DISKUZE K ČLÁNKU Dva závody za víkend, v Evropě bez diváků. F1 hledá cestu z krize

Podle šéfů McLarenu by Formuli 1 mohlo pomoci, kdyby se o víkendech odjely rovnou dvě Velké ceny, aby se podařilo zachránit šampionát a alespoň část příjmů. V Evropě by se přitom zřejmě závodilo za zavřenými dveřmi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dva závody za víkend, v Evropě bez diváků. F1 hledá cestu z krize

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 21.04.2020 08:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 20.04.2020 10:22
Nějak se vám rozpadá web. Jinak k opatřením se… »
» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 20.04.2020 12:12
tak třeba ten, že by auto podle nových pravidel… »
» Fanda.LH (Hlasovali 3 lidé) 20.04.2020 12:49
Já jsem pro zákaznické vozy ve stylu MotoGp... Je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
HellHogr k MotoGp... Nevím jestli to měl být pokus o vtip, pak samozřejmě ok... V MotoGp sice dominuje jeden jezdec, ale dominuje díky vlastním mimořádným schopnostem a díky tomu, že se dopouští naprostého minima chyb... Spoustu vítězství urve v závěru závodu, v poslední zatáčce apod... Nemyslím si, že existuje ve světě MotoGp jediný člověk, který by zpochybňoval jeho schopnosti... Což se v F1 děje resp. min. se relativizují...

Na co jsem ale narážel je prostě fakt, že díky těm zákaznickým strojům bojuje o vítězství a bednu větší počet jezdců... Případy jako Quartararo, Miler, Crutchlow v F1 nenajdeš...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Vieux-Fours

Vieux-Fours

193.85.73.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Jaký vývoj nového agregátu? Ten stávající je natolik silný, že stačí povyhazovat přebytečné harampádí včetně těžkých akumulátorů a vůz by mohl po úpravě elektroniky okamžitě na trať.
Jediná věc s čím by si technici začali lámat hlavu je co udělat s takovým přebytkem volného místa.
Jinak Ti doporučuji si přečíst tu hloupost kterou jsi napsal a trochu se nad sebou zamyslet.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
"bez ERS" by znamenalo vývoj nového agregátu a hádej kdo by to měl zaplatit? Jinak co píšeš jsou nesmysly, hmotnost navíc jsou přídavné agregáty nikoliv "masivnější" komponenty

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
možná bys měl jít dělat do FIA když všechno víš, všude jsi byl a od všeho máš klíče...

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Souhlas. Po ranních problémech s certifikátem je to už OK. Díky.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kelner

Kelner

46.23.52.XXX
Usa 2005 byla teměř take bez diváků . Když startovalo 6 Formulí. Díky

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Zapoměl jsi na Brawn. Co účast to titul. Oba. 04

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Koncept kdy dominuje jedná stáj....aha a F1 je na tom úplně jinak. Nýnější (zatím) nekonečná Mercedesu, předtím RB a předtím Ferrari je přeci něco jiného 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Proč myslíš? ono si vem koncept MotoGP, dominuje jedna stáj a jeden jezdec a zbytek podia ho doplní na koho to výjde, tohle chceš? tak můžeme nechat Hama a Merc dokud nebudou mít 12 titulů 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
F1 se bude muset rozhodnout jakou cestou jít, protože současný koncept je pravděpodobně (bohužel ?) těžko udržitelný.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Bez ERSu by nešla dolů cena pouze za samotný ERS, ale i u dalších komponentů. Třeba nápravy, brzdy, tlumiče a mnoho jiných komponentů by nemuselo být tak masívních což samozřejmě taky šetří. Dokonce by se snížila i cena za dopravu.
A v neposlední řadě by se fanouškům vrátil i zvuk hoden závodních vozů a v neposlední řadě by byly vozi díky menší hmotnosti více obratné.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
OK, díky za info.

+ 0 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.245.XXX
Zákaznické vozy, nájem loňských monopostů, možností je spousta. Je to i cesta jak dostat do F1 víc týmů a tím dát možnost více pilotům ukázat své schopnosti. Pro srovnání, v roce 1991 bylo v F1 tuším 18 týmů. A debutovali jezdci jako Hakkinen, Schumacher, Wendlinger, Zanardi a spousta dalších. Kdo z nich by měl šanci dneska?
Pronájem svých loňských vozů dlouhé roky praktikoval v Indycar třeba Roger Penske. Samozřejmě že pro něco takového by F1 potřebovala neměnit pravidla co dva roky, což je další kámen úrazu který jen zvyšuje náklady.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Dopoledne se mi nezobrazovaly obrázky a celkově se web načítal "divně". Asi to ale souvisí s tím certikátem, kvůli tomu Chrome nenačítal stránku korektně.

Teď už je ale všechno OK. 01

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
A co ten rychlej motor Ferrari, po letní přestavce, ten by šel koupit taky? Já jen že těm dvěma dalším dodán nebyl. 12

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Kdyby F1 chtěla skutečně šetřit, tak by ve vozech nebyl ERS už dávno.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Já jsem pro zákaznické vozy ve stylu MotoGp... Je to jednoznačně cesta k zajímavějším a vyrovnanějším závodům...

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Web - myslíš co konkrétně? Přetrvává. Ranní problém s certifikátem by již měl být vyřešen.

+ 1 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
tak třeba ten, že by auto podle nových pravidel nemusel vyvíjet ten, co na ně nemá. Zákaznické vozy jsou cestou, která dříve fungovala a umožnila levné závodění nadšencům, nevím proč by to nemohlo pro přechodnou dobu fungovat i teď...
... a nemusely by to být přímo zákaznické vozy, ale kdyby bylo umožněno prodat/koupit díly drahé na vývoj a výroby, tak by to těm menším usnadnilo život

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama