DISKUZE K ČLÁNKU "Kupte si v Abú Zabí Mercedes, Ferrari nebo Red Bull!" Nejrychlejší cesta ke konkurenceschopnosti podle Hornera

Formule 1 nesmí podle Christiana Hornera hledět pouze na zavedení rozpočtových stropů. Aby byla zdravější, je podle něj zapotřebí přemýšlet o dalších plánech, jako jsou například zákaznická auta.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Kupte si v Abú Zabí Mercedes, Ferrari nebo Red Bull!" Nejrychlejší cesta ke konkurenceschopnosti podle Hornera

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 07.05.2020 21:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 6 lidí) 04.05.2020 09:11
proč by si měl mekáč kupovat auto 20 pochop,… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 04.05.2020 10:31
To lze akceptovat jen po nějakou dobu. Za mne...… »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 04.05.2020 15:18
Ono RB moc nebyl ani s těmi mistrovskými motory.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Hwrychlik H.

    Hwrychlik H.

    90.179.133.XXX
    "Malým týmům se to ale nelíbí - podle nich by si tak špičkové týmy jen upevnili své vedení a neporazitelnost, kdyby jejich soupeři závodili jen se starší technikou a ani po zavedení rozpočtových stropů by tak neměli šanci na úspěch."

    TVL, to tedy nechápu. Co jako řeší? Když chce být někdo lepší než tovární tým, tak ať si auto postaví sám. Nebo mu někdo stojí u hlavy s pistolí a říká kupuj? Je to jen o volbě.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    95.143.138.XXX
    Já v tom nevidím problém. Myslím, že by se rozestup mezi špičkou a středem tabulky mohl dostatečně stáhnout. Byla i by větší pravděpodobnost překvapení. A stejně jak se spekuluje: Zákazníci dostávají motory... a o rozdílech ve výkonu otazníky jsou.

    Zároveň by se mohlo dostat k novému know how. Kdo jim zabrání si rozebrat jednotlivé části odkoupeneho monopostu a pak si to třeba nezbastlit sám?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    To lze akceptovat jen po nějakou dobu.
    Za mne..... by měl bejt každý konstruktér. To je mód F1....ne kupovat celá auta.
    Samozřejmě to lze nastavit i jinak.....možností je hodně.

    Pamatuji dobu kdy RB měl ve svém monopostu motor Ferrari. Postupně se začali zlepšovat. Horner šel za JT že by chtěli stejně výkonný motor....a hádejte jak to dopadlo. 12 Odpověď byla neexistuje....bohužel Ferrari tenhle systém jede i teď. Berte to jen jako příklad , myslim že tudy cesta nevede. Konkurence schopnost v módu že je pro mne vítězství dostat se do Q3 s 2 vteřinovou ztrátou je za mne zcela špatně. Viděli jste loni, co dělalo 30 koní navíc u Ferrari...prostě možnosti musí být podobné. Křoví lze dělat, ale ne za každou cenu....to nemá smysl.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      217.170.105.XXX
      Dobrý příklad. A co se stalo? Horner šel ke konkurenci. Přesně tak to má být. 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Můžeme probrat motorově konkurenční prostředí a 15 letý kvikot Hornera ohledně motorů a jejich odcházení. 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Momentálně si RB na motor ztěžovat vůbec nemůže, když mají lepší motor než Ferrari.

          + 0 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.213.XXX
            Tak jsou dvě možnosti, buď je Ferrari výkonově poslední, protože museli motor předělat a nebo je to jen mlžení. Binnoto to ale říkal....jak to ale bude až se vyjede, kdo ví. Jo lze už konstatovat, že po 5 létech je Honda ve hře. 12

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Poslední to nevím, ale o to místo by s Renaultem bojovat mohli. 12
              Z druhé strany je Ferrari natolik silné, že během Covid pauzy už mohli vymyslet záplatu na ten svůj loňský podvůdek.

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          217.170.105.XXX
          To můžeme. Evidentně jejich "kvičení" mělo smysl. Motor mají konečně dobrý a i Renault se pohnul dopředu. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.213.XXX
            Todlec jsem na mysli neměl. To kvičení bylo jinak....a oni byli u Renaultu spokojení....holt pak přišla "elektrika" a tam jim to trvalo dlouho, než srovnali krok. Uvidíme jak vše bude....Mercedes to mohl posunout více než čekáme...no raději počkám odborníka od Hondy, ÉlHondu....co z něj vypadne. Prej schání BezCovidovÉ vejfucky. 12

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        212.96.178.XXX
        Tak to ma byt? Kecy o sjednoceni a smeknuti v krizi a pritom tohle je prece priklad praveho opaku, ktery se deji v F1 vzdy, kdyz je dany tym byt jen trochu v ohrozeni konkurecni, kterou zasobuje svymi komponenty, protoze ta z nej za nasobne mensi penize dokaze vymacknout vice...
        Kecy Hornera a dalsich jsou jen PR blaboly, ktere v praxi nikdy v F1 neplatily.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Tak PR bláboly jsou to každopádně. Od toho tam je. Jistě tím sjednocením a semknutím nemyslel to, že si všichni budou navzájem pomáhat a vyvinou pro všechny stejný unifikovaný vůz. Ale třeba to, že společně můžou najít řešení,
          "Tak to má být", jsem myslel to, že má být nějaké konkurenční prostředí. Pokud je jeden dodavatel na prd, měla by být možnost volby jiného. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            212.96.178.XXX
            Kdyby to s temi dodavateli bylo jak rikas, tak Mclaren neutece k Honde, potom k Renaultu a ted zase k Mercedesu. Jednoduse se ukazuje, ze tovarni tymy nechteji hrat fer hru a pripustit, ze nekdo s jejich produkty dokaze udelat lepsi a rychlejsi vuz, nez oni sami.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Tak samozřejmě, že každý myslí především na své blaho. Na tom není nic špatně.
              A rozhodně se nepočítá s tím, že někdo z malých týmů udělá z loňského RB lepší auto, než je to jejich letošní. Počítá se s tím, že loňský RB bude rozhodně lepší než auto Wilíků a přitom to bude Wilíky stát "polovinu". 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.171.XXX
    Ok, tak já si koupím Mercedes v Abu Dhabí

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Daniel Ricciardo příští rok skončí u McLarenu

Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

Představení nového vozu Mercedes F1 W11 EQ Performance

Německá média informují o brzkém konci Wolffa u Mercedesu

Práce na modelu monopostu F1 v aerodynamickém tunelu

Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

George Russell během předsezonních testů v Barceloně

Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

Prezentace nového Racing Pointu

Aston Martin posiluje. Do vedení společnosti přichází harcovník z Daimleru

Ocon s Ricciardem odhalují vůz pro sezónu 2020

Odchod Ricciarda šéfa Renaultu zklamal. Prozradil, kdy rozhodnou o jeho náhradě

Charles Leclerc má u Ferrari pozici jistou

"Nestal jsem se jedničkou Ferrari," tvrdí Leclerc

Start závodu v Kanadě

Úsporná opatření nekončí. Na čem se bude dále šetřit?

Vítězové na pódiu v Monaku

Monako 2016? Zuřil jsem, vzpomíná Ricciardo

Nové zbarvení vozu Renault RS20 pro závodní sezónu 2020

Renault je v krizi. Automobilce prý hrozí zánik

  • Čtvrtek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama