidla pro rok 2012, jako se takto měnily pravidla každý rok. A to tak, že postihla RB. Přesně, co jsem říkal.
-Gumy se měnily kvůli nebezpečnosti. RB se nemusel se zacházení s nimi od nikoho učit. Vettel měl v bodech náskok na Alonsa 21b a to přestože mu v Silvertone klekla převodovka. Poslední 3 závody ho zajížděl. Takže opět by ses měl doučit, kdo měl do té doby lepší výsledky, znalče. Jestli chtělo Ferrari nechat původní směs, mělo se od RB naučit, jek nemít defekty. STR si klidně nech od cesty. To není RB a mohlo se učit taky. Ale to asi znalcům uniká. Kromě toho v Silverstone mělo taky 1 defekt, jako Ferrari.
13
Takže bys měl ty závody začít studovat. A nejen závody, ale ze změny technických předpisů nevíš vůbec nic. A to říká někdo, kdo v nich zrovna odborník taky není. 13

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Protože píšeš dokola nesmysly a to Monako 2010 neodkážeš ani obhájit proč tak FIA jednala 18 myslíš to foukání 2011, které se "zakázalo" a potom se řeklo ať se s tím dojede sezona, akorát od dalších sezon bude zakázané? Nebo to jak Ferrari mělo jít za RB, jak má fungovat s pneu? třeba to, že Ferrari mělo lepší výsledky 2013 než přišla změna pneu, čím to Miku? neměl se RB zeptat spíš Ferrari jak s penu zacházet líp než fňukat u FIA a Pirelli? a hlavně, proč RB neporadil STR jak s pneu, které mělo x defektů? co koumáku? příště si opravdu prohláedni sezony závod po závodu, ne tabulky, ale opravdu ty závody, díky 03

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Marko ty věci říka zcela jasně a kdo chápe psané slovo má jasno. Ty opět brutálně tápeš. 12 12 12

Ten graf co tam máš je jedná velká lež..... 11 Renault měl dva velké brutální nárusty výkonu,vyšlo to knižně, tuším rok 2016 a rok 2019. Tak křivka proistě není správně.... U Renaultu....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Hmmm, a zase ti nezbylo nic jiného, než napsat invektivu bez jediného argumentu k věci.
Čím to, že to popřít nejde? 03

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Díky, že si přiznal, že nemáš tušení nic o F1 a její nedávné historii 03

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Koukám, že máš fakt "odborné" znalosti:
-Ono Pirelli neřeklo nic nikomu konkrétně. Podle tebe RB přehazoval gumy, ale nějakou záhadou v Silverstone RB žádná gumy nepraskla. Na rozdíl od Mercedesu a Ferrari, kteří s tím problém měli. Tak když u Ferrari nechtěli, aby FIA pro RB měnila gumy, měli se o ně líp starat, ne? Mohli zajít k RB, aby věděli jak se s nimi má jezdit bez defektu. 12
-V Barceloně přezouval Alonso 4x, znalče (10,22,36,49kolo). Stejně jako Vettel. Co jsi tím chtěl říct nechápu. Že ty gumy fakt stály za ho..., když vydržely jen pár kol? Souhlas. 13
-Ve foukání máš hodně velký hokej. Jednou bylo výhodou Renaultu, podruhé jeho zákazem RB poškozen nebyl. Co z toho platí teď? Ani nevíš, že se to foukání omezovalo od roku 2011 pořád až do změny motorů a to postupně? A podle tebe se vlastně v době titulů RB na foukání ani nic neměnilo že?
-Nikde jsem nepsal, že se motory měnili kvůli RB. Ale celkem se změna hodila a rozhodně se dá říct, že ta změna RB poškodila. Navrhuji se podívat do tabulek, nebo na to, kolik těch koní pak Renaultu na konkurenci chybělo. To jsou zase oficiální data, která se ti nelíbí.

4 témata a 4x nemáš o letech 2010-2013 ani šajnu. Je pak celkem jasný, že si vyvozuješ stupidní závěry o kvalitách jednotlivých vozů.

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Už jen to s těma gumama a Ferrari ... nikdy Pirelli neřeklo nic na Ferrari, to týmy jako RB nebo Mercedes přehazovali levou přední za pravou a pak RB brečel ať se mění gumy uprostřed sezony, vubec nemáš znallsti, ano Ferrari mělo takové problmy, že v Barceloně vyhráli s 5 pitstopy ... s foukáním aní nevíš kdy se rušil oa kdy se vrátilo a neudržíš myšlenku nikdy pohromadě 18 ano jistě Miku, PJ schválené v roce 2011 měli zamezit dominanci RB .. větší blbost si napsat nemohl, když i Renault tohle schválil 20

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Největší výhodou RB bylo foukání, jak sám rád píšeš, když hájíš motor Renault. Během té doby se foukání úplě zrušilo. A ty tu meleš, že se pravidla výrazně neměnila? Změna motorů v roce 2014 byla jen kosmetická úprava, která RB nijak neublížila? Fakt už nevíš, co za blábol by sis vymyslel.
A meleš jen kraviny. Gumy se v roce 2013 měnily po fiasku v Silverstone. Jeden z mála týmů, kterýmu tam guma nebouchla byl RB. Zato konkurenci ano dokonce Ferrari. Tak kvůli komu se měnily? RB tam se spolehlivostí problém neměl. Následně se Pirelli hájilo nesprávným používáním. Je to prosté, Ferrari mělo používat gumy správně,nemusely se měnit. 03
A návrat foukání? Vždyť si právě napsal, že jeho zákaz RB nijak nepostihnul. Tak co najednou řešíš, že se něco vrátilo kvůli RB? Neudržíš nyšlenku ani pod jedním komentářem.
Pořád se tu prsíš znalostmi a ani nevíš, co se kdy měnilo a proč. 20

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Říkám, že tě furt baví psát takové nesmysly viz i to co jsem psal, za doby dominance RB se várazně pravidla neměnila jako u dominance Mercedesu na to Monako 2010 ani nedokážeš odpovědět, že se pravidla upravují rok co rok ví každej, jak jsem psal jde o to jak moc to má mít dopad na vítězný tým. Hlavně nahoď jak se menili pneu 2013 uprostřed sezony na brekot RB, aby vyhovovali jejich autu, po změně pneu dominance .. to je náhoda, FIA s Pirelli jim vůbec nešli na ruku, stejně jako s návrtame foukání 18

+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nevíš jak z toho ven, tak zase jen invektiva bez argumentu k věci?
Klidně si zase mel o tom, co kdo nezná, když ani nevíš, jak výrazně se tehdy měnila pravidla. 20

+ 1 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

+ 5 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak mění nebo nemění? Před chvíli jsi psal, že se neměnili. Nechceš zůstat u jednoho názoru aspoň hodinu?
Jasně, jak se pravidla mění zásadním způsobem každý rok jsem viděli od roku 2014 názorně. 12
A samozřejmě foukání a gumy nebo flexi křídla, neměli na RB žádný vliv. RB každou sezonu (kromě 2011) přicházel na začátku sezon o výkonnost čistě náhodou, že? Co jsi to vlastně vychvaloval doteď na motoru Renault z té doby?
A můžeš mi říct, kdo to vlastně pořád požadoval po FIA přezkoumávání těch křídel?
12

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama