DISKUZE K ČLÁNKU "Kupte si v Abú Zabí Mercedes, Ferrari nebo Red Bull!" Nejrychlejší cesta ke konkurenceschopnosti podle Hornera
Formule 1 nesmí podle Christiana Hornera hledět pouze na zavedení rozpočtových stropů. Aby byla zdravější, je podle něj zapotřebí přemýšlet o dalších plánech, jako jsou například zákaznická auta.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Kupte si v Abú Zabí Mercedes, Ferrari nebo Red Bull!" Nejrychlejší cesta ke konkurenceschopnosti podle Hornera
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Hwrychlik H.
21:04 07.05.2020 90.179.133.XXX"Malým týmům se to ale nelíbí - podle nich by si tak špičkové týmy jen upevnili své vedení a neporazitelnost, kdyby jejich soupeři závodili jen se starší technikou a ani po zavedení rozpočtových stropů by tak neměli šanci na úspěch."
TVL, to tedy nechápu. Co jako řeší? Když chce být někdo lepší než tovární tým, tak ať si auto postaví sám. Nebo mu někdo stojí u hlavy s pistolí a říká kupuj? Je to jen o volbě. -
Lahva
08:00 05.05.2020 95.143.138.XXXJá v tom nevidím problém. Myslím, že by se rozestup mezi špičkou a středem tabulky mohl dostatečně stáhnout. Byla i by větší pravděpodobnost překvapení. A stejně jak se spekuluje: Zákazníci dostávají motory... a o rozdílech ve výkonu otazníky jsou.
Zároveň by se mohlo dostat k novému know how. Kdo jim zabrání si rozebrat jednotlivé části odkoupeneho monopostu a pak si to třeba nezbastlit sám? -
GRAHAM
10:31 04.05.2020 109.81.213.XXXTo lze akceptovat jen po nějakou dobu.
Za mne..... by měl bejt každý konstruktér. To je mód F1....ne kupovat celá auta.
Samozřejmě to lze nastavit i jinak.....možností je hodně.
Pamatuji dobu kdy RB měl ve svém monopostu motor Ferrari. Postupně se začali zlepšovat. Horner šel za JT že by chtěli stejně výkonný motor....a hádejte jak to dopadlo. Odpověď byla neexistuje....bohužel Ferrari tenhle systém jede i teď. Berte to jen jako příklad , myslim že tudy cesta nevede. Konkurence schopnost v módu že je pro mne vítězství dostat se do Q3 s 2 vteřinovou ztrátou je za mne zcela špatně. Viděli jste loni, co dělalo 30 koní navíc u Ferrari...prostě možnosti musí být podobné. Křoví lze dělat, ale ne za každou cenu....to nemá smysl.-
-
-
-
-
-
GRAHAM
14:59 04.05.2020 109.81.213.XXXTodlec jsem na mysli neměl. To kvičení bylo jinak....a oni byli u Renaultu spokojení....holt pak přišla "elektrika" a tam jim to trvalo dlouho, než srovnali krok. Uvidíme jak vše bude....Mercedes to mohl posunout více než čekáme...no raději počkám odborníka od Hondy, ÉlHondu....co z něj vypadne. Prej schání BezCovidovÉ vejfucky. -
-
-
-
Duncan66
02:42 05.05.2020 212.96.178.XXXTak to ma byt? Kecy o sjednoceni a smeknuti v krizi a pritom tohle je prece priklad praveho opaku, ktery se deji v F1 vzdy, kdyz je dany tym byt jen trochu v ohrozeni konkurecni, kterou zasobuje svymi komponenty, protoze ta z nej za nasobne mensi penize dokaze vymacknout vice...
Kecy Hornera a dalsich jsou jen PR blaboly, ktere v praxi nikdy v F1 neplatily.-
Mike17
13:26 05.05.2020 185.149.130.XXXTak PR bláboly jsou to každopádně. Od toho tam je. Jistě tím sjednocením a semknutím nemyslel to, že si všichni budou navzájem pomáhat a vyvinou pro všechny stejný unifikovaný vůz. Ale třeba to, že společně můžou najít řešení,
"Tak to má být", jsem myslel to, že má být nějaké konkurenční prostředí. Pokud je jeden dodavatel na prd, měla by být možnost volby jiného.-
Duncan66
17:57 05.05.2020 212.96.178.XXXKdyby to s temi dodavateli bylo jak rikas, tak Mclaren neutece k Honde, potom k Renaultu a ted zase k Mercedesu. Jednoduse se ukazuje, ze tovarni tymy nechteji hrat fer hru a pripustit, ze nekdo s jejich produkty dokaze udelat lepsi a rychlejsi vuz, nez oni sami.-
Mike17
10:48 06.05.2020 185.149.130.XXXTak samozřejmě, že každý myslí především na své blaho. Na tom není nic špatně.
A rozhodně se nepočítá s tím, že někdo z malých týmů udělá z loňského RB lepší auto, než je to jejich letošní. Počítá se s tím, že loňský RB bude rozhodně lepší než auto Wilíků a přitom to bude Wilíky stát "polovinu".
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek