DISKUZE K ČLÁNKU Proč není Schumacher pro Jordana nejlepším jezdcem všech dob?
Eddie Jordan zvolil za nejlepšího jezdce Alaina Prosta. V rozhovoru vysvětluje, proč si nevybral Michaela Schumachera.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Proč není Schumacher pro Jordana nejlepším jezdcem všech dob?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
Mike17
13:44 18.04.2020 185.149.130.XXXNenavážej se do mne, když předem víš, že tě zase utřu. Evidentně sis zase článek nepřečetl celý. Pokud máš pocit, že má někdo problém s kontextem, měl bys aspoň pro jednou přečíst text pořádně, abys nepředváděl něco, co kritizuješ.
Ale dal jsem ti +. Vím, že si na to potrpíš a je to podle tebe kritrium, jestli má diskutér pravdu nebo ne. Vypadalo to s tebou bledě, tak ať tolik netrpíš,
-
-
-
-
Nameless_Wonder
09:36 18.04.2020 188.123.100.XXXMa pravdu. Ale ta neotrasitelna jednotka nebol len tak náhodou. Ferrari si ním bolo také isté, že im ju nemu stačili cistorkvni nosiči vody. A táto stávka sa im vyplatila - je to najúspešnejší jazdec všetkých čias (zatiaľ)-
jumpman
11:21 18.04.2020 178.255.168.XXXtak jestli to taky nebude tím, že on tu dvojku z toho svého kolegy v podstatě vždy udělal svým výkonem a prací s týmem. Pokud jsi tu dobu skutečně viděl, tak ti jezdci, které k němu ferrari bralo rozhodně nebyli žádní netalentovaní tupci...
Ale s Prostem také nemám problém ikdyž já bych spíš volil v dřívějších vodách, kdo ví, kolik titulů by dokázal dát stewart, kdyby se nerozhodl skončit kvůli bezpečnosti, kolik by jich dal clark, kdyby se nezabil...-
juras
23:40 18.04.2020 88.103.92.XXXJordan to odůvodnil naprosto přesně...nic proti Michaelovi, rozhodne je jedním z nejlepších pilotů v historii.
A upřímně...stal se Irvine, Barrichello nebo Massa mistrem světa?
No a anabáze v Mercedesu s Nico Rosbergem to podtrhuje.
Jinak souhlasím s tou druhou částí příspěvku...Clark se předčasně zabil a Stewart předčasně skončil...tihle dva byli tak talentovaní a dobří že by velmi pravděpodobně měli víc titulu a vítězství...nebýt těch okolností.-
-
juras
20:06 19.04.2020 88.103.92.XXXA proč? Proč by se nemělo nic usuzovat z tří let Michaela u Mercedesu?
Já se Michaela snažím hodnotit celkově...závěru jeho kariéry neprikladam nějaký větší důraz než zbytku kariéry.
Základní myšlenka Eddie Jordana co se posuzování kvality pilotů byla v tom jaké podmínky měli v době kdy vyhrávali...a zatímco jmenovaný Alain Prost získal tituly když bojoval proti šampionům v jednom týmu...Michaelovi v Benettonu a Ferrari tým umetal cestu...jména jeho týmových kolegů to dokládají.
Závěrečná Michaelova anabáze v Mercedesu ať chceš nebo ne má taky svou vypovídající hodnotu.
-
-
jumpman
09:01 19.04.2020 178.255.168.XXXměl by sis skutečně něco trošku nastudovat. Ono je jednoduché říct, že schumacher měl vždy statut týmové jedničky a tím pádem jeho výkony nemají váhu. Jenže v té době to nebyla tak docela pravda. Jako naprostý zobák si vytřel zadek s patresem, jestli ti teda to jméno něco říká, verstapena zničil tak, že ten si začal vymýšlet pohádky o tom, že tým stavěl dvě auta, jedno dokonalé pro schumachera a druhé vhodné tak pro F3 ve kterém byl nucen jezdit verstapen. Nebylo to tak. Stejně když šel k ferrari, tak s ním přišel irvine, v té době platil za velice talentovaného pilota, naprostou dvojku z něj udělal až schumacher, ale ne zákuslně, ale výkony na trati. Barichelo byl úplně stejný, ten mu byl výkonostně asi nejblíž ze všech jeho kolegů, ale stejně jej nedokázal porazit. Ona totiž existuje ještě jedna zajímavá statistika, která se tady moc nezmiňuje, ale schumacher (před svým návratem) byl za celou dobu poražen pouze 7x svým týmovým kolegou v kvalifikaci, což je na 16 let poměrně slušný výkon, který nemá porovnání s žádným současným ani minulým pilotem. Ale je pravda, že ti kluci co jezdili v 70 - 80 letech, kdy nebyla sezona, aby někdo nezemřel, museli mít podstatně větší "koule" a byla mezi piloty větší slušnost a ohleduplnost, což schumacherovi chybělo a i to mu určitě pomohlo k jeho úspěchům a není to nic na co by měl být schumacher hrdý-
-
Mike17
10:40 19.04.2020 185.149.130.XXXKdyby dostal parťák více natankováno, asi by bylo lehké si toho všimnout. Žádný z jeho kolegů nic takového neřekl a to už se bavíme o 15-25 let starých věcech.
V závodě by se to muselo projevit pozdějšími zastávkymi v boxech a rovněž by v závodech kolegové vykazovali srovnatelnější výsledky. Nic takového se nestalo. Schumi je zničil drtivým způsobem a to ikdyž započteš těch několik puštění, které kolegové museli přetrpět.-
jumpman
10:44 19.04.2020 178.255.168.XXXtohle nejkouzelněji dokázal v imole, myslím v roce 2004. Barik byl v kvaldě rychlejší, schumacher dělal co mohl, ale nedařilo se mu ho porazit, tak mu tým dal přímo barikovo auto (ano, dost podlé) ale schumacher ho okamžitě porazil asi o 2 desetiny, takže ve stejném autě, se stejným nastavením a měl na to jenom jedno kolo... -
-
Mike17
11:05 19.04.2020 185.149.130.XXXJá si tu dobu celkem pamatuju. Double Ferrari nebyl zas tak častý. Podívej se na počty bodů jeho kolegů. A pokud double byl, pak se nestávalo často, že by dvojka dojela těsně před soupeři.
Projel jsem si jen poslední jeho mistrovksou sezonu a doublů měli 6, z toho jednou vyhrál Barik. Ani jednou nedojel Barik těsně před soupeři. Ve většině případů blízko Schumiho daleko před ostatními.
Nevím, možná mne utřeš jinými sezonami, ale tohle je hodně na vodě. Byť uznávám, že v některém závodě se to stát mohlo, většinou nic takového nebylo třeba a nebyla k tomu ani přílležitost.-
-
Mike17
11:18 19.04.2020 185.149.130.XXXTak dobrou paměť nemám, abych si pamatoval kdo kdy zajel k pitstopu. Jestliže to bylo pravidlem, dost se divím, že to ani jeden z těch kolegů nezmínil.
Ikdyž připouštím, že stáj jistě dělala vše nej pro Schumiho. Ale víc natankováno znamenalo sice lepší pozici na startu, ale zase výhodu delšího stintu na začátku závodu s výrazně lehčím a rychlejším vozem, než měla konkurence po dotankování. Ono pro Ferrari by nebylo dobré kolegu potopit. Když mu měl "krýt záda" jak píšeš jinde, měl by být za ním a tedy by neměl mít strategii moc odlišnou.-
jumpman
11:29 19.04.2020 178.255.168.XXXjenom krmíš trola. Schumacher neměl nikdy natolik dominantní auto jako jej má mercedes a navíc FIA se vždy snažila ten jejich náskok smazat změnou pravidel. Týmový kolegové většinou schumachera nestíhali a proto nemělo ferrari nikdy tolik doublu. Ferda jenom hejtí ale historii si ohýbá jak se mu to hodí. Vždyť ani v sezoně 2001 neměl schumacher dominantní vůz jak se snaží někdo namluvit, v té sezoně byl problém s hackinenovou motivací a s tím že mcl se nemohl rozhodnout, jestli budou stavět auto pro coultharda nebo hackinena a ve finále z toho těžil schumacher.
A tu blokovací strategii použilo ferrari jenom jednou, v suzuce kdy irvine zpomaloval vileneuva snad o 15s na kolo a sám popsal že jej to bavilo, ale tam už šlo o poslední závody a lámal se chléb ohledně titulu. -
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek