DISKUZE K ČLÁNKU Dva závody za víkend, v Evropě bez diváků. F1 hledá cestu z krize

Podle šéfů McLarenu by Formuli 1 mohlo pomoci, kdyby se o víkendech odjely rovnou dvě Velké ceny, aby se podařilo zachránit šampionát a alespoň část příjmů. V Evropě by se přitom zřejmě závodilo za zavřenými dveřmi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dva závody za víkend, v Evropě bez diváků. F1 hledá cestu z krize

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 21.04.2020 08:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 20.04.2020 10:22
Nějak se vám rozpadá web. Jinak k opatřením se… »
» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 20.04.2020 12:12
tak třeba ten, že by auto podle nových pravidel… »
» Fanda.LH (Hlasovali 3 lidé) 20.04.2020 12:49
Já jsem pro zákaznické vozy ve stylu MotoGp... Je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    85.162.8.XXX
    HellHogr k MotoGp... Nevím jestli to měl být pokus o vtip, pak samozřejmě ok... V MotoGp sice dominuje jeden jezdec, ale dominuje díky vlastním mimořádným schopnostem a díky tomu, že se dopouští naprostého minima chyb... Spoustu vítězství urve v závěru závodu, v poslední zatáčce apod... Nemyslím si, že existuje ve světě MotoGp jediný člověk, který by zpochybňoval jeho schopnosti... Což se v F1 děje resp. min. se relativizují...

    Na co jsem ale narážel je prostě fakt, že díky těm zákaznickým strojům bojuje o vítězství a bednu větší počet jezdců... Případy jako Quartararo, Miler, Crutchlow v F1 nenajdeš...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Vieux-Fours

    Vieux-Fours

    193.85.73.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Usa 2005 byla teměř take bez diváků . Když startovalo 6 Formulí. Díky

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.245.XXX
    Zákaznické vozy, nájem loňských monopostů, možností je spousta. Je to i cesta jak dostat do F1 víc týmů a tím dát možnost více pilotům ukázat své schopnosti. Pro srovnání, v roce 1991 bylo v F1 tuším 18 týmů. A debutovali jezdci jako Hakkinen, Schumacher, Wendlinger, Zanardi a spousta dalších. Kdo z nich by měl šanci dneska?
    Pronájem svých loňských vozů dlouhé roky praktikoval v Indycar třeba Roger Penske. Samozřejmě že pro něco takového by F1 potřebovala neměnit pravidla co dva roky, což je další kámen úrazu který jen zvyšuje náklady.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Kdyby F1 chtěla skutečně šetřit, tak by ve vozech nebyl ERS už dávno.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Bez ERSu by nešla dolů cena pouze za samotný ERS, ale i u dalších komponentů. Třeba nápravy, brzdy, tlumiče a mnoho jiných komponentů by nemuselo být tak masívních což samozřejmě taky šetří. Dokonce by se snížila i cena za dopravu.
      A v neposlední řadě by se fanouškům vrátil i zvuk hoden závodních vozů a v neposlední řadě by byly vozi díky menší hmotnosti více obratné.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        "bez ERS" by znamenalo vývoj nového agregátu a hádej kdo by to měl zaplatit? Jinak co píšeš jsou nesmysly, hmotnost navíc jsou přídavné agregáty nikoliv "masivnější" komponenty

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Jaký vývoj nového agregátu? Ten stávající je natolik silný, že stačí povyhazovat přebytečné harampádí včetně těžkých akumulátorů a vůz by mohl po úpravě elektroniky okamžitě na trať.
          Jediná věc s čím by si technici začali lámat hlavu je co udělat s takovým přebytkem volného místa.
          Jinak Ti doporučuji si přečíst tu hloupost kterou jsi napsal a trochu se nad sebou zamyslet.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Nějak se vám rozpadá web.

    Jinak k opatřením se vyjádřil i takový Horner. Jeho návrh je na následující dva roky povolit koncept zákaznických vozů pro malé týmy.

    Určitě spousta naivních snílků bude proti ale v historii to fungovalo, proč by to nemohlo fungovat v dnešní těžké době?

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.171.XXX
      Nefungovalo by to dnes, protože týmy už vynaložily extrémní finance na letošní auta a někteří jedou už koncept 2022, jaký by to potom mělo smysl? zejména při změně praviděl

      + 0 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        tak třeba ten, že by auto podle nových pravidel nemusel vyvíjet ten, co na ně nemá. Zákaznické vozy jsou cestou, která dříve fungovala a umožnila levné závodění nadšencům, nevím proč by to nemohlo pro přechodnou dobu fungovat i teď...
        ... a nemusely by to být přímo zákaznické vozy, ale kdyby bylo umožněno prodat/koupit díly drahé na vývoj a výroby, tak by to těm menším usnadnilo život

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          A co ten rychlej motor Ferrari, po letní přestavce, ten by šel koupit taky? Já jen že těm dvěma dalším dodán nebyl. 12

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            možná bys měl jít dělat do FIA když všechno víš, všude jsi byl a od všeho máš klíče...

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Web - myslíš co konkrétně? Přetrvává. Ranní problém s certifikátem by již měl být vyřešen.

      + 1 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Já jsem pro zákaznické vozy ve stylu MotoGp... Je to jednoznačně cesta k zajímavějším a vyrovnanějším závodům...

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        F1 se bude muset rozhodnout jakou cestou jít, protože současný koncept je pravděpodobně (bohužel ?) těžko udržitelný.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.171.XXX
          Proč myslíš? ono si vem koncept MotoGP, dominuje jedna stáj a jeden jezdec a zbytek podia ho doplní na koho to výjde, tohle chceš? tak můžeme nechat Hama a Merc dokud nebudou mít 12 titulů 11

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Poslední start závodu v Malajsii

Verstappen a Stroll byli kvůli kolizi u komisařů. Kdo je viníkem? + VIDEO

Valtteri Bottas po vyhrané kvalifikaci na Nürburgringu

Odpoledne byl v Portugalsku nejrychlejší Bottas. Verstappen kolidoval se Strollem

Valtteri Bottas v 1. tréninku v Portimau

Bottas začíná na 'horské dráze' v Portimau nejrychleji, Verstappen ztrácí přes 0,7 s + VIDEO

Mercedesy v GP Eifelu

Mercedes mění elektroniku obou vozů, trénink si vyzkouší bez systému DAS

První testy nového Haasu VF-20

Nový start pro Haas - na konci sezóny končí Grosjean i Magnussen

Esteban Ocon s Renaultem RS20 v Barceloně

Šéf Renaultu nepovažuje výsledky Ocona za 'katastrofu,' Alonsův přínos na simulátoru oceňován

Lance Stroll v závodě ve Španělsku

Důvod německé absence Strolla? COVID-19

Práce na voze Sebastiana Vettela

Ferrari kvůli zmrazení vývoje optimismem neoplývá. Na jakou část vozu využije své žetony?

Nico Hülkenberg na Nürburgringu před Sebastianem Vettelem

Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí

George Russell na Monze

Nečekaná škatulata na jezdeckém trhu? Odnést je může klenot Mercedesu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama