DISKUZE K ČLÁNKU "Vezměte Vettela," doporučuje Mercedesu Ecclestone. "U Ferrari neměl nikdy podporu jako Schumacher"

Sebastian Vettel minulý týden oznámil rozchod s Ferrari, kam ale půjde? Německý šampion má zájem zůstat v F1 se špičkovým týmem, Bernie Ecclestone ho proto doporučuje Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Vezměte Vettela," doporučuje Mercedesu Ecclestone. "U Ferrari neměl nikdy podporu jako Schumacher"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 22.05.2020 20:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 9 lidí) 21.05.2020 20:23
schumacher neměl v roce 2001 dominantní vůz, tam… »
» achmed-cz (Hlasovalo 7 lidí) 21.05.2020 09:18
Pokud chcete, aby příští titul získalo Ferrari… »
» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 21.05.2020 08:52
Osobně si myslím že ten příběh Vettel Ferrari… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Tak prosakují informace, že Valtteri vyjednává s renaultem.
    no jestli přestoupí fin do Renaultu, tak ještě může opravdu skončit Seb v Mercedesu! 16
    Já bych tedy v Mercedesu raději vyděl Álu, ale vzhledem k jejich historii to není moc pravděpodobné. .... to raději Alonso do renaultu, a od r. 2021 Russell do Mercedesu.
    01

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Kdyby Bot nedejbože pro Mergl zmizel, tak si vytahnou toho powerpointovýho mága z Williamsu, nad grafy, notabene barevný, totiž neni obrany.... 😁

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      Nejpravděpodobnější scénář...Russell do Mercedesu...Alonso do Renaultu...Vettel do důchodu.
      Otázka je jestli reálně nehrozí odchod továrního Mercedesu z F1. Wolffovi končí smlouva, Hamiltonovi končí smlouva...víc už vyhrát nemůžou.
      Vzali zpátka McLaren...taky určitá paralela.

      Myslím že Honda bude chtít v F1 zůstat...s Redbullem mají reálnou šanci že se dočkají titulů...a myslím že japončíci po úspěchu po tom fiasku s McLarenem opravdu prahnou.

      Otázka co Renault...Alonsův návrat by je mohl taky udržet v F1.

      Podle mě je reálný že v dalších měsících bude F1 procházet zásadními změnami...musí se šetřit...tuhle výši nákladů vzhledem k současné hospodářské krizi není možné udržet.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Jindrich K.

    Jindrich K.

    91.229.253.XXX
    Podle mě by duo Hamilton - Vettel asi bylo marketingově cool, ale nemyslím, že je to dobrá volba. Osobně si myslím, že buď jeden druhého by převýšil jezdecky (nebo politicky to je fuk )a pak by to stejně byla nuda, nebo by to bylo vyostřené, ale pak by to asi vypadalo jako Vettel vs. Leclerc nebo Verstappen vs. Ricciardo. Možná je to zdánlivě pěkný, ale nakonec by stejně všichni brblali. Dvojice co má Mercedes teď je jako Michael a Rubens. Jeden vyhrává a druhý jezdí pódia a moc se necuká. Možná nuda, ale z hlediska týmu je to asi lepší.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Mergl si na vyjednávací pozici ztěžovat nemůže. Každému je jasné, že jejích současnou hvězdou je Hamík a hlavním cílem překonání Schumiho tituly.
    Z druhé strany mít ve svém týmu jezdce s deseti tituly je šance která přichází pouze jednou za celou existenci F1.
    Jinak by mě nepřekvapilo, kdyby Mergl zvažoval výměnu Bottase za Vettela už pro letošní závody.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Vettel nikdy neměl tak dominantní auto jako Michael v 2001, 2002 a 2004...ale na druhou stranu Michael byl rozdílovým pilotem v letech 2000 a 2003.
    Vettel byl lídrem a podporu v tomhle směru měl.

    Nicméně zásadní rozdíl vidím v tom že např. Michael měl zlou sezónu v 1999...ještě před nehodou a zraněním v Silverstone nepodával nijak optimální výkony...ale vrátil se silnější a odhodlanější.
    Vettel místo toho začal sice sebevědomě a nadějné...pak přišly chyby....s místo toho aby se zmobilizoval začal ty chyby víc a víc kupit.
    By druhou stranu...ta éra Michaela byla jedinečná a těžko se s ní bude ještě dlouho kdo moct porovnávat.

    Podle mě Michael byl lepší pilot než je Vettel...možná Vettela paradoxně poškodily (v kontextu motivace a hladu po úspěchu) ty 4 tituly v Redbullu).

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      01

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      schumacher neměl v roce 2001 dominantní vůz, tam měl trabl mcl a hakinen s motivací a ano schumacher dokázal působit jako stmelovač týmu, což vettel nikdy nedokázal a i podle toho, že snad jenom jednou dokázal zvítězit z horší pozice než ze 3 na startu, tak je vidět, že má problém s disciplínou a motivací - to bylo vodět i na těch jeho úletech kdy narazil do hamiltona poté co jej vybrzdil nebo nadávky na FIA když přehlíželi verstapenovi eskapády a za stejné prohřešky trestali vettela... Nervy jsou jeho slabší stránkou. Ale pokud by se dokázal v prvních závodech proti hamiltonovi chytit, tak by to byla hodně zajímavá sezona

      + 9 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.171.XXX
        Jenže je to kdyby, u RB měl dominantní auto a ztráta bodů nebyla tak bolestivá, teď je to jiný a Vettel to vnímá. Senna, Schumacher, Prost, Mansell, Alonso ti dokázali vždycky bojovat co to šlo bez toho, aniž by se hroutili jako Vettel

        + 2 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          však já vettela neřadím do stejné kategorie jezdců jako ty co jsi vyjmenoval. Hamilton je to samé. Zkrátka jsou to dobří jezdci, kteří byli ve správný čas ve správném týmu. V dnešní době výkon záleží z 99% na voze a až to 1% dodá jezdec...

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            31.30.171.XXX
            Nemyslím si, že je to jen v dnešní době, ale celkově v historii F1 ti velikáni se dokázali probojovat co nejvýše i bez nejlepšího vozu

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              no, ale čím víc se prosazuje elektronika a počítače, tak význam jezdce rapidně klesá a dle mě i hodnota titulů. Na vettelovi je krásně vidět, že bez dominantního vozu je namydlenej a bylo vidět i na hamiltonovi, že když nemá dobře uklizeného týmového kolegu, tak není o nic víc dominantnější než ten vettel. Proto si nemyslím, že hamilton dopustí, aby se vettel do mercedesu dostal a ani nebude chtít k sobě nikoho talentovaného. Botaska mu plně vyhovuje, protože na příkaz vždycky sklopí uši a když ho hamilton jednou porazí, tak hned ztratí motivaci i výkon s ním závodit, či-li optimální situace pro hamiltona

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        No, v roce 2001 sice Ferrari nebylo tak dominantní jako 2002 a 2004...ale když se podíváš na statistiky...mělo Ferrari určitě nejlepší auto...McLaren jasně převyšovali především spolehlivostí. Myslím že Michael to měl v roce 2001 skoro stejně snadné jako v těch dvou letech úplně dominance.

        Ono mít jen rychlé auto nestačí...příklad...Nelson Piquet v roce 1984...Brabham byl mimořádně rychlý...o čemž svědčí počet PP Piqueta...ale komplexně zdaleka na McLaren nestačil...přičemž tehdy taky spolehlivost McLarenu hrála velkou roli.

        Jinak souhlas s tím jak jsi popsal Vettelovi patálie...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    80.188.61.XXX
    Jako nezaujatý fanda čistě Formulí bych si to přál taky. Byla by dobrá SHOW a hlavně přímé srovnání. Takže do toho Mercedes nepůjde. Raději submisivní BOT. V Mercedesu nejsou sebevrazi.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    85.162.8.XXX
    Pozice jasné 1ky byla zřejmě málo... Angažování mladého pilota s 1 ročníkem zkušeností naopak neskutečný podraz... 20

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    212.24.138.XXX
    Pokud chcete, aby příští titul získalo Ferrari nebo RedBull, vezměte do Mercedesu Vettela

    + 7 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Osobně si myslím že ten příběh Vettel Ferrari začal dobře a tu podporu tam měl, to že to postupně vyprchalo bylo také odrazem jeho výkonů. Navíc každý neúspěch v podobě zase dalších a dalších sezon bez titulu si zákonitě bere ve Ferrari daň sama o sobě.

    Co se týče toho že by šel do Mercedesu, popravdě asi by bylo lepší vidět jak tam Hamilton poráží Seba než zase Bottase 13 Ale nestane se to. Leda že by Hamilton sám Tota přesvědčil že chce Vettela k svačině. To už spíše kdyby Ham prostě ukončil kariéru, ale proč by to měl dělat? Ono počítám že když Mercedes bude pokračovat dál, tak nejdříve oznámí smlouvu s Mercedesem co by šéf Toto, na to jezdec Hamilton, a když to půjde podle plánu tak ke konci sezony i Bottas, zase jen na rok. Snad se Williams fakt zlepší a Russell to tam ještě zvládne, ten tam bude postupně možná hodně trpět a bude na Mercedes hodně tlačit.

    + 6 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

George Russell během předsezonních testů v Barceloně

Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

Prezentace nového Racing Pointu

Aston Martin posiluje. Do vedení společnosti přichází harcovník z Daimleru

Ocon s Ricciardem odhalují vůz pro sezónu 2020

Odchod Ricciarda šéfa Renaultu zklamal. Prozradil, kdy rozhodnou o jeho náhradě

Charles Leclerc má u Ferrari pozici jistou

"Nestal jsem se jedničkou Ferrari," tvrdí Leclerc

Start závodu v Kanadě

Úsporná opatření nekončí. Na čem se bude dále šetřit?

Vítězové na pódiu v Monaku

Monako 2016? Zuřil jsem, vzpomíná Ricciardo

Nové zbarvení vozu Renault RS20 pro závodní sezónu 2020

Renault je v krizi. Automobilce prý hrozí zánik

Ferrari podle Todta právo veta nebude zneužívat

Veto Ferrari prezidentovi FIA starosti nedělá. Vettel podle něj bude mít spoustu možností

Charles Leclerc po sezóně 2019 během testu pneumatik v Abú Zabí

Briatore o Leclercovi: Stejný talent jako Schumacher a Alonso

Úvod Velké ceny Mexika 2019

"Ani 10 případů koronaviru už závod F1 nezastaví," tvrdí FIA

  • Čtvrtek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama