DISKUZE K ČLÁNKU Dva závody za víkend, v Evropě bez diváků. F1 hledá cestu z krize
Podle šéfů McLarenu by Formuli 1 mohlo pomoci, kdyby se o víkendech odjely rovnou dvě Velké ceny, aby se podařilo zachránit šampionát a alespoň část příjmů. V Evropě by se přitom zřejmě závodilo za zavřenými dveřmi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Dva závody za víkend, v Evropě bez diváků. F1 hledá cestu z krize
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Fanda.LH
08:04 21.04.2020 85.162.8.XXX
HellHogr k MotoGp... Nevím jestli to měl být pokus o vtip, pak samozřejmě ok... V MotoGp sice dominuje jeden jezdec, ale dominuje díky vlastním mimořádným schopnostem a díky tomu, že se dopouští naprostého minima chyb... Spoustu vítězství urve v závěru závodu, v poslední zatáčce apod... Nemyslím si, že existuje ve světě MotoGp jediný člověk, který by zpochybňoval jeho schopnosti... Což se v F1 děje resp. min. se relativizují...
Na co jsem ale narážel je prostě fakt, že díky těm zákaznickým strojům bojuje o vítězství a bednu větší počet jezdců... Případy jako Quartararo, Miler, Crutchlow v F1 nenajdeš...
Na co jsem ale narážel je prostě fakt, že díky těm zákaznickým strojům bojuje o vítězství a bednu větší počet jezdců... Případy jako Quartararo, Miler, Crutchlow v F1 nenajdeš...
Vieux-Fours
20:18 20.04.2020 193.85.73.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Ferda
19:55 20.04.2020 46.47.176.XXX
Jaký vývoj nového agregátu? Ten stávající je natolik silný, že stačí povyhazovat přebytečné harampádí včetně těžkých akumulátorů a vůz by mohl po úpravě elektroniky okamžitě na trať.
Jediná věc s čím by si technici začali lámat hlavu je co udělat s takovým přebytkem volného místa.
Jinak Ti doporučuji si přečíst tu hloupost kterou jsi napsal a trochu se nad sebou zamyslet.
Jediná věc s čím by si technici začali lámat hlavu je co udělat s takovým přebytkem volného místa.
Jinak Ti doporučuji si přečíst tu hloupost kterou jsi napsal a trochu se nad sebou zamyslet.
Ferda
13:54 20.04.2020 46.47.176.XXX
Bez ERSu by nešla dolů cena pouze za samotný ERS, ale i u dalších komponentů. Třeba nápravy, brzdy, tlumiče a mnoho jiných komponentů by nemuselo být tak masívních což samozřejmě taky šetří. Dokonce by se snížila i cena za dopravu.
A v neposlední řadě by se fanouškům vrátil i zvuk hoden závodních vozů a v neposlední řadě by byly vozi díky menší hmotnosti více obratné.
A v neposlední řadě by se fanouškům vrátil i zvuk hoden závodních vozů a v neposlední řadě by byly vozi díky menší hmotnosti více obratné.
Mansell_fan
13:15 20.04.2020 37.188.245.XXX
Zákaznické vozy, nájem loňských monopostů, možností je spousta. Je to i cesta jak dostat do F1 víc týmů a tím dát možnost více pilotům ukázat své schopnosti. Pro srovnání, v roce 1991 bylo v F1 tuším 18 týmů. A debutovali jezdci jako Hakkinen, Schumacher, Wendlinger, Zanardi a spousta dalších. Kdo z nich by měl šanci dneska?
Pronájem svých loňských vozů dlouhé roky praktikoval v Indycar třeba Roger Penske. Samozřejmě že pro něco takového by F1 potřebovala neměnit pravidla co dva roky, což je další kámen úrazu který jen zvyšuje náklady.
Pronájem svých loňských vozů dlouhé roky praktikoval v Indycar třeba Roger Penske. Samozřejmě že pro něco takového by F1 potřebovala neměnit pravidla co dva roky, což je další kámen úrazu který jen zvyšuje náklady.
jumpman
12:12 20.04.2020 178.255.168.XXX
tak třeba ten, že by auto podle nových pravidel nemusel vyvíjet ten, co na ně nemá. Zákaznické vozy jsou cestou, která dříve fungovala a umožnila levné závodění nadšencům, nevím proč by to nemohlo pro přechodnou dobu fungovat i teď...
... a nemusely by to být přímo zákaznické vozy, ale kdyby bylo umožněno prodat/koupit díly drahé na vývoj a výroby, tak by to těm menším usnadnilo život
... a nemusely by to být přímo zákaznické vozy, ale kdyby bylo umožněno prodat/koupit díly drahé na vývoj a výroby, tak by to těm menším usnadnilo život
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek