DISKUZE K ČLÁNKU Změní se formát závodního víkendu? Týmy o tom vážně uvažují

Letošní sezona bude atypická. Dočkáme se v ní více závodů na jednom a tom samém okruhu. FIA a Librety Media proto přemýšlejí, jak tento formát zatraktivnit. Ve hře je zavedení sobotního kvalifikačního závodu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Změní se formát závodního víkendu? Týmy o tom vážně uvažují

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 01.06.2020 20:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 3 lidé) 31.05.2020 20:55
Jedině nastolením chaosu se může dostat na bednu… »
» Jirka_1 (Hlasovali 3 lidé) 01.06.2020 05:38
Souhlas, takovou pitomost mohou vymyslet jen… »
» jumpman (Hlasoval 1 člověk) 01.06.2020 07:15
já bych to zase úplně nezavrhoval. Pokud ta… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    No to má jednu podmínku. Mít okruhy, kde se tyto vozy budou snadno předjíždět. Na závodech typu Monako, by to vedlo k vítězství Williamsu.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Jedině nastolením chaosu se může dostat na bednu i takový tým jakým je Williams nebo Binottové Ferrari. 14

    + 3 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jirka_1

      Jirka_1

      217.30.64.XXX
      Souhlas, takovou pitomost mohou vymyslet jen Američani, kterým nejde o sportovní výkon, ale o připitomělou show.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        já bych to zase úplně nezavrhoval. Pokud ta sobota bude kvalifikační, tak se body rozdávat nebudou a mohlo by to pěkně zamíchat pořadím na neděli. Problém by spíš byl, jak by se postavili k pneumatikám s ohledem na současně nastavená pravidla a potom by byl trošku trabl na tratích jako je monako. Ale nepochybuju, že na běžné trati by se dokázali top týmy určitě dostat do prvních 3 řad jenom by to bylo více akční než běžná sobotní kvalifikace...

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          77.48.94.XXX
          já bych klidně nějaký ten bodík i za tu kvaldu dával. mohlo by to být zajímavější.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Jirka_1

          Jirka_1

          217.30.64.XXX
          Nemám rád umělotiny jen proto, že nedokáži vymyslet sportovní formát. Tuze nemám rád play off, tří body za vítězství a cokoli, co sráží úspěšné mezi losery.
          Uvedený formát kvalifikačního závodu znamená vysoké riziko poškození vozů nebo rovnou havárie buď už v této pomatenosti nebo na začátku závodu, kdy budou slabší vozy v prvních zatáčkách vysloveně překážet a k tomu ještě zmatkovat.
          Play-off - tým jede celou sezónu jako lokomotiva a kdyby nebylo této nesmyslosti, vyhrál by zaslouženě titul. Jenže někdo tu rozjetou soutěž zastaví, tomuto týmu vetkne Prezidentský pohár, který nikdo nebere vážně a nechá ho čekat na soupeře. Ten stále hraje a je v tempu, ale vítězný tým se dva týdny kouše do zadku, vyjde z tempa a tím i z formy a pak ho nějaký loser, který stěží uslintal osmé místo, vyhodí 4:0 na zápasy. Není to poprvé a nebude to naposledy... Totéž platí i v MS a OH, kdy jeden zápas rozhoduje o bytí a nebytí.
          Tři body - slintové vyhrají nešťastným vlastním gólem soupeře a z jejich hry bolí oči ještě o Vánocích, ale dostanou tři body. Další zápas prohrají 0:6, za dva zápasy sami nedali gól... Jiné dva mančafty hrají jako o život, nádherný zápas skončí 4:4, diváci vidí 8 gólů a mluví se pak o tom celý týden. Další zápas totéž, opět výkon zralý na ME, opět nějakých 3:3... Jenže slintové mají ze dvou zápasů 3 body a jeho konkurenti za daleko lepší výkon a hromadu gólů pouze dva... Ono je obecně hodnocení konstantními body u kolektivních sportů neférové. Už na to přišli ve volejbalu, kdy dávají za druhý vyhraný set bod. Protože 3:0 a 3:2 je skutečně velký rozdíl ve výkonech týmů.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            nemyslím, že je na místě porovnávat hokej s F1, zvlášť v situaci, kdy play off dává hokeji náboj a šťávu. Pokud by ten tvůj super tým byl tak super, tak ho nemůže nějakej "uslintanej loser" vyřadit 4:0 na zápasy.
            Stejně tak nikde není psáno, že to co vyzkouší tak zůstane. Kdyby to byl takovej nesmysl, tak je proti víc týmů, než jen mercedes, dokonce nezvládl přesvědčit ani svoje otrocké týmy...

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Já play off nikdy na chuť nepřišel. Možná je závěr zajímavější, ale degraduje základní část a ještě dává prostor k nudnému taktizování.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama